Hotel Sorra Daurada Splash

Hotel Sorra Daurada Splash
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sorra Daurada Splash voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

334 reviews over Hotel Sorra Daurada Splash in het Nederlands

Na jaren van top hotel, nu nooit meer

Recorded,
10-7-2017

We kwamen er al jaren en ook nu hadden we weer een maandje geboekt. Het is van Serhs overgegaan naar andere organisatie (Eco-hoteles). Wat een teloorgang. Het personeel kon er niks aan doen en deed hun best de moed erin te houden. Maar alles is niet meer waard dan een 4. En het ergste was het zwembad, ronduit ranzig! Na verblijf van 24 uur gelukkig naar een ander hotel gegaan

Nooit meer

Sip,
5-7-2017

Wij hadden een nieuw ingerichte kamer met zeezijde, helaas was de kamer slecht onderhouden!! en het was pas in het voor seizoen, ook was het zeer gehorig in de kamer!,eten over het algemeen vet lauw smaakloos ...zwembad werd zeer slecht schoon gemaakt de ligbedden,de grond,gewoon smerig!! deurtje naar de zwembad bar stond keertje open,nou moest je niet op de grond kijken zo smerig!! durfde niet verder te kijken achter de bar! Laatste dag vertrokken we laat, konden we nog even douchen,nou daar kon je beter weg blijven zo vies was het daar!! heb ook geen gebruik gemaakt van de douche! De toiletten onder in het hotel, daar kon je beter niet meer na 11/ 11.30 gebruik van maken zo slecht schoon gemaakt,die moeten vaker op de dag schoon worden gemaakt!, werd niet gedaan. begrijp niet dat dit hotel zo,n hoge score haalt!!! voor ons nooit meer!Het was prachtig weer en de zee dat maakte het tot een geslaagde vakantie.

Geweldig een tophotel!

Cornelia Janse,
11-5-2017

Helemaal top totaal niets op aan te merken. Verzorging is uitstekend en het hotel is zeer rustig.

D-reizen

Prima hotel met uitstekend buffet

Adriaan de Kort,
27-3-2017

Wij zijn reeds 4 maal van dit hotel genoten o.a. van de medewerkers

en nogmaals prima buffetvorm

Redelijk hotel

SL
2-10-2016

Ik ben 4 a 5 sterren gewend. Dit was de tweede keer in een 3 sterren hotel. Ik vond het een redelijk hotel maar er zijn wel aandachtspunten. Personeel is heel vriendelijk. Kamers zeer gehorig. Erg vervelend als beide buren tv aan het kijken zijn. Eten is matig. Veelal hetzelfde, weinig variatie. Zwembad is mooi, maar ijskoud.

Locatie is wel goed. Aan de boulevard, vlak aan het strand.

We hebben twee goede weken gehad, maar als je 4 sterren gewend bent, is dit toch even anders. Niet slecht, maar kan wel wat beter.

Nooit meer dit hotel

Denise
27-9-2016

Personeel was vriendelijk. Bedden waren ronduit slecht zeker voor mensen die rugklachten hebben. Kamers waren gehorig. Eten was wel gevarieerd. Entertainment was niet echt denderend muziek stond te hard zodat je elkaar niet meer kon verstaan wel jammer. En de ruimte om een dansje te doen hadden ze niet echt.

Was weer heerlijk

Fam. Koffeman
22-9-2016

Zoals altijd hebben we weer 3 heerlijke weken gehad!

Bij aankomst, vieze badkamer, poep,zeep,tandpastavlekken op muur van wastafel

Hele kamer erg vieze vloer, binnen 10min lopen op blote voeten roetzwarte voeten

Schoonmaaksters op 1e etage gewezen op handdoeken die op dak voor mijn balkon lagen , niets mee gedaan

Eten was erg matig, paella waar de mosselen aan elkaar zaten door echt grote slierten zeewier, lauw eten, weinig keus,slappe patat

Zo ook ontbijt matig , ik vergelijk dit met andere 3 sterren hotels waar ik geweest ben

Slechte betaalde wifi

Douchegordijn wat continue aan je lijf vast plakt

Hotel reageert niet op emails die je voor de vakantie stuurt.

Heerlijke vakantie in een goed hotel

Marvin & Manon
27-8-2016

Sorra Daurada is een prima hotel, zeker gezien de prijs die je er voor betaalt. Het hotel ligt vlak aan het strand, wat natuurlijk erg fijn is. Het hotel en de kamers werden goed schoon gehouden. Het eten was lekker en gevarieerd, al viel niet iedere dag even goed in de smaak. Maar smaak verschilt natuurlijk per persoon. Het eten zelf was goed bereid en lekker gekruid.

Minpuntjes voor ons waren het kleine en ondiepe zwembad (meer geschikt voor kleinere kinderen) en de gehorigheid van de kamers. Je kon de mensen naast je duidelijk horen praten.

Middelmatig

Carla Meijer
20-6-2016

Het hotel is echt middelmatig. Personeel echt vriendelijk, onze kamer redelijk, het eten ( en geloof me in ben echt geen zeurkous) dat is echt bagger. Koud, weinig keuze en alles drijft in het vet brrrrrr. Malgrat is echt top. Alleen deze tijd veel oudere mensen en veel gaat op tijd dicht of helemaal niet open.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorra Daurada Splash in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorra Daurada Splash zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.