Hotel Sorra Daurada Splash ***

Hotel Sorra Daurada Splash ***

Hotel Sorra Daurada Splash
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sorra Daurada Splash voor je op een rij gezet:

325 reviews over Hotel Sorra Daurada Splash in het Nederlands

Heerlijk genoten

J.H. van der Heijden-Muller, 28-1-2018

Heerlijk hotel fijn personeel ...alleen erg druk met scholieren die heel erg druk waren ...maar ondanks dat was het voor ons weer fijn vertoeven ,,,en zeker weer dit jaar !!!

nooit meer

wil en jos, 14-10-2017

gaan al voor de 4 maal naar dit hotel gaan er nooit meer heen.niewe eigenaar propt het hotel vol met spanjaarden nooit zoveel lawaai mee gemaakt en brutale mensen gaan niet opzij voor je in de lift laten ze je gewoon niet naar binnen.

bussen vol met bejaarden spanjaarde op kosten van de regering een nacht merrie in de eetzaal kan gewoon niet met elkaar praten voor dringen in de rekriatieruimte een brok herrie stoelen alleen bestemt voor hunzelf

andere gasten konden nergens zitten dus voor ons helaas gaan sorradorada

Redelijk

Gerry, 23-9-2017

Sinds er een andere eigenaar is is het hotel achteruit gegaan. Eten te koud en niet gaar vlees te vet.personeel is vriendelijk.kamers zijn oke.al met al matig geworden. Vorig jaar kreeg het van mij een 9 nu een 6,5

Fantastisch!

Familie, 8-9-2017

Toch wel wat gespannen gezien de negatieve reacties. Maar deze vonden wij totaal onterecht! Top hotel. Mooie en schone zwembaden. Er zijn nu 3 zwembaden. Waarvan 2 met splash gedeeltes. Schone zwembaden. Schone kamers. Vriendelijk personeel. Ligt aan het strand. Wij snappen werkelijk niet waarom men negatief is. Wij keren zeker terug!

Super Hotel

Charina van Erkelens, 3-9-2017

Wij zijn net terug van de vakantie van dit hotel.. We zagen er eerst wel tegen op om de negatieve reacties en ik snap die negatieve reacties totaal NIET! Het eten was erg lekker misschien niet veel keus maar het was lekker.. De kamers zijn wat klein maar prima te doen en worden elke dag schoongemaakt. Personeel super vriendelijk en leuk! Dus een top hotel!! Een aanrader om te boeken! Het enige min puntje wat ik kan bedenken is dat het animatie vrij weinig doet alleen aqua jogging af en toe bingo en elke avond mini disco. Overigens is er wel elke avond een optreden van mensen op podium. Maar nogmaals het is een super hotel!!

Geweldig hotel

Tarik, 26-8-2017

We hebben ontzettend genoten van het hotel. mooie kamers ,super fijn personeel, goede maaltijden, Splash area was geweldig voor de kids, Schitterende ligging vlakbij het strand en promenade, wij komen volgend jaar zeker terug.

Super vakantie!!

Marieke, 13-8-2017

Wat vreemd om zulke negatieve reacties onderstaand te lezen! (Gelukkig pas na boeking deze site bezocht) Wij hebben een top vakantie. Splinternieuwe kamers, met bijbehorende splinternieuwe boxspring bedden. 2 balkons voor de familie kamer en grote flatscreen tv met Nederlandse zenders. De wifi is inderdaad erg slecht. Personeel aardig en behulpzaam (geen uitzonderingen) eten is veelzijdig en goed van kwaliteit, volpension dus we krijgen alle maaltijden van de dag mee. Hygiene is prima in orde, iedere dag schone bedden en gedweilde vloeren, incl een schoon balkon. Het hotel heeft 2 zwembaden, de oudere (keurig schoon en netjes, wordt iedere morgen voor opengaan schoongemaakt) met wat minder bedden. Daarnaast een 2e zwembad voor kids die ruim voldoende bedden heeft. Bij het kinderzwembad lopen steeds 2 badmeesters voor de veiligheid. Wij zijn op vakantie met kids in de leeftijd van 8 tot 22 jaar, allemaal enthousiast en blij! Aanrader dus!

Jammer, niet helemaal zoals verwacht.

Ricardo, 7-8-2017

Hotel geboekt vanwege de goede recensies en ligging.

Bij aankomst blijkt het hotel echter overgenomen te zijn er hierdoor wat zaken verandert te hebben.

Wat gelijk een teleurstelling was dat de parkeergelegenheid verdwenen was. De genoemde splash van het hotel was nog in aanbouw (laatste dag van vakantie open, leuk voor de kinderen!). De kamer was ook niet geschikt voor vier personen terwijl het wel zo aangeboden wordt. Op "jacht" voor een kinderbedje aangezien deze niet in de kamer stond. Kamer zijn gehorig maar voldoen verder prima, alleen jammer dat er geen koelkast in staat, deze moet je huren voor 15 euro per week. Restaurant is erg krap! Buffet is voldoende groot maar door de indeling wel aansluiten in de rij. Eten is niet gevarieerd en komt na een aantal dagen wel je neus uit, echter genoeg leuke restaurants in de omgeving. Er staat nog hoop te gebeuren voor dit hotel qua verbouwingen maar voor wij zullen hier niet meer naar toe gaan. Personeel is super! Ook het chagrijnige mannetje bij het restaurant!

Never nooit weer

JC, 7-8-2017

Kamers zijn vies en uit het jaar 0 Douche gordijn vol met schimmel, kamers worden niet schoon gemaakt, je bed maken ze op en thats it.

Zwembad heel erg klein en geen ligbedjes voor zoveel gasten dus verplicht naar het strand waar je bedjes moet huren voor 5 euro per dag.

Ontbijt buffet was goed de rest was weinig vairiatie in ... all incl maar voor een flesje water met je betalen, Animatie doet een dansje bij het zwembad sochtends en dat was het.

Muziek staat keihard in de avonden zodat je elkaar niet kunt verstaan ook hebben we kakkerlakken gezien bij het het hotel.

Personeel was vriendelijk, man in de eetzaal was een knorrige mannetje.

Kan nog wel even doorgaan maar laat het hierbij ...voor ons niet weer naar dit hotel.

Geweldig

J kleine schaars, 5-8-2017

Personeel fantastisch

Eten gewoon goed

Kamers schoon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorra Daurada Splash in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorra Daurada Splash zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorra Daurada Splash scoort een 7.48 uit 10 op basis van 332 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: