Hotel Sorra Daurada Splash

6.1Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sorra Daurada Splash voor je op een rij gezet:

• All inclusive

358 reviews over Hotel Sorra Daurada Splash

• 2019
    5Coby11-10-2019

NOOIT MEER

Ons verblijf is heel erg tegengevallen .wat een verschrikkelijke herrie hier in het hotel. Ik snap niet dat er niks aan gedaan wordt door de directie aan het alleen maar schreeuwen van andere vakantiegangers. Het eten is redelijk goed. De verantwoordelijke voor het restaurant probeert er het beste van te maken maar ja sommige mensen zijn echt te vreselijk voor woorden. Ik kan u zeggen eens maar NOOIT meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Claire17-09-2019

komen zeker niet terug naar dit hotel !!!

hygiëne in de kamer was alles behalve, er lag haar in afvoer van de douche dit hebben we gemeld en het werd verwijderd . na twee dagen bleef het water staan , dan maar zelf roostertje uitgehaald waar we nog een massa haar hebben uitgehaald en in het hoekje van de douche gelegd en gemeld doch het is de rest van de week blijven liggen , ook buitenkant toilet ook bevuild met ..... !! echt smerig !

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2Jim16-09-2019

Chaos

Hotel tjokvol schreeuwende kinderen. Te weinig personeel, lange rijen bij de bar. Drinken in plastic bekers. Animatie werd met lichtpennen in de ogen geschenen, personeel deed er niks aan. Borden bij het buffet waren regelmatig op, het eten zelf werd ook niet tijdig bijgevuld. Je kan elkaar niet verstaan in het restaurant. Bekers met limonade overal: in de lift, in het trappenhuis, op de tafels bij de bar. Personeel ruimt niks op en maakt geen praatje met je. Receptioniste sjacherijnig. Als je wat wil vragen moet je in de rij staan van de kaartverkoop voor het kinderattractiebad.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4Miranda09-09-2019

Verschrikkelijk

Fabriek vol met rennende en gillende kinderen. We namen hier terecht na overboeking in amaraigua. Eigenaar heeft 6 hotels en plaatst je waar het voor hun het best uitkomt. Voordeel is wel dat je dan gebruik kunt maken van alle faciliteiten van die hotels, moet je wel een voucher halen bij de receptie. Kamer was top, wel gehorig. Kinderen huilden 's nachts wat je goed hoorde, 's morgens werden ze los gelaten op de gang en in het trappenhuis. Bij het ontbijt alles pakken en terug leggen. Je kon elkaar niet verstaan in de eetzaal. Personeel heeft zichzelf psychisch uitgezet, waardoor er geen gezellig gesprek mogelijk is. Zwembaden bomvol, er worden ook dagkaarten verkocht. Bij het diner vaak de borden op en de bakken leeg. Kortom, een week niet geslapen en gezellig buiten de deur gegeten en gedronken. Tunneltje naar het strand wemelt 's avond van de drugsdealers.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 1wilfred30-08-2019

waardeloos

Wat een verschrikkelijk hotel. Ontbijt is niks om op aan te merken, lunch diner...ga ergens anders heen. Zwembad toezicht: spreekt alleen Spaans. Al het drinken in plastic, zelfs binnen na 1800 uur. Sanitair ongeluk in het diepere zwembad ( vreugdepoepje...) gaan ze eerst 30 minuten overleggen hoe pakken we dat aan..hmm schepnet,, :-) maar wie gaat dan het water in..hoogtepunt was dat een Britse gast er klaar mee was, net pakte het verzamelde, en het deponeerde bij de lobby in net: next time dont debate just fucking clean it...duurde het weer een uur voordat het werd opgeruimd bij de lobby ...whahahahahaha

All inclusive niks mis mee, maar buitenbar cocktails... dat zijn geen cocktails maar directe mixtroop uit een vat. Ben je Turkije gewent 5 ster 12 dagen 2700 euro, ga je naar Spanje vergelijkbare prijs/ ster, ….. dan geef ik het hier een 1 ster, wat een bagger, klein zwembad, slecht eten/ drinken. animatie begin ik niet eens over.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Lina15-08-2019

Domper

Wij kwamen toe in ons hotel en frigo en kleerkast was vuil, onder de bedden dikke plukken stof. Terras super vuil. Vol haar, papiertjes,...Na het te melden is de poetsvrouw komen "poetsen". Enkel frigo uitgewreven en kruimels laten liggen op de grond. Reisorganisator gecontacteerd en die heeft gezorgd dat de poetsvrouw alweer kwam kuisen. Deze keer was het wel gelukt om de kamer proper te maken. Het grote terras werd nooit gepoetst. Gangen, traphal, rond het zwembad was het niet netjes. Wel goede ligging. Geen vriendelijk personeel. Animatie was maar flauw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Christine29-04-2019

De kamers zijn vorig jaar allemaal vernieuwd. Niet groot, maar wel netjes en schoon. Mooie ligging, direct aan de boulevard en aan de rand van het centrum. Heel mooi splash gedeelte voor zowel kleine als grotere kinderen aantrekkelijk. Animatie team is super. Eten is prima, voor elk wat wils maar geen hoogstaande kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jean Marie Marx26-04-2019

Fantastic

Zeer tevreden over het hotel en mooie ligging.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Annelies Pit17-04-2019

Heb een geweldige Vakantie gehad.

Ben in Hotel Sorra daurada geweest was perfect zeer goed Hotel Mensen zijn zeer vriendelijk echt een aanrader. En zeker met touroperator raad het iedereen aan super. Ga nu in 2019 Augustus weer dan naar andere hotel ook een super Hotel en alles is goed geregeld door touroperator. Hoop nog lang met jullie mee te gaan.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Jp17-04-2019

Was super. Goed hotel en super voor kinderen groot en klein.eten was goed. We hadden all in en dat is t echt waard

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats