Hotel Sorra Daurada Splash

Hotel Sorra Daurada Splash
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sorra Daurada Splash voor je op een rij gezet:

334 reviews over Hotel Sorra Daurada Splash in het Nederlands

Leuke vakantie!

Kay
19-7-2018

De kamers waren erg goed en de ligging van het hotel ook.

Ik vond het ochtend eten erg goed en smaakvol. Het avond eten vond ik een stuk minder omdat er een rij stond tot China en het eten langs alle bakken lag later op de avond, ook was het personeel in de eet ruimte niet erg vriendelijk. De zwembaden waren goed en de glijbanen waren top!

De badmeesters deden uitstekend hun werk en waren in elke situatie goed voorbereid. De animatie was erg leuk en deden erg hun best om het zo gezellig mogelijk te maken.

Niet slecht maar ook niet geweldig

Glenn
19-7-2018

Het zwembad is fantastisch. Je hoeft nooit lang te wachten voor een glijbaan en de badmeesters houden de zaak goed in de gaten. Het personeel is wisselend. Sommige waren vriendelijk, maar er werken ook mensen die klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel hebben staan. Het ontbijt is van goede kwaliteit en de bar buiten bestaat vooral uit junkfood. Drinken mag je niet zelf tappen waardoor je vaak in de rij moet aansluiten. Het avondeten is zwaar beneden de maat. Geen diversiteit en vaak lange rijen en lege schalen. De kamers zijn prima. De bedden waren niet te hard en de flatscreen was erg groot. De schoonmaak van de kamer liet te wensen over. Onder het bed lag een dikke laag stof. Locatie is prima, het ligt aan de boulevard en naast zee. Het is een prima hotel, zeker als je naar prijs kwaliteit verhouding kijkt. Maar een tweede keer gaat hem voor mij niet worden.

Geen 2de keer

Kelly
14-7-2018

Slapeloze nachten door het vele lawaai, eentonig buffet, kleine kamers. Onze airco lekte enorm waardoor er steeds een plas in onze kamer stond. Buffet was bijna altijd hetzelfde. Zwembad is wel heel leuk voor kinderen

Super

Susan van swaal
3-7-2018

heerlijk hotel , zijn hier nu voor de 6 de keer , het voelt als thuis komen hier , Super vriendelijk personeel , barman aan het zwembad ( onze bijnaam koekkie ) ivm geintjes met onze koffie / koekje is super 👌🏻 Altijd in voor een praatje / geintje en zijn service is 👌🏻 Ook de jongens aan de bar binnen zijn super vriendelijk en hebben een goeie service . Eten is heel lekker en de obers hollen de benen uit hun lijf om het je naar je zin te maken ( voor de kinderen laten ze zelfs nog een speciaal toetje of voorgerechtje maken ) het zwembad is aan de kleine kant maar je zit gelijk aan het strand en de boulevard , die ook super gezellig is en flink lang kortom een echte aanrader 👌🏻😍

Nooit Meer!

Cas Roggeveen
27-6-2018

Het is ons altijd goed bevallen. Maar nu met het nieuwe zwemparadijs is het een hele grote zooi geworden!!!! Heel jammer maar ze laten de vaste gasten die hier al jaren komen gewoon de hik krijgen {netjes gezegd} zuipende Engelsen met kinderen die op 10 jarige leeftijd de honderd kilo al gepasseerd zijn!!!En alles maar op de grond gooien!!! Vreselijk vermaak keihard en tot 23.30 alleen maar kinderen die lopen te rennen. Helaas het was altijd gezellig maar nu een zooitje!!!!!

Ga niet meer.

hilde
2-6-2018

Hotel is vernieuwt , nu zonder bad. Restaurant is ook nieuw , maar niet beter. Veel de weinig personeel. Ga je na 9 uur eten, heb je geen schone tafel meer. Buiten is er een poelbar waar heel de dag door eten klaarstaat. Dus ook overal troep. Met kinderen een prachtig hotel. Voor ouderen is er niet veel rust. De animatie stelt echt niets voor en is heel goedkoop.

Als er een leuke aanbieding is, gaa wij weer.

Soeminie en families.
4-3-2018

Hotel Sorra Daurada. Eten en verblijf was goed, vriendelijk personeel.Minder goed, weinig animatie in de avonduren. Was er wel een Flamengo dans te zien werd het gehouden in een rokerige zaal. Niet gezond voor ons, niet rokers.

fantastisch

Ria Duijf
        4-3-2018

wij komen en gaan 2018 voor de 24 ste keer naar Sorra Daurada altijd een prima vakantie gehad,en ook een goede reis met de bus ,ook zijn we 1 keer in Benidorm en Plata de aro geweest ook heel goed

Gewoon een goed hotell

A
              23-2-2018

Goed Hotel. goede prijs/kwaliteit

Heerlijk genoten

J.H. van der Heijden-Muller
              28-1-2018

Heerlijk hotel fijn personeel ...alleen erg druk met scholieren die heel erg druk waren ...maar ondanks dat was het voor ons weer fijn vertoeven ,,,en zeker weer dit jaar !!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorra Daurada Splash in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorra Daurada Splash zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.