Hotel Sirius ****

Hotel Sirius
8,2

34 tips over Hotel Sirius

koosje33, 23-9-2016
Pak de trein. Deze rijdt langs de kust en rechtstreeks naar Barcelona.
puppymouse, 1-7-2015
Als het eten niet naar wens is,zoals bij ons het geval was,wij zijn iedere dag bij het naast gelegen Hotel Florida park gaan ontbijten voor 7,- en dinner voor 14,- in zeeeeer uitgebreid buffet stijl.....super lekker
puppymouse, 1-7-2015
Vraag een kamer aan de zuid zijde,daar heb je in de namiddag nog het lekkere zonnetje als je toch kiest voor dit hotel!

Ingrid, 1-7-2015
Blanes markt op maandag morgen.
C. de Boer, 5-6-2015
Je kunt langs allerlei winkeltjes en restaurants lopen van Santa Suzanna naar Malgrat da Mar, erg gezellig. Het station van de trein is op loopafstand.
Iris Pardoel, 10-5-2015
Het winkeltje onder het hotel is zeer handig en je kan er veel kopen voor een normale prijs

Hana Verstraeten, 8-5-2015
Kies kamer met zon en op de hoogste verdieping
Wim, 28-10-2014
's Avonds wandelen over de boulevard van Santa Susanna met zijn marktkraampjes. Met het treintje de heuvels in van Santa Susanna
Kooij, 20-9-2014
Bij Milan, in het oude centrum kan je heerlijk in de tuin zitten en genieten van een lekker broodje en of drankje.
erha67, 29-8-2014
met de boot naar Tossa de Mar duurt 2 uur en ook weer 2 terug dus wil je naar Tossa de Mar ga met de trein. Barcelona tour was zeer vermoeiend steeds in en uitstappen, maar toch wel de moeite waard achteraf was een bezichtiging aan het stadion misschien ook wel leuk geweest

Onze bezoekers bekeken ook: