Hotel Sirius ****

8,2

397 reviews over Hotel Sirius in het Nederlands

Genoten

Someone, 9-9-2017

9 dagen in dit hotel verbleven. Halfpension geboekt. Ontbijt was erg goed, veel variatie en lekker brood. Diner was iedere avond wel redelijk hetzelfde waardoor we de laatste 3 dagen lekker uit eten zijn geweest, wat ook echt niet duur is. Mexicaanse avond was wel erg lekker. Veel vis, wij zijn geen vis liefhebbers, dus mischien wat meer varieatie qua vlees zou een goede verbetering zijn. Zwembad is lekker. Geen massa drukte zoals bij veel hotels in de buurt. Genoeg bedjes ondanks de bekende handoenleggers die smiddags rond een uur of 3 pas op het bedje komen liggen. Kamers zijn netjes. Erg fijn een koelkastje op de kamer. Wel een minder punt is dat er 2 persoons bedden tegen elkaar zijn geschoven, waardoor deze geregeld van elkaar afschuiven. Ook waren de bedden wat aan de harde kant. Alles dicht in de buurt en het hotel zit meteen aan de boulevard. Station in de buurt is ook ideaal voor een dagje Barcelona. Een heerlijke vakantie gehad.

Fijn en heel leuk

Mv ollargiu, 2-9-2017

Het eten was wat minder(lauw eten soms) maar soms ook gewoon goed op temperatuur het verschild een beetje! Lekker rustig hotel nette kamer fijn personeel vriendelijk en staan echt goed voor je klaar kwa entertainend moet je het bij een ander hotel zoeken voor kinderen is het wel genoeg animatie

We zijn erg te vreden het is een goed hotel

Voor de 5de keer en volgend jaar weer

Marion en Remco Inpijn, 31-8-2017

Hotel is schoon en heel. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Heb je een vraag of klacht dan wordt deze meteen beantwoord en opgelost. We hebben het reuze naar onze zin gehad. Minpuntje, het zwembad is niet verwarmd en dan moet je we even doorkomen.

Heerlijk verblijf!

Helia Amattaram, 27-8-2017

Hotel Sirius check in in St Susanna is heel goed. Ik was daar 14 dgn (met mijn dochter dochter van 9 jaar) in augustus 2017. Lekker eten, lekkere drankjes, ruime kamer, leuke animatie en vriendelijk personeel. Wij hebben ons verblijf heel aangenaam gevonden en zouden het zo weer overdoen.

Ik snap totaal niks van de slechte reviews over dit hotel.

Mooi Hotel

Petra, 17-8-2017

Wij zijn hier afgelopen zomer een weekje geweest. Fijn hotel kamers worden elke dag netjes schoon gehouden. Ontbijt was prima avondeten vonden we zelf wat minder maar voor iedereen wel wat! Hotel ligt mooi centraal aan boulevard vlak bij strand en station. Al met al een prima vakantie gehad!

Fijn hotel om je vakantie te vieren

Mw. Geertruida/ Jackson, 12-8-2017

Wij zijn net terug na voor de 2de keer bij hotel Sirius verbleven en we hebben het wederom naar ons zin gehad.

Zeer vriendeijk en hulpvaardig personeel.

Schone kamers en ook de dagelijkse schoonmaak is zeer prettig.

De kinderen hebben zich goed vermaakt met o.a. de animatie. Doen erg hun best!

Super

Heidi en Dennis, 30-7-2017

Na de reis te hebben geboekt lazen wij de slechte recensies mbt het eten. Met gezonde argwaan gingen wij naar het restaurant. Nou wij begrijpen niet waar de slechte ervaringen o gebaseerd zijn. Er was ruim voldoende te eten, variatie, idd geen heet eten máár het was ook ruim 30graden buiten dus tja, eten hoeft niet zo werk te zijn als thuis.

Personeel is super vriendelijk en hulpvaardig, kamers schoon, prima zwembad. Alles prima.

Wij vinden het een prima hotel.

Fantastisch hotel!

Ferry en Lies, 20-7-2017

Onze ervaring in dit hotel was zeer goed! Personeel zeer vriendelijk, schone kamers, diverse thema-avonden met zeer goed eten(Spaans,Catalaans en Mexicaans). Mag wel iets minder varkensvlees.

Centrale locatie, vlakbij strand, onder het hotel een winkel waar je drinken en kleding kan kopen tegen schappelijke prijzen.treinstation in de buurt die je snel naar Barcelona, Blanes of Lloret brengen. Wel goed naar de juiste treinopstappunt kijken.Je reist snel verkeert.

Ik kan bijna geen minpunten aan dit hotel bedenken. Alleen idd de avondkleding bij het buffet.Er komen veel mensen in een korte broek/badkleding. Er word ook veel eten gestolen bij de buffetten .Mensen komen met grote tassen binnen,terwijl aangegeven word dat dit niet is toegestaan,en vullen deze graag met allerlei lekkers.

We komen hier graag terug.

@Tony. Bedankt voor de gastvrij- en vriendelijkheid!!!! En de rest van het personeel natuurlijk ook👍🏻

Prima hotel met verbeter punt !

Hans & Jannie, 16-7-2017

Voor de vierde keer Hotel Sirius. Het is een gezellig niet te massaal hotel waar service en gastvrijheid voorop staan.

Ruime (iets gedateerde) kamers. Wordt zeker wat aan gedaan want een paar dagen voor ons vertrek werden alle kamers voorzien van nieuwe gordijnen. Is het begin. Je doucht in bad, wat op zich niet erg is maar mis wel steunen aan de muur.

Vooral voor ouderen mensen.

We hadden full-board. Het ontbijt-lunch buffet was prima, maar het diner buffet was veel minder, vaak koud eten, niet veel variatie (veel vet varkensvlees en heek) en werd niet goed bijgevuld.

Wat ook jammer was dat de heren niet verplicht waren in pantalon/ lange broek te dineren in het restaurant ' s avonds.

Alles was toegestaan, zwembroeken, kortebroeken, hemden, sandalen, slippers enz. Was vorige jaren niet.

Sirius heeft een prachtig zwembad waar denk ik nu nieuwe ligstoelen en parasols staan.

Alle medewerkers van Sirius zijn zeer vriendelijk en service gericht.

Weer een heerlijke tijd gehad, dus.... misschien tot volgend jaar.

Het was prima !

Anoniem, 10-7-2017

Een fijn hotel ruime kamers en enorm schoon .

Het eten was gevarieerd genoeg ,sommigen dingen waren inderdaad meerdere keren per week maar dan was er altijd nog andere keus genoeg .

Het eten werd tijdens ons verblijf constant gecontroleerd door wij denken de manager .

Verder nergens ziek van geworden !!!!

Behulpzaam bij receptie en lunchpakket meegekregen voor de terugreis per auto was ook keurig verzorgd .

De rust die heerst in dit hotel was erg prettig behalve als er een buslading voor 1 nacht verbleef op doorreis , dit hebben wij wel als nadeel ervaren in eetzaal .

We hebben een aantal aanbieders voor Sirius voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirius in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sirius scoort een 8.17 uit 10 op basis van 404 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: