Hotel Riviera

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

8.6Fantastisch

185 reviews over Hotel Riviera

• 5Thijs Bontekoe14-05-2013

Tsja, het kost niet veel.

Ik heb samen met mijn vriend 3 nachten doorgebracht in dit hotel; direct bij aankomst was het al niet je van het. Onze reservering was niet goed doorgekomen, waardoor de -al dan niet onvriendelijke- receptioniste met het hoofdkantoor moest overleggen over hoe en wat. Uiteindelijk wel gelukt. We kregen een kamer op de 4e etage, waar het gehele licht- en electriciteitsnet het niet deed: Ook op onze kamer was er dus niets. Na 2x aandringen was een aantal uur later alles in orde. Kamers waren sober maar prima te doen.

Het ontbijt was beroerd: Vet, oud en smaakloos. Wel vers fruit wat een hoop goedmaakte. Koffie moest je wel ergens anders drinken; niet te pruimen.

We sliepen aan de zwembadkant, t/o hotel Alhambra waar elke avond live muziek werd gespeeld gevolgd met een CD op max-volume wat het slapen niet bevorderde.

Voor de prijs had ik niet veel verwacht, en dat was het ook niet. Kamers werden heel goed schoongemaakt wat dan wel weer heel fijn was. Als je op budget reist: Aanrader.

Gereisd met partner in mei 2013

• 5h en m 13-10-2012

kwaliteit minder

vonden t eten slecht! harde muziek aan zwembadzijde! konden er niet van slapen, afschuwelijk!!! dit nooit meer! komen hier niet terug!!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 6bbaar_105-10-2012

Redelijk

Hotel Riviera is een redelijk hotel voor een redelijke prijs. Positef is de prijs-kwaliteitsverhouding en de netheid. Negatief de gehorigheid, onpersoonlijke benadering en de ongezellige eetzaal. Het eten zelf is acceptabel en gevarieerd genoeg, maar niet bijzonder. Voor kinderen is het hotel minder. Vooral ook omdat de combinatie van gehorigheid en herrie van de buren (Hotel Alhambra) niet bevordelijk is voor een vroege gang naar bed. De bedden zelf zijn behoorlijk hard. De kamers zijn schoon, maar eenvoudig. Al met al een voldoende, maar weinig bijzonder. Deze hoek van Santa Susanna is voor gezinnen met kinderen overigens niet de meest handige. Een stukje verder naar het zuiden zijn de hotel rustiger gelegen, groter en kennen ze veel meer animatiemogelijkheden.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7van den berg24-09-2012

top hotel

deze zomer met gezin naartoe geweest. Kamer was goed er werd iedere dag schoongemaakt op de spaanse manier!! Bedden werden slechts 1x verschoond dat vond ik echt 1 min punt!!! Over het eten staan zoveel slechte dingen maar wij hebben echt super goed gegeten!!! iedere dag was er wat anders en we zijn er 16 dagen geweest. De paella was zooo lekker. Onze kamer zat precies tegenover de discotheek maar geen last van gehad. Tuurlijk hoor je wat maar je bent op vakantie en niet op een onbewoont eiland!!! Bediening in het hotel zeurden niet. Top hotel echt een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Ingrid01-09-2012

Leuke plek.

De kamers zijn wat verouderd, erg gehorig en de bedden liggen echt hard. de badkamer is erg klein en het water bleef zon 25 cm in bad staan tijdens het douchen. Iedere dag schone handdoeken! Het ontbijt is iedere dag het zelfde, maar wel te doen. het avond eten varieerde wel, dit was goed te eten. Ligging was perfect, direct aan de boulevard. Als je naar zee wilt moet je de weg oversteken, tunnel door en dan naar rechts, naar 500 meter hoek om en dan zie je de zee al liggen. Wij hadden meer kroegen naast elkaar verwacht, maar dit is niet het geval het zijn meer souvenirs shops dan kroegjes. Er zitten wel leuke kroegjes. Bij het hotel kun je goed zitten, maar er naast bij Kings kun je ook leuk zitten, ze spreken daar ook nederlands. Voor de prijs wat wij betaald hebben mogen wij niet klagen, alleen jammer van de kamers. Het is toch wel fijn om 's Nachts op een fijn bed te slapen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9esther16-08-2012

goed hotel

wij vonden dit hotel prima,we waren er alleen om te slapen.meteen aan het hotel zit een discotheek,je kan je voorstellen dat dit voor veel geluid zorgt. maar rond 1uur dan stopt de muziek en kan je wel 'rustig' slapen.zowiezo zijn de kamers erg gehorig.zwembad was prima,en de zee was dichtbij,de weg oversteken,onder n tunnel door en je bent er. als je het hotel uitloopt heb je naar links en naar rechts een heleboel restaurantjes en winkeltjes,erg gezellig! wij hebben allebei de treintjes genomen voor een ritje.eentje stopt links van het hotel,die was helemaal niet de moeite waard! de andere,het blauw-gele treintje stopt rechts voor het hotel die is wel leuk! het personeel kan nog wel eens chagerijnig zijn vonden wij.maar daar trokken we ons weinig van aan.wij hadden alleen ontbijt erbij,dat was goed,niet uitgebreid maar wel goed,croissants,broodrooster, kaas,ham,gebakken en gekookt ei en spek en witte bonen enz.. elke dag hebben we schone handoeken gekregen en werd de kamer opgemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7ton hendriks10-08-2012

redelijk hotel voor een redelijke prijs

Kamers voor 3 personen zijn wat klein ook de badkamer is aan de kleine kant. Verder wel schoon en elke dag netjes gepoetst.Liggins is erg goed direct aan de drukke boulevard. Eten is redelijk tot goed elke dag wel iets en gevarieerd. Klein zwembad en helaas geen parasols.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Ida Frank26-07-2012

goede prijs/kwaliteit verhouding

Net terug van een geslaagde vakantie in hotel Riviera. Er was 's morgens en 's avonds een buffet dus altijd voldoende keus. Kamers waren schoon, iedere dag schone handdoeken en behulpzaam en vriendelijk personeel vooral de nederlandse dame in het restaurant. Mensen die het eten niet goed vinden, en liever een bruine boterham met kaas eten, moeten niet in het buitenland op vakantie gaan. Op het terras voor het hotel was het goed toeven, lekker mensen kijken. Het hotel ernaast had iedere dag live-muziek en inderdaad was er lawaai van de disco, maar met de ramen dicht en de airco aan, had je hier geen last van. Ging zo weer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 5fernand10-06-2012

Te druk omwille de DISCO OKE overlast van lawaai

Hotel en de ligging zonder de disco oke. dik in orde We waren dan ook op een monent dat het hotel...;;;;; daar ook juist een International, voetbal evenenemt was van de jeugd misshien daarom de grote drukte en de overlast in het hotel en die disco oke .Gelukkig waren we er maar 1 week want we hebben geen oog dicht gedaan in de nacht lawaai tot 4uur in de morgen. Wel een pluspunt om met de trein Barcelona te bezoeken Op ongeveer 1uur rijden aan 8 EURO retour echt een aanrader

Gereisd met partner in mei 2012

• 8natasja18-10-2011

Voor herhaling vatbaar

Het is een erg net hotel met erg vriendelijk personeel, vooral als je je best doet om spaans te spreken. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en zijn er schone handdoeken. Ontbijt en diner was erg uitgebreid en ruimschoots voldoende. Aangezien wij er in oktober waren, was het redelijk rustig buiten het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2011

Hotel Riviera info