Hotel Riviera

8 reviews over Hotel Riviera in het Nederlands

Helaas, geen gezelligheid

Nelly Tel
5-10-2014

Kamers: ach je bent de hele dag buiten.

Eten: vet en smakeloos.

Personeel: vriendelijk.

Gelukkig was ik hier 5 dagen, maar het hotel heeft een flinke opknapbeurt nodig. De discotheek lag gelukkig aan de andere kant van het hotel. Ik had hier geen last van. Niet voor herhaling vatbaar. Ik ben in juni in een ander hotel geweest en dat was vele malen beter.

Gereisd alleenreizend in september 2014

Leuk hotel aan de boulevard

Arno
14-8-2011

Eenvoudig en leuk hotel aan de boulevard. Ligging is prima; straat over en je bent op het strand. Voor het uitgaan prefereer ik Lloret boven Malgrat.

Gereisd alleenreizend in augustus 1985

kommer en kwel

antonetta
15-6-2010

aankomst 7.30, pas om ll uur inchecken, kamer om 15.30 gereed, receptiepersoneel onbeschoft, vooral de cheffin, eten slechte kwaliteit en mensen halfnaakt in de eetzaal, kamers nauwelijks schoongemaakt door gebrek aan personeel, geen verschoning van bed in l week, personeel aan de bar vriendelijk, amusement ??, laatste dag portier vergeet me te wekken, bij de vraag spreekt u engels, yes, niet dus ... , toen gelukkig weer naar huis ....

Gereisd alleenreizend in juni 2010

Soladore

voor de prijs hoef je het niet te laten

Shirley
27-7-2009

Hotel over het algemeen ok!

Eten was goed, genoeg variatie!

Kamers worden dagelijks bezocht, maar uitgebreid gepoetst wordt er niet.

Personeel werkt keihard, af en toe iets minder vriendelijk, maar ze doen hun best. Alleen de vriendelijkheid aan de receptie mocht iets meer zijn.

Jammer dat er geen aparte ruimte is voor vertrekkers!

Maar al met al...voor de prijs hoef je het niet te laten!

Gereisd alleenreizend in juli 2009

redelijk

annette
19-7-2009

personeel zeer onvriendelijk, met name de receptie en eetzaal, hooghartige Catalanen die het toch echt van de toeristen moeten hebben, spreken slecht hun talen ...

Gereisd alleenreizend in juli 2009
2008

redelijk

anna
31-7-2008

hooghartige catalanen aan de receptie, altijd sikkeneurig, kletsen en laten je gewoon wachten, behalve de chinese dame die is heel behulpzaam, helaas stagiaire die niets te vertellen heeft.

het eten is altijd koud, ook als je de eerste bent, kwaliteit is redelijk.

animatie niet best, alleen de mensen van de bar aan de voorzijde is ok, helaas geen muziek ... dus saai

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Riviera is een erg gehorig hotel

ans
23-5-2008

Riviera is een erg gehorig hotel. Hoekkamer aan de zwembadzijde. Voordeel: avondzon. Nadeel: dagelijkse avond-entertainment klinkt maximaal door op de kamer, evenals het gooien met kamerdeuren. Dit tot laat in de nacht. De tweepersoonskamer miniem. De badkamer is wringen. Positief: het water is drinkbaar. Het eten is, in verhouding tot hetgeen je ervoor betaald, naar behoren: geen luxe, honger lijden is niet nodig. Dagelijks afwisseling genoeg, behalve het ontbijt. Vaak lauw eten. Kom je met de bus: vóór 12.00 uur kun je niet op de kamer: het inchecken begint pas om 10.00 uur. Gelegenheid te douchen op de vertrekdag is er niet. Sommige receptiedames zijn erg wisselend van stemming. Goede argumenten zijn nodig om iets voor elkaar te krijgen. Jammer dat men de verwarming in het hotel, ondanks het frisse mei-weer, weigerde aan te sluiten. Wel worden extra dekens aangeboden.

Gereisd alleenreizend in mei 2008
2007

zijn er net weer 8 dagen zwembad naq 12 uur hele dag zon eten was prima je moet niet zo verwend zijn of je moet in het hilton gaan eten er was genoeg variatie en niet koud want ik zou geen koud eten hebben er goed gehad alleen de anniematie viel een beetje tegen je kunt er best heen gewoon een leuk hotel

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.