Hotel Riviera

63 reviews over Hotel Riviera in het Nederlands

7de maal in Spanje, nooit meer Riviera

andre
10-8-2009

zeer slecht hotel 1 keer maar niet nog een keer.

Na één dag 'tvliegend schijt van het eten.

Gieten verschillende pintjes samen tot één!!!

Onbeleefd en smakeloos personeel

Om de tel zoeft een razendsnelle kusttrein voorbij.

Nachtellijke lawaaihinder jongeren tot in de vroege uren 5-6 uur 'smorgens

Gereisd anders in augustus 2009

zeer goed hotel voor de prijs

robert
13-7-2009

een zeer goed hotel voor die prijs

ik ben samen met mijn oma gegaan in de mei vakantie het personeel is vriendelijke met uitzondering van de bazin zit altijd achter de computer bij de receptie ze kijkt altijd chagerijnig maar ze is niet ongeschoft en dan heb je nederlandse

vrouw anja zij werkt in de eetzaal

zeer behulpzaam voor als je iets moet weten ze spreekt ook spaans

zeer aardige vrouw

want de spanjaarden spreken zeer slecht engels dus erg handig

het eten was goed ik ben zelf een lastige met eten maar zelfs ik vond iederen keer wel iets lekkers tussen heel veel keuze.als je in de avond gezelligheid zocht kun je beter naar alhambra gaan ligt er naast

kortom ik ga volgend jaar lekker terug daar

Gereisd anders in juli 2009
2008

ben hier ook geweest met mijn vrouw, prima hotel alleen wel stugge receptie.

kreeg niersteen aanval en er werd door de receptie niet geholpen om een arts te bellen, gelukkig een nederlandse vrouw in de bediening hielp wel.

verder was er genoeg en goed te eten.

Gereisd anders in juni 2008

2007

Is meer als 10 jaar geleden dat ik geweest ben. Maar nog veel is herkenbaar.Kamers niet superschoon.

Personeel stond er ook alleen maar voor zijn geld. Wat echt slecht was, was het eten. Echt niet te geloven!

Alles werd gefrituurd. De koffie was zo vies dat kans groot is dat die ook gefrituurd werd.

We zijn toen zo weinig mogelijk in het hotel geweest, waardoor we toch een leuke vakantie hebben gehad. Want de ligging is wel goed en er is genoeg te doen.

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn vorig jaar ook naar dit hotel geweest en we hadden een leuke tijd gehad.

wij zijn zelf 19 en 20, maar we waren redelijk tevreden over het hotel,wel zeer vet dat het hotel naast de beste discotheek stond van malgrat te mar hahaha.

Enige nadeel was dat de schoonmaker als een stel duitsers aan de deur gaan kloppen om schoon te maken. En ze kunnen geen engels dus als jij roep van Go away denken hun juist 5 minutes. Heel irriterend.

Het eten was niet denderend lekker maar kon er wel mee door. Variatie is niet te vinden in hun woordenboek. Heel vaak hetzelfde eten op tafel. Maar de service die wij hadden maakte het wel weer goed. Ze hielpen je graag.

voo de rest was de kamer niet erg schoon,maar daar moet je maar overheen kijken.

1 nadeel ze hadden geen hertog jan,en het bier is maar liefst in de discotheek 3 euro!!!!!!!

Gereisd anders in januari 2007
2006

Ik ben hier deze zomer geweest

Mariska
9-11-2006

Ik ben hier deze zomer geweest.

En ik ben het eens met de laatste reacties!

Dit is echt geen aanrader.

Het eten koud, En niet echt lekker.

We hadden ook uitzicht op een muur heel mooi!

Aan het zwembad lig je bijna altijd in de schaduw je hebt bijna nooit een plekje waar zon is.

Ga hier nooit meer heen!

Gereisd anders in november 2006

Bah! Bah! Bah!

Ik heb niet veel goeds te zeggen over dit hotel.

Het eten was koud.

Het eten was bedorven(lunch)

Ik werd zelfs met een mes bedreigd door 1 van de koks terwijl ik niks gedaan had.

De kamer was heel klein.

En als je op het balkon stond had je het gevoel dat hij ieder moment kon instorten.(We hadden prachtig uitzicht op de grote muren van een ander hotel)

Kortom: Slecht

Gereisd anders in oktober 2006

Ik ben het helemaal met Pedram eens

Bart.D
29-10-2006

Ik ben het helemaal met Pedram eens. Echt niks aan.

Je kwam de kamer nauwelijks binnen of kwam met je voet al tegen een bed aan. en de douches, verschrikkelijk. Of het is veels te koud, of je verbrand jezelf gewoon. Geen normale temperatuur.

En de wc, als je er op zit knal je met je knie tegen een of ander nutteloos ding aan.

Ik kan je dit hotel echt niet aanraden.

verschrikkelijk.

Echt een afschuwelijk hotel,

ik zou nog liever op straat slapen.

Het personeel was erg onaardig en sprak bijna geen woord engels, de kamers waren vies en klein en het eten was gewoon niet te vreten. al het brood was bij het ontbijt helemaal uitgedroogd, dus het was niet vers, en de rest van het eten was matig tot slecht, variatie kwam je echt niet tegen daar. voor iemand die naar een leuk hotel wilt, kan beter een paar eurotjes meer neerleggen, en naar een ander hotel te gaan. want dit hotel is weg gegooid geld!!!

We zijn nu voor de 13de keer geweest

en het was weer tot volle tevredenheid.

OP een enkele regenbui na maar dat kan gebeuren.

Het eten was gevarieerder dan anders,

maar wel met verschillende keuzes,dus

prima verzorgd[onze smaak]wij zijn niet zo moeilijk.

Ook het personeel was aardig als je zelf ook vriendelijk bent!!Tot volgend jaar maar weer zou ik zeggen.

Gereisd anders in september 2006

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.