Hotel Riviera

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastich tophotel!

Marga,
31-10-2018

Het hotel was super! Mooie hotelkamers met airco, iedere dag schone handdoeken en supervriendelijk personeel. Locatie prima, op de boulevard, vlakbij het strand (via een tunnel onder de spoorlijn door). Iedere avond op het terras gezellige live muziek.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Regina Rosbach,
6-7-2018

Een super hotel met goed en gevarieerd eten. Het hotel is recentelijk gerenoveerd en heeft mooie kamers voorzien van airco en een kluisje (tegen betaling). Iedere dag worden de kamers schoongemaakt. Het personeel is heel vriendelijk. Centrale ligging, ligt op de grens van Santa Susanna en Malgrat de mar. Tegenover het hotel ligt het tunneltje dat naar het strand leidt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Grandioos Hotel met super personeel

Ac Diependaal,
23-2-2018

Heel goed september gaan we naar hotel Riviera Santa Sussanna Spanje voor de 23ste keer en met vrienden kinderen klein en achterkleinkinderen top locatie overal dicht bij super😎👍

Gereisd met vrienden in september 2017

Keurig hotel!

Jitse,
29-7-2017

De hotelkamers zijn keurig schoon. Ik had ook een mooie kamer met een balkon. Het personeel is vriendelijk, spreekt prima Engels en geeft goede informatie en tips. Vooral de dame met donker krullend haar helpt heel fijn! Het personeel werkt heel hard, echt complimenten! Met de trein reis je voor een prik heen en weer naar Barcelona etc. Als er iets negatiefs is, zijn het de hotelgasten zelf. Internet op de hotelkamer is er wel, al moet je daar een ticket voor kopen. Niet altijd even snel maar het werkt wel. Maar ik heb er nauwelijks gebruik van gemaakt. Het ontbijt is uitstekend, het avondeten is als bij de meeste grote hotels niet bijzonder. Dus ga gewoon lekker zelf uiteten! Dat is ook veel gezelliger toch?

Gereisd met vrienden in juli 2017

super!!

ashley
6-5-2015

Top hotel paar jaar achter elkaar heen geweest! Er is veel te doen voor kinderen het eten is goed te eten en super mooie kamers mooi uitzicht vanaf het balkon echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Niet weer

Suzanne
4-8-2014

Acco: geen Engels sprekend personeel, niet schoon, vies zwembad, oud eten, dichtbij het rustige strand, makkelijk met de trein naar Barcelona.

Kamers: vies, smerige en kleine badkamer zonder slot, lekker balkon, gehorige kamer.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

goed hotel voor die prijs.

hylkjehof
26-6-2013

Net een weekje terug van een vakantie naar Rivera.

Wat mensen te zeuren hebben over het eten weet ik niet, maar het eten was prima. De kamers werden elke dag schoon gemaakt. De schoonmaaksters waren erg vriendelijk.

Het personeel was wisselend, sommigen waren erg vriendelijk anderen erg bot. ! minpuntje: Het hotel is erg gehorig. Doordat we aan zwembadzijde zaten hadden we veel overlast van Alhambra. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Redelijk

Marjolein
31-5-2013

Dit hotel heeft een perfecte ligging, naast het hotel is een supermarktje en vind je gezellige barretjes.

Het eten is wel te doen. Er is wel vers fruit. Koffie is erg slap.

Kamers zijn prima, wel kleine kussens en harde bedden.

Gereisd met vrienden in september 2012

Redelijk

bbaar_1
5-10-2012

Hotel Riviera is een redelijk hotel voor een redelijke prijs. Positef is de prijs-kwaliteitsverhouding en de netheid. Negatief de gehorigheid, onpersoonlijke benadering en de ongezellige eetzaal. Het eten zelf is acceptabel en gevarieerd genoeg, maar niet bijzonder. Voor kinderen is het hotel minder. Vooral ook omdat de combinatie van gehorigheid en herrie van de buren (Hotel Alhambra) niet bevordelijk is voor een vroege gang naar bed. De bedden zelf zijn behoorlijk hard. De kamers zijn schoon, maar eenvoudig. Al met al een voldoende, maar weinig bijzonder. Deze hoek van Santa Susanna is voor gezinnen met kinderen overigens niet de meest handige. Een stukje verder naar het zuiden zijn de hotel rustiger gelegen, groter en kennen ze veel meer animatiemogelijkheden.

Gereisd met vrienden in september 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.