Hotel Riviera

Hotel Riviera
8,1

8 reviews over Hotel Riviera in het Nederlands

1. de hotelkamer was prima

2. animatie was ver beneden peil alles in het spaans kinderen begrepen er niks van en de ouderen liepen s'avond's naar de buren voor wel een leuke animatie.

3. het eten was met het diner meer lauw dan heet en wat koud moest zijn was wet te warm .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Errug leuk

Silvia Minneboo,
26-7-2017

Riviera, mooi en schoon hotel! Ik zie de hele dag de interieur verzorgsters druk bezig! De kamer is best groot met een mooie badkamer! En ze worden netjes gehouden en elke dag schone handdoeken daar hou ik van! Het zwembad is best leuk hoor maar recht toe recht aan.

Het eten is te doen hoor alleen een beetje mierenhoop... maar ja je kan niet alles hebben toch

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk hotel

jordi
20-2-2017

Heel fijn hotel.

Strand is te bereiken via een tunneltje.

Parkeren is gratis op 100 meter loopafstand.

Geen gebruik gemaakt van het eten dus daar kunnen wij niet over oordelen.

Wij waren met de auto waardoor wij elke avond een andere plaats bezochten, Lloret, Tossa de Mar, L'Estartit, Blanes, Sant Feliu de Guixols, Platja de A´ro en Palamos.

Personeel spreekt Spaan en Engels(abracadabra), maar goed we zijn in Spanje dus moeten wij ons aanpassen!

Veel Spanjaarden en een aantal Nederlanders, Duitser, Britten en hier en daar een verdwaalde Rus.

Neem een Premium Room, deze zijn gerenoveerd! Kamers worden goed schoongemaakt en schone handdoeken.

Zeker aan te raden. Wij gaan dit jaar(2017) weer.

TIP: Boek rechtstreeks bij het hotel dit scheel een heel veel geld!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Prima vertoeven!!!

Marjolein
12-8-2011

Het hotel was zeer netjes, schoon en het personeel was vriendelijk.

Het eten was prima, al hebben je altijd mensen die muggenzifters zijn!!

Genoeg keus aan salades, rauwkost en 3 soorten vlees /vis en de desserttafel had een ruime hoeveelheid aan keuze.

Het hotel lag direct aan de winkelboulevard, waar 's avonds genoeg te zien en te doen was. Achter het hotel bevonden zich Fonteinen waar je gezellig kon mensen kijken en de kinderen hadden het prima naar het zin! Dus aub. klaag niet!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Wat kun je er van zeggen

Ray
23-8-2010

wat kun je ervan zeggen. Een hele boel.

Een groot nadeel is dat je om 07:00 uur al in het hotel bent. Je kunt pas om 10

:00 uur inchecken. Kamer krijg je uiterlijk om 13:30 uur. Dan hoop je dat het schoon is maar alles is minder waar. Leek wel of de kamer een lange tijd niet gebuikt was. Aangegeven hoe en wat werd de kamer nog een keer schoongemaakt.

Wat betreft het eten; ja wat kan ik daar over zeggen het houdt niet te wensen over. Zoals mijn zoontje zei de toetjes zijn lekker.

Wel erg weinig te don in het hotel. LEvendigheid vindt je hotel ernaast, ALhambra met leuke disco QK.

Aanrader ga naar Barcelona met de trein € 7 pp retour. Goed uur met de trein.

DIverse nationaliteiten maar van niemand last gehad.

Niet voor herhaling vatbaar voor ons dan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Schoon Hotel, eten slecht.

kerste
23-8-2010

Voor een prikkie 10 dagen naar spanje vol pension.

kamers schoon elke dag schone handdoeken en geheel schoongemaakt.

Wel erk klein, ruim balkon.

eten was zeer slecht zelfs het ontbijt met de broodjes kon je tenissen.

Vooral dat je in de kelder moest gaan eten en de lucht die je dan al tegemoet kwam was niet te harden.

Zwembad veel in de schaduw dus ook de bedjes dat was iets minder.

Ach ja best een goed hotel waar je niet moet zijn om te eten... wat wil je immers voor die prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Zomer 2003 in dit hotel geweest. Het hotel zelf is niet groot en ook niet veel te beleven. Om in het zwembad een plaatsje in de zon te krijgen is erg moeilijk, de andere helft was helemaal vol met bomen dus schaduw.

Wij zijn eigenlijk alleen maar naar het strand geweest het is niet ver van het strand maar helaas moet je hier dus ook voor betalen wat voor veel extra kosten zorgt.

Het eten was ok maar niet heel uitgebreid en was gelegen in een kelder waardoor je niet echt een idee had dat je echt in een restaurant zat.

Ook animatie was niet heel uitgebreid. In die tijd waren de kamers wel schoon maar was er nog geen tv en airco maar volgens verhalen zijn die er nu wel.

Een keer geweest, maar zal er niet snel terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

voor die prijs een prima hotel.

farouki
23-7-2009

Wij waren heel positief: de entertainmentmeisjes (Sally en Marisol!) waren heel lief met onze kinderen en zorgden voor voldoende plezier. Het is wel opletten bij het zwembad: er is geen badmeester. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Het schoonmaakpersoneel en het personeel in het restaurant waren echt supervriendelijk, gewoon opvallend. In het restaurant ook een nederlandse dame, erg vriendelijk maar dat waren ze eigenlijk allemaal. Zeer negatieve uitschieter: het vrouwelijke, Spaanse receptiepersoneel. Chagerijnig en onvriendelijk. Heb van 6:30 tot 14:00 zitten wachten op onze kamer en de dame vond het niet nodig me even een seintje te geven dat een kamer beschikbaar was ondanks dat ze me daar uren had zien zitten. Kom je vroeg dan kun je echt doodvallen. Nog een irritatiepunt: veel russen die er geen probleem van maken om van jouw spullen hun spullen te maken bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.