Hotel Riviera

2008

Goed hotel.

A en A.
8-8-2008

Goed hotel voor wat je ervoor betaald.

Als je meer luxe wil dan moet men een 4 sterren hotel boeken.Dit hotel is goedkoop en je krijgt waar voor je geld.

Het is eten is prima,ligging is goed.Enigste nadeel vond ik dat het hotel wel erg gehorig was.

Gereisd familie in augustus 2008

het is een goed hotel voor de prijs, kamers erg klein. animatie in de avond minder, hotel er naast alhambra is heel goed elke avond live muziek. Eten was goed gevarieerd.Ligging ten opzichte strand minder want je had een boulevard en een spoorweg ertussen liggen. Dus niet direct aan strand. Maar we hebben een prachtige vakantie gehad maar als ik daar ooit weer heen ga kies ik voor alhambra.Voor wat oudere kinderen is er weinig te doen, die van ons waren nog te jong voor de discotheken en voor de kinderanimatie weer te oud. dus alleen boulevard slenteren in de avond.

Gereisd familie in juli 2008

Je ligt perfect, dicht aan het strand en meteen aan de boulevard. Maar het personeel is zo ontzettend bagger, behalve die Nederlandse vrouw. Er kon echt geen lach vanaf. Bijv, als je wilt afrekenen, staan ze er met hun voeten te tikken en te wachten. Echt irritant. Over het algemeen zijn de Spanjaarden hier in het toerisme helemaal niet gastvrij. Bij het buffet halen ze het bord al meteen weg van je en kletteren ze het bestek in de bak. Maar de kamers zijn redelijk en het eten is afwisselend en lekker, zelfs frikadellen enzo. Afgezien van het het personeel is het een aardig hotel waar ik misschien weer naat terug ga.

Gereisd familie in juli 2008

Tjingo

Dit hotel ziet er op het eerste gezicht redelijk uit. Je kan natuurlijk niet verwachten dat voor die prijs alles perfect in orde is maar ik vind dat de hygiene in eetzaal heel wat beter mag zijn. De kakkerlakken lopen er over de vloer, echt te walgelijk voor woorden. Het eten is ook niet om over naar huis te schrijven.

Gelukkig zijn er 3 nederlandse snackbars vlakbij en een fastfoodrestaurant. Geen eigen parkeerplaats bij het hotel, dus je moet een heel eind met je koffers lopen zeulen. De kamers!! Dat is helemaal te gek voor woorden, wij hadden een kamer voor 3 personen geboekt, hier verstaan hun onder een 2 persoonskamertje met een extra bed op de kamer gepropt. De receptie is ook de vriendelijkheid zelve, maar niet heus. De enige pluspunten zijn de animatie savonds en de bar vooraan in het hotel.

Voor ons geen hotel riviera meer!!

Gereisd familie in mei 2008
2007

een eenvoudig hotel waar je als je niet al te hoge verwachtingen hebt ,het goed vertoeven is.Eten was redelijk goed en gevarieerd , maar soms moest je wat lang wachtten.Het naast gelegen hotel Alahambra is ronduit te gek , we hebben bijna elke avond hier gezeten , goede live muziek , fantastische obers ( daar kan Rivera nog wat van leren )Malgrat/Santa Susanna is een hele leuke plaats waar genoeg te doen is .Wat wel tegenviel was dat de kamers gehorig waren , het leek soms wel of je op een Camping stond.

Gereisd familie in augustus 2005

Voor de 4e keer in hotel Riviera geweest en weer geen teleurstelling.

De ligging is gewoon perfect. Gelijk midden in het uitgaanscentrum. 2 min. lopen naar het strand. Midden op de boulevard van Malgrat en SS. Toen we aankwamen werden we opgevangen door de bewaker van het hotel die ons de weg wees waar de koffers heen konden.

Mensen bij de receptie en de bar waren weer even vriendelijk als altijd. Het eten is in de loop van de jaren veel beter geworden er is van alles om te eten en erg uitgebreid.(en als je dan nog loopt te zeuren om het eten neem dan een appartement kan je gewoon zelf koken.)

Als we weer naar Malgrat gaan toch gewoon weer Riviera

Gereisd familie in augustus 2007

het eten was niet zo lekker en ik ben geen kies kouwer

monique w
25-7-2007

het eten was niet zo lekker en ik ben geen kies kouwer.maar verder was het netjes

Gereisd familie in juli 2007

De matrassen van de bedden zijn nodig aan vervanging toe,

J. Terpstra Snijders
20-7-2007

De matrassen van de bedden zijn nodig aan vervanging toe, je voelde de spiralen springen bij elke draai die je maakte. Verder was het prima!

Gereisd familie in juli 2007

Wij gaan voor de 4e keer terug naar dit hotel. Wij vinden dit een leuk hotel. de bediening bij de bar is gewoon weg vriendelijk en leuk ook de gastvrouw beneden. Het is is gewoon normaal zoals bij andere hotels. Je bent op vakantie zit niet zo te zeiken op vanalles

2006

mooie ligging, telefoon was minder: geen contact, wel betalen, De kluisjes waren redelijk goedkoop, de televisie gratis (waarborg terug na inleveren afstandsbedieng). Bij eten Nederlandstalige bediening aanwezig. Nadeel de vele Oost-Europeanen, hoewel!!! Alles bij elkaar een zeer goede keuze.

Gereisd familie in juli 2006

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.