Hotel Riviera

48 reviews over Hotel Riviera in het Nederlands

fantastisch hotel

Nicole,
9-8-2018

wij vonden tophotel lief personeel topbediening overal schoon hotel enige nadeel wat wij kunnen bedenken is dat de zwembadeb erg warm waren en dus niet voor verkoeling zorgte dat was jammer en doordat er veel zeewier aanspoelde was in zee ook niet te zwemmen helaas meer verder was het een prima hotel met veel luxe

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig familie hotel

Anne,
9-8-2018

Mooi hotel met gerenoveerde kamers. Vriendelijk personeel, elke dag werd er schoongemaakt maar kijken er niet naar of je er bent of niet. Wil je een bedje op het zwembad moet je om 8 uur voor de deur staan om je handdoek er neer te leggen, maar het strand is op 5 minuten lopen. Ontbijt erg goed een veel keuze diner echter erg slecht. In het hotel zelf is er wel entainement maar niet veel, in hotel Alhambra aan de overkant elke dag live muziek tot 12 uur. Hotel zit meteen aan een gezellige boulevard. Prijs kwaliteit verhouding erg goed, eten wat minder maar daar was de prijs ook naar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer !!

Jan,
17-7-2018

1x en nooooit meer!! Vies eten, onvriendelijk personeel! Voor het pasje elke keer opnieuw na beneden gemoeten omdat die het niet deed. Voor het hotel kan je super eten maar in het hotel is het zo vies! Zelfs het ontbijt is er vies, alles is oud en koud ! Nooit meer Rivieira!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch een dikke 10 voor alles <3

Jan en Mieke van der Velden,
30-5-2018

Hotel Riviera.

Net thuis van een waanzinnige vakantie. Hotel is Top. Kamers gerenoveerd super netjes en schoon. Eten veel variatie goed op temperatuur heel veel keus. Eetzaal heel netjes en schoon. Personeel heel erg behulpzaam vriendelijk en beleefd. Zwembad gezellig om te zitten genoeg bedden en parasols. Locatie midden in de gezelligheid van de boulevard. Even oversteken en onder het elke dag schoon gespoten tunneltje door meteen op het Geweldige strand. s Avonds gezellige live muziek. Wij kunnen dit Hotel aan iedereen aanraden. Wij spraken mensen die komen al 25 jaar lang in dit Hotel. Dat zegt eigenlijk genoeg <3 <3

Gereisd met partner in mei 2018

Het was in één woord grandioos!

Jan Wittenberg,
5-2-2018

Het hotel ligt precies op de scheiding van Malgrat en Santa Susanna het eten is er goed. Alleen altijd een probleem om een ligbed te bemachtigen omdat de gasten ´s morgens vroeg al hun handdoeken er op leggen. Wat officieel niet mag. verder hebben wij het altijd naar ons zin in Hotel Riviera.

Gereisd met partner in juni 2017

Marga Ebbers,
28-10-2017

Een super goed Hotel heerlijk eten en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2016

fantastich

Dhr Paulus,
28-3-2017

alles geweldig.het eten ,,de kamers de accommodatie,en entertainment ,hotel is erg kind vriendelijk ...en niet voor wat je krijg...

Gereisd met partner in mei 2016

goed verzorgd

Tonny
9-1-2017

Een goed verzorgd hotel, echter wel in het goedkope segment. Een no nonsense hotel waarbij de faciliteiten goed zijn, doch simpel.

Bijna direct aan het strand, dus goed te bereiken. Het hotel ligt aan de drukke boulevard, dus die van gezelligheid en drukte houdt is hier op zn plek. We hebben geen last gehad van de muziek en de discotheek, maar dat komt ook omdat we dit van te voren weten. De kamers zijn schoon, redelijk geluidsdicht en sober. Meer hebben wij niet nodig in de vakantie.

Veel Spanjaarden, Duitsers en weinig Russen.

Wij hebben er een prima tijd gehad en we gaan er zo weer heen. Het eten is er prima, wel gericht op de Spaanse keuken. Tenslotte ben je in Spanje.

Dank aan het personeel voor de goede zorgen.

Gereisd met partner in juli 2016

schoon, maar toch nooit meer

Jose van Brussel
8-10-2016

Totaal geen engelssprekend personeel. Vooral koud eten. Hongerige spanjaarden in het weekend als gasten die het eten van je bord zowat pakken en zeer luidruchtig zijn. Geen last van de discotheek ernaast, maar wel van luidruchtige heavy metal muziek van 21.00 uur tot 24.00 uur buiten in het hotel ernaast en daarna blijft het zeker nog een uur luidruchtig. Van het eten kun je voor deze prijs niet veel verwachten, maar dat het daarnaast ook nog erg koud is, dat vind ik niet nodig. Heel zuinig met rollen toiletpapier, dus vooral niet aan de diarree raken want dan heb je een vet probleem. Kamer voor een dag erbij geboekt voor 50 euro zodat we in de middag ons nog even konden verkleden voordat de bus om 19.00 uur vertrok. In de ochtend werd de kamer overgeslaan voor de dagelijkse schoonmaak, we dachten dan doen ze dat wat later, dus niet. Wel vier handdoeken om het hoekje van de douche gegooid. Toen we in de middag terugkwamen gingen we hier iets over zegen, want toen was de kamer nog niet schoongemaakt en nog geen toiletpapier, kregen we eerst als antwoord dat wij een dag eerder vertrokken zouden zijn. Uiteindelijk namen ze de moeite om even goed te kijken. Sorry mistake, mistake, verder toereikend was de engelse taal niet. Dus heb gezegd we hebben betaald voor een schone kamer, die hebben we niet gekregen, dus compenseer dit maar met het ontbijt van de ochtend dat we er niet meer zijn. Not possible. Ook dat kende ze.

Gereisd met partner in oktober 2016

Slecht

Karin
5-9-2016

Koud eten ,,verouderd nooit meer dn maar wat meer betalenvoor beter hotel

Gereisd met partner in augustus 2016

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.