7 tips over Hotel Riviera

• bbaar_1, 05-10-2012 Rapporteren

TV's werken alleen met een afstandsbediening die je bij de receptie moet vragen. De rechterkant van het hotel is aanmerkelijk rustiger dan de linkerkant (i.v.m. herrie van hotel Alhambra en disco QK)

• hylkjehof, 26-06-2013 Rapporteren

Als je naar Barcelona wilt kun je bij het station een ticket kopen voor de trein en de touristenbus voor € 26,00. Volgens mij betaal je dat in Barcelona alleen al voor de touristenbus. Dus echt een aanrader. Dan heb je de treinreis gratis.

• esther, 16-08-2012 Rapporteren

wij hebben elke avond ergens anders gegeten, de prijs was bijna overal erg laag! we namen de eerste avond allebei een voorgerecht en daar hadden we spijt van, samen een voorgerecht en dan allebei een hoofdgerecht is meer dan genoeg! we hebben een avond gegeten bij jeromeke (ofzoiets) (vanuit het hotel naar recht en dan de eerste straat weer rechts en dan de 4e ofzo links...) dat was een nederlands ding... maar daar was het lang niet zo gezellig als bij de andere restaurantjes en wel duurder!

• crazymango, 28-07-2013 Rapporteren

De plaats Santa Susanna is wel heel mooi maar 's avonds zijn er drugsdealers actief dus kijk uit! We hebben heel lekker gegeten bij Chamaco Mexicano. Dat was in Malgrat de Mar, ongeveer een kilometer lopen. Geweldig lekker eten en heel betaalbaar! Ook de cocktails vielen erg in de smaak!

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera voor je op een rij gezet:

• Ida Frank, 26-07-2012 Rapporteren

Een echte aanrader voor cultuur liefhebbers is de excursie naar het binnenland van Catalonië.

• natasja, 18-10-2011 Rapporteren

Mocht je een keer lekker buiten de deur willen eten, ga dan naar Kings tavern ernaast. Voor redelijk geld snel bediend. Met de trein ben je binnen 70 minuten in hartje Barcelona voor een prikkie.

• jannie, 12-09-2014 Rapporteren

Zwembad zijde is leuk vanwege de muziek s'avonds maar is wel hard om 12 uur is het stil.Wil je rust dan kan je beter aan de ander kant zitten.