Hotel Riviera ***

Fantastisch een dikke 10 voor alles <3

Jan en Mieke van der Velden,
30-5-2018

Hotel Riviera.

Net thuis van een waanzinnige vakantie. Hotel is Top. Kamers gerenoveerd super netjes en schoon. Eten veel variatie goed op temperatuur heel veel keus. Eetzaal heel netjes en schoon. Personeel heel erg behulpzaam vriendelijk en beleefd. Zwembad gezellig om te zitten genoeg bedden en parasols. Locatie midden in de gezelligheid van de boulevard. Even oversteken en onder het elke dag schoon gespoten tunneltje door meteen op het Geweldige strand. s Avonds gezellige live muziek. Wij kunnen dit Hotel aan iedereen aanraden. Wij spraken mensen die komen al 25 jaar lang in dit Hotel. Dat zegt eigenlijk genoeg <3 <3

Gereisd met partner in mei 2018