Hotel Rivierastersterster

Tonen op kaart

208 reviews over Hotel Riviera

• 2019
    9Saskia02-07-2019

Super leuke vakantie gehad in dit hotel

Goed hotel tegen een acceptabele prijs. Dit hotel was een van de weinige waarbij de kinderen niet hoeven te betalen tot een bepaalde leeftijd. Eten hartstikke goed en aardige en niet opdringerige bediening. Hotelkamers netjes en elke dag voorzien van nieuwe handdoeken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Daisy17-05-2019

Aanrader voor strandgangers, met kinderen minder

Het hotel ligt midden aan de gezellige boulevard van Santa Susanna. Het strand is bereikbaar via een tunneltje onder de weg door. Een treinstation vindt je op ongeveer een kilometer lopen aan de boulevard.

Wij hadden geboekt obv halfpension. Het ontbijt was naar onze mening niet heel denderend, maar als je niet te veel ervan verwacht is het prima. Dit geldt eigenlijk ook wel voor het avondeten.

Het eten bij het restaurant aan de boulevard (dat bij het hotel hoort tegen betaling) is daarentegen een echte aanrader! Alles smaakt goed en ziet er fantastisch uit!

Het zwembad is aan de kleine kant, maar het zonneterras is groot zat.

De kamers zijn gerenoveerd en schoon.

Voor onze korte vakantie van 4 dagen was het een prima hotel, voor een langere vakantie of een vakantie met kinderen zou ik voor een ander hotel kiezen (bijv Indalo Park) vanwege het buffet, zwembad en de animatie.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9M Koster12-04-2019

Zeer goed

Eenvoudig.kamers recent vernieuwd. Eten goed bediening vriendelijk en niet opdringerig

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10charlotte08-04-2019

fantastisch

hotel riviera gelogeerd goed hotel heb genoten was ook niet zo duur en heel netjes en schoon

Gereisd met vrienden in april 2017

• 2018
    9A-C Diependaal01-12-2018

Super fantastisch

Top hotel met top personeel en prettig management al 24 x geweest nu

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Marga31-10-2018

Fantastich tophotel!

Het hotel was super! Mooie hotelkamers met airco, iedere dag schone handdoeken en supervriendelijk personeel. Locatie prima, op de boulevard, vlakbij het strand (via een tunnel onder de spoorlijn door). Iedere avond op het terras gezellige live muziek.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 5paddy12-08-2018

voor ons dit hotel nooit meer. (al was het gratis)

1. de hotelkamer was prima
    2. animatie was ver beneden peil alles in het spaans kinderen begrepen er niks van en de ouderen liepen s'avond's naar de buren voor wel een leuke animatie.
    3. het eten was met het diner meer lauw dan heet en wat koud moest zijn was wet te warm .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Nicole09-08-2018

fantastisch hotel

wij vonden tophotel lief personeel topbediening overal schoon hotel enige nadeel wat wij kunnen bedenken is dat de zwembadeb erg warm waren en dus niet voor verkoeling zorgte dat was jammer en doordat er veel zeewier aanspoelde was in zee ook niet te zwemmen helaas meer verder was het een prima hotel met veel luxe

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Anne09-08-2018

Gezellig familie hotel

Mooi hotel met gerenoveerde kamers. Vriendelijk personeel, elke dag werd er schoongemaakt maar kijken er niet naar of je er bent of niet. Wil je een bedje op het zwembad moet je om 8 uur voor de deur staan om je handdoek er neer te leggen, maar het strand is op 5 minuten lopen. Ontbijt erg goed een veel keuze diner echter erg slecht. In het hotel zelf is er wel entainement maar niet veel, in hotel Alhambra aan de overkant elke dag live muziek tot 12 uur. Hotel zit meteen aan een gezellige boulevard. Prijs kwaliteit verhouding erg goed, eten wat minder maar daar was de prijs ook naar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Corina29-07-2018

Goed hotel

Goed hotel, prijs en kwaliteit is uitstekend. Mooie kamers, prima maaltijden. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Zoutwaterzwembad is heerlijk. Minpuntjes; ligbedden bij zwembad liggen niet lekker. Entertainment is er bijna niet dat moet je ergens anders zoeken helaas.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

7 tips over Hotel Riviera

• bbaar_1, 05-10-2012

TV's werken alleen met een afstandsbediening die je bij de receptie moet vragen. De rechterkant van het hotel is aanmerkelijk rustiger dan de linkerkant (i.v.m. herrie van hotel Alhambra en disco QK)

• hylkjehof, 26-06-2013

Als je naar Barcelona wilt kun je bij het station een ticket kopen voor de trein en de touristenbus voor € 26,00. Volgens mij betaal je dat in Barcelona alleen al voor de touristenbus. Dus echt een aanrader. Dan heb je de treinreis gratis.

• esther, 16-08-2012

wij hebben elke avond ergens anders gegeten, de prijs was bijna overal erg laag! we namen de eerste avond allebei een voorgerecht en daar hadden we spijt van, samen een voorgerecht en dan allebei een hoofdgerecht is meer dan genoeg! we hebben een avond gegeten bij jeromeke (ofzoiets) (vanuit het hotel naar recht en dan de eerste straat weer rechts en dan de 4e ofzo links...) dat was een nederlands ding... maar daar was het lang niet zo gezellig als bij de andere restaurantjes en wel duurder!

8 vragen over Hotel Riviera

• paddy, 15-07-2018

spa / sauna

weet iemand wat de prijs is voor het gebruik van de sauna / spa

• Eva, 08-06-2016

Fitnessaparatuur

Kan je makkelijk gebruik maken van het fitnessapparatuur en is dit tegen betaling?

• liza, 18-09-2014

wifi

is er ook gratis wifi in het hotel of moet je het betalen?

Nelly Tel, 05-10-2014

Wifi is niet gratis in dit hotel. Integendeel, het kost minimaal 5,00 euro per dag. Tip: ga naar hotel Reymar Playa, richting Malgrat de Mar. Daar, in de bar is het wel gratis.

Hotel Riviera info

• Aantal sterrenstersterster