Hotel Riviera

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastich tophotel!

Marga,
31-10-2018

Het hotel was super! Mooie hotelkamers met airco, iedere dag schone handdoeken en supervriendelijk personeel. Locatie prima, op de boulevard, vlakbij het strand (via een tunnel onder de spoorlijn door). Iedere avond op het terras gezellige live muziek.

Gereisd met vrienden in mei 2018

1. de hotelkamer was prima

2. animatie was ver beneden peil alles in het spaans kinderen begrepen er niks van en de ouderen liepen s'avond's naar de buren voor wel een leuke animatie.

3. het eten was met het diner meer lauw dan heet en wat koud moest zijn was wet te warm .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fantastisch hotel

Nicole,
9-8-2018

wij vonden tophotel lief personeel topbediening overal schoon hotel enige nadeel wat wij kunnen bedenken is dat de zwembadeb erg warm waren en dus niet voor verkoeling zorgte dat was jammer en doordat er veel zeewier aanspoelde was in zee ook niet te zwemmen helaas meer verder was het een prima hotel met veel luxe

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig familie hotel

Anne,
9-8-2018

Mooi hotel met gerenoveerde kamers. Vriendelijk personeel, elke dag werd er schoongemaakt maar kijken er niet naar of je er bent of niet. Wil je een bedje op het zwembad moet je om 8 uur voor de deur staan om je handdoek er neer te leggen, maar het strand is op 5 minuten lopen. Ontbijt erg goed een veel keuze diner echter erg slecht. In het hotel zelf is er wel entainement maar niet veel, in hotel Alhambra aan de overkant elke dag live muziek tot 12 uur. Hotel zit meteen aan een gezellige boulevard. Prijs kwaliteit verhouding erg goed, eten wat minder maar daar was de prijs ook naar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed hotel

Corina,
29-7-2018

Goed hotel, prijs en kwaliteit is uitstekend. Mooie kamers, prima maaltijden. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Zoutwaterzwembad is heerlijk.

Minpuntjes; ligbedden bij zwembad liggen niet lekker. Entertainment is er bijna niet dat moet je ergens anders zoeken helaas.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer !!

Jan,
17-7-2018

1x en nooooit meer!! Vies eten, onvriendelijk personeel! Voor het pasje elke keer opnieuw na beneden gemoeten omdat die het niet deed. Voor het hotel kan je super eten maar in het hotel is het zo vies! Zelfs het ontbijt is er vies, alles is oud en koud ! Nooit meer Rivieira!

Gereisd met partner in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Regina Rosbach,
6-7-2018

Een super hotel met goed en gevarieerd eten. Het hotel is recentelijk gerenoveerd en heeft mooie kamers voorzien van airco en een kluisje (tegen betaling). Iedere dag worden de kamers schoongemaakt. Het personeel is heel vriendelijk. Centrale ligging, ligt op de grens van Santa Susanna en Malgrat de mar. Tegenover het hotel ligt het tunneltje dat naar het strand leidt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch een dikke 10 voor alles <3

Jan en Mieke van der Velden,
30-5-2018

Hotel Riviera.

Net thuis van een waanzinnige vakantie. Hotel is Top. Kamers gerenoveerd super netjes en schoon. Eten veel variatie goed op temperatuur heel veel keus. Eetzaal heel netjes en schoon. Personeel heel erg behulpzaam vriendelijk en beleefd. Zwembad gezellig om te zitten genoeg bedden en parasols. Locatie midden in de gezelligheid van de boulevard. Even oversteken en onder het elke dag schoon gespoten tunneltje door meteen op het Geweldige strand. s Avonds gezellige live muziek. Wij kunnen dit Hotel aan iedereen aanraden. Wij spraken mensen die komen al 25 jaar lang in dit Hotel. Dat zegt eigenlijk genoeg <3 <3

Gereisd met partner in mei 2018

Grandioos Hotel met super personeel

Ac Diependaal,
23-2-2018

Heel goed september gaan we naar hotel Riviera Santa Sussanna Spanje voor de 23ste keer en met vrienden kinderen klein en achterkleinkinderen top locatie overal dicht bij super😎👍

Gereisd met vrienden in september 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.