Hotel Reymar Malgrat

Hotel Reymar Malgrat
7,2

27 tips over Hotel Reymar Malgrat

Marlous, 13-5-2018

Neem een klein waterkokertje mee voor op je kamer zodat je thee of koffie of noodles oid kan maken als je dat wil.

Neem evt stukje waslijn en wasknijpers mee, door de zeewind waait de boel weleens weg ;-)

Er zitten geen afvalzakjes in de prullemand, evt een paar 30L afvalzakjes meenemen of daar kopen.

rudy2180, 13-7-2016
Moest je kamer bij aankomst nog niet klaar zijn (normaal vanaf 13h00) of wanneer je laat op de dag vertrekt vraag dan aan de receptie even de sleutelkaart voor de berging om je bagage veilig op te bergen (natuurlijk blijf jij wel verantwoordelijk). Voor diegenen die tv niet kunnen missen, vraag aan de receptie het "tv zappertje" tegen 5 euro borg.
Patricia75, 6-12-2015
Op de vertrekdag mag je ook douchen bij reymar playa, ze hebben daar 3 douches. Op vertoon van je witte kaart, krijg je bij de receptie een sleutel.

We hebben een aantal aanbieders voor Reymar Malgrat voor je op een rij gezet:

Patricia75, 6-12-2015

Let goed op je spullen op de wisseldag. Koffers in de bagageruimte kunnen door iedereen open gemaakt worden en koffers die in de hal staan meegenomen worden. De dieven doen zich voor als nieuwe gasten en nemen zo tassen/ koffers mee. Niemand die daar oplet. Vorig jaar meegemaakt dat op de wisseldag de tas van een mevrouw gestolen is terwijl ze lag te zonnen. Ook als je naar huis gaat in de hal een kluisje huren, zodat je niet op het laatste moment je portemonnee en paspoort kwijt bent.

Angela, 17-8-2014

De avondmarkt in santa suzanna!

Blauwe treintje door de bergen stopt naast hotel alhambra

Marineland met waterpark en dolfijnenshow

Elke, 22-5-2014
Je mag in Hotel Reymar Playa lunchen en dineren, daar is het iets beter.

Lizzy, 7-5-2014

Gezellige bar Halowa, cocktail van 1 liter tussen de 4 en 7 euro er worden ook vaak gratis shots uitgedeelt.

Bij discotheek QK het straatje in aan de rechterkant.

Lizzy, 7-5-2014

Kom al een paar jaar in dit hotel met boosten die leuke excursies aanbieden.

Het is ook heel leuk om met de trein naar Barcelona, Lloret of Girona te gaan. De trein is erg goedkoop en eenvoudig.

Francis Bauweraerts, 11-1-2014
kamers op het 6e verdiep met zicht op het zwembad en de zee
Kriesels, 8-1-2014
boek uw vakantie in de periode vanaf september de Nederlandse weken zijn dan van toepassing Nederlandse artiesten treden dan voor u op. Dit is echt een aanrader vooral vanaf 19 september word het feesten geblazen.

We hebben een aantal aanbieders voor Reymar Malgrat voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: