Hotel Reymar Malgrat

Hotel Reymar Malgrat
7,2

Omschrijving
Hotel Reymar in Malgrat de Mar, Spanje is vooral geschikt voor volwassenen. Hier vind je geen animatie, maar wel muziek tot ‘s avonds laat. De kamers zijn schoon, al zijn sommige wel aan renovatie toe. Het personeel is hier erg vriendelijk. Reymar ligt op 50 meter van het strand en is gelegen aan de boulevard van Malgrat de Mar.

503 reviews over Hotel Reymar Malgrat in het Nederlands

Leuk Goedkoop Hotel

arno mientjes,
7-2-2019

Prima hotel voor de prijs die je betaald. schone kamers gewoon goed eten met veel keus niet altijd warm maar heb ook in de duurdere hotels in Malgrat gezeten ook daar is het eten niet altijd warm.mooi groot zwembad voldoende ligbedden en iedere avond live muziek wat druk werd bezocht.mensen die zeuren moeten maar meer betalen voor een luxer hotel. wij hebben 1050 betaald inclusief reis en annu verz en ruimbagage voor 2 per voor 15dgn volp met het vliegtuig.Reymar tot september 2019 haha is alweer geboekt.

Gereisd met partner in september 2018

Wij komen hier al jaren terug👍🏻

Familie H Koning,
18-11-2018

Prima hotel met lekker eten en vriendelijk personeel,leuke centrale plaats om vanuit daar, wandelingen en treinreizen te maken !

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldig

Kevin,
8-11-2018

Goeie service vriendelijke personeel geweldige ligging 50 meter van het strand heerlijke muziek tot savonds 12 a 1 uur voor elk wat wils overdag weinig activiteiten maar het hotel ligt aan de boulevard dus genoeg te kijken

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Bianca Swaters,
20-10-2018

Niet gaan is het beste advies, slecht koud eten,bijna alleen bejaarden, geen animatie, 2 liften voor het hele hotel net als toilet ook maar 2 voor het hele hotel

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Goed hotel voor de prijs

anoniem,
14-10-2018

wij waren de twaalfde keer in hotel Reymar zouden we ontevreden zijn dan gingen wij daar niet meer heen,klopt dat het eten soms niet warm is maar wij wachten dan tot de kok bijvult dan is het warm en verder prima, de kamers zijn schoon worden doorgaans opgeknapt dit werd ook wel eens tijd ! aan de receptie tref je vaak Mustafa aan wat je in meerdere talen kan beantwoorden dus ook nederlands en het personeel is vriendelijk, over het algemeen tevreden natuurlijk kan je geen top hotel verwachten voor de prijs wat je er betaald!!!

Gereisd met partner in september 2018

Super

Marina Koning,
8-9-2018

Echt super ,vooral voor jonge kinderen ,alles binnen handbereik strand,winkels,pin aitomaat fijn familie hotel,met altijd wel wat te doen

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Echt voor ons Nooit meer Reymar.....

Dorothy,
23-8-2018

Voor ons geen Reymar meer..... 2 volw. 3kids ( 12,12, en 11 jaar)

Eten: warm eten was koud of lauw en iedere dag bijna hetzelfde! Lange wachtrijen bij binnenkomst eetzaal.

Kamers: worden niet of nauwelijks schoongemaakt, schoonmaaksters die paar keer per dag plotseling binnenkomen, 1klop en ze staan al in je kamer. Geen tijd om te reageren..... of de deur is al open. Er is geen bordje met dat je niet gestoord wil worden!!

Zwembad: redelijk, geen parasols en ligbedden die door vaak dezelfde gasten worden "gereserveerd" met handdoeken. Geen actie.... het wordt maar geaccepteerd. Nooit kans gehad om te liggen bij zwembad.

Vertrek: wij waren met de bus en moesten om 10.00 kamer al uit.... 20.00 vertrek bus! Geen gelegenheid om voor vertrek even te douchen, erg jammer.

Koffers konden in een aparte ruimte maar geen toezicht.

Bar/restaurant: geen prijzen op menukaarten/drankjes.

Wel iedere avond entertainment.... live muziek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gemoedelijk, prima hotel

Liz,
20-8-2018

Hotel is op een gezellige boulevard vlakbij het strand. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt vanzelf meer geduld omdat je soms moet wachten tot je eetzaal ingaat of met inchecken (rij).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een keer en niet weer

Anisa,
17-8-2018

Toen we aankwamen was de kamer nog vies, alsof er niet was schoon gemaakt. Ook op de drinkglazen zag je nog resten van de vorige mensen zitten... wel kwamen ze elke dag netjes de handdoeken verschonen. Ook roken we vooral s ochtends een zieke rioollucht, was ook niet echt smakelijk.

Dan het zwembad, veel te weinig bedjes helaas. Wel zit het hotel op een top locatie! Er is veel te doen, ook in de buurt. Het personeel was ook super vriendelijk. Dan het eten.. het was eigenlijk altijd lauw tot koud! Erg jammer, zijn daarom ook gewoon uit eten gegaan. Het eten is wel gevarieerd. Voor ons absoluut geen tweede keer, je betaald niet veel maar je verwacht op zijn minst een schone en fris ruikende kamer!!

Wij raden dit jonge stellen ook erg af, veel oud volk of grote gezinnen/families met +/-20 drukke kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Erna Koobs,
15-8-2018

Fijn ontvangst en goed geholpen door de Nederlandse talige eigenaar, na een tekenbeet. Het eten was goed, maar mag van mij wat warmer zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Malgrat in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Malgrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.