Hotel Reymar Malgrat ***

Hotel Reymar Malgrat ***

Hotel Reymar Malgrat
7,3

483 reviews over Hotel Reymar Malgrat in het Nederlands

gemoedelijk.warm menselijk contact.zeer schoon.

joke ruijs, 13-2-2018

alles is goed. s.avonds het gezelligste hotel van malgrat.

goede normale prijsen.goede bediening.wij komen er al jaren.

en het bevalt ons nog steeds goed.

Geweldig en erg gastgericht en vriendelijk

Daniëlle, 10-1-2018

Je wordt hier serieus genomen en ik kreeg meer dan verwacht. Personeel is altijd vriendelijk en persoonlijk je voelt je echt goed door het personeel en de energie. Leuke activiteiten ook.

nooit meer, slechte service van touroperator

abraham, 28-10-2017

aankomst per bus 8.45 uur moesten tot 14.00 uur wachten in de bar, openruimte waar je ook je bagage kon zetten .Waren eerst door de bus ,die reed ook voor passagiers van touroperator afgezet bij het verkeerde hotel, moesten dus ongeveer 1 kilometer lopen naar het juiste hotel want de bus was vertrokken.'s morgens in de rij staan voor ontbijt, ongeveer 3 kwartier. Kleine kamer, geen afstandsbediening op de kamer voor de tv, statiegeld 5 euro bij de receptie, dure prijzen voor consumpties bij het zwembad. Ontvangst bij receptie door een oude chagrijnige man die alles met de hand inschreef, koppel wat ook bij ons was in de bus en geboekt volpension, ontbijttijd was nog niet verstreken moest betalen voor ontbijt en werd ook geschoffeerd op de dag van vertrek, mocht niet dineren. Diner middels buffet, ging je tijdig daar was het eten nog enigszins warm.

Fantastische vakantie gehad!

Michel, 22-10-2017

Geen negatieve opmerkingen over hotel, personeel of eten prijs kwaliteit verhouding gewoon goed! Wie voor 150 euro 10 dagen h/p kan gaan en begint te klagen moet absoluut thuis blijven!!

Alles was fantastisch behalve het eten..

Bernadette Lunenborg, 11-10-2017

Het hotel ligt aan de boulevard. Supermarkt, winkels, openbaar vervoer allemaal in de buurt. Zelfs het strand is heel dichtbij. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk. De bedden slapen goed en de douche is heerlijk. De enige twee minpuntjes zijn dat de warme maaltijd nooit warm is. Altijd koud of lauw. Zelfs een aantal keren moeten wachten op binnen te komen ivm geen tafel vrij om te eten. En het op de kamers erg gehorig is. De tv aan hoef je zelf niet te doen je kan alles horen via de buren, zelfs als ze praten.Zelfs het gesnurk van de buren hoor je. Wij zaten op de vijfde verdieping.

Super leuke vakantie gehad

Maud en karin, 13-9-2017

Vlak aan zee bij hotel heerlijk zwembad leuk personeel avond entertainment

Heerlijk altijd gezellig !! echt een familie hotel

Peggy E Danse, 3-8-2017

Het eten is met sprongen vooruit gegaan ze hebben een nieuwe chef Kok, we hebben genoten. Hadden uitstekende bedden en kussens een nieuwe flatscreen

TV. Het ontbijt vinden wij niet zo geweldig de broodjes moeten beter, ook moeten

ze bij het ontbijt met blok tijden werken want de capaciteit van de eetzaal is te

klein voor een grote invasie dus lange wachttijd voor dat je de eetzaal kan betreden.

Bij de receptie moeten ze toch echt met twee personen gaan werken als er een bus aankomt ook daar een lange wachttijd zeker als je moe bent is dat echt een

ramp.

Verschrikkelijk hotel als je voor je rust komt.

Sharon de Vries, 30-7-2017

Wij hebben hotel reymar geboekt om lekker een weekje te relaxen.

Bij aankomst kregen we hotelkamer 117... wat een ramp.

Kamer is klein, wel schoon en een groot terras waar zeker 150 mensen op neer kijken.. er wordt bier en andere rotzooi naar beneden gegooid wat allemaal op ons terras belande.. niemand die dit schoonmaakt met gevolg dat je niet je terras op kan zonder vast te plakken. Het grootse probleem was het enorme rumoer, lawaai en geschreeuw in gangen nabij onze kamer, ook in de nacht. Wij omschreven het als een gigantische kudde wilde dieren die iedere avond en ochtend door de gang langs onze kamer denderden.. hebben amper geslapen en uit ellende gaan we morgen een dag eerder naar huis. Helaas veel te duur hotel voor wat je krijgt..hoofdpijn.

leuk hotel

elvira grabijn, 27-7-2017

het was een leuk hotel alleen moesten we lang wachten voor we in onze kamer konden het was een klein kamertje en een klein douche waar je eerst een handdouche moest aan zetten om de douche aan kon zetten het personeel was heel aardig en het eten was meestal het zelfde maar wel lekker de avond entertaming was ook een paar keer de zelfde artiest volgend jaar gaan we zeker terug

Gezellig hotel in het midden van Malgrat de Mar

nellie_tel, 15-6-2017

Hotel Reymar is een op zich gezellig hotel, met voor iedereen ruimte nog op het terras met zwembad. Stoelen en ligbedden genoeg.

Elke avond live muziek. Kamers: eenvoudig, maar zeker schoon. Het hotel is gehorig. In mijn vakantieweek waren er twee voetbalelftallen aanwezig, met de nodige geluidsoverlast. Echt na twaalf uur 's nachts was alles rustig.

De laatste paar dagen werd ik wakker geschreeuwd door jongeren, die tot een uur of vijf waren stappen. Het eten: tja, dat is voor iedereen anders, maar ik heb geen klachten. Groot buffet met veel keus.

Een van de receptionisten sprak zowel Nederlands als Spaans. De bushalte en de taxi's staan voor de deur. Het strand is op ongeveer 100 meter, onder het spoor door.

We hebben een aantal aanbieders voor Reymar Malgrat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Malgrat in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Malgrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reymar Malgrat scoort een 7.25 uit 10 op basis van 504 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: