Hotel Reymar Malgrat

498 reviews over Hotel Reymar Malgrat in het Nederlands

Super

Marina Koning
8-9-2018

Echt super ,vooral voor jonge kinderen ,alles binnen handbereik strand,winkels,pin aitomaat fijn familie hotel,met altijd wel wat te doen

Echt voor ons Nooit meer Reymar.....

Dorothy
23-8-2018

Voor ons geen Reymar meer..... 2 volw. 3kids ( 12,12, en 11 jaar)

Eten: warm eten was koud of lauw en iedere dag bijna hetzelfde! Lange wachtrijen bij binnenkomst eetzaal.

Kamers: worden niet of nauwelijks schoongemaakt, schoonmaaksters die paar keer per dag plotseling binnenkomen, 1klop en ze staan al in je kamer. Geen tijd om te reageren..... of de deur is al open. Er is geen bordje met dat je niet gestoord wil worden!!

Zwembad: redelijk, geen parasols en ligbedden die door vaak dezelfde gasten worden "gereserveerd" met handdoeken. Geen actie.... het wordt maar geaccepteerd. Nooit kans gehad om te liggen bij zwembad.

Vertrek: wij waren met de bus en moesten om 10.00 kamer al uit.... 20.00 vertrek bus! Geen gelegenheid om voor vertrek even te douchen, erg jammer.

Koffers konden in een aparte ruimte maar geen toezicht.

Bar/restaurant: geen prijzen op menukaarten/drankjes.

Wel iedere avond entertainment.... live muziek.

Gemoedelijk, prima hotel

Liz
20-8-2018

Hotel is op een gezellige boulevard vlakbij het strand. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt vanzelf meer geduld omdat je soms moet wachten tot je eetzaal ingaat of met inchecken (rij).

Een keer en niet weer

Anisa
17-8-2018

Toen we aankwamen was de kamer nog vies, alsof er niet was schoon gemaakt. Ook op de drinkglazen zag je nog resten van de vorige mensen zitten... wel kwamen ze elke dag netjes de handdoeken verschonen. Ook roken we vooral s ochtends een zieke rioollucht, was ook niet echt smakelijk.

Dan het zwembad, veel te weinig bedjes helaas. Wel zit het hotel op een top locatie! Er is veel te doen, ook in de buurt. Het personeel was ook super vriendelijk. Dan het eten.. het was eigenlijk altijd lauw tot koud! Erg jammer, zijn daarom ook gewoon uit eten gegaan. Het eten is wel gevarieerd. Voor ons absoluut geen tweede keer, je betaald niet veel maar je verwacht op zijn minst een schone en fris ruikende kamer!!

Wij raden dit jonge stellen ook erg af, veel oud volk of grote gezinnen/families met +/-20 drukke kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar

Erna Koobs
15-8-2018

Fijn ontvangst en goed geholpen door de Nederlandse talige eigenaar, na een tekenbeet. Het eten was goed, maar mag van mij wat warmer zijn.

Super

NM
14-8-2018

Heel erg naar ons zin gehad! Het is wel wat gehorig en het eten is niet fantastisch maar gewoon goed. Je krijgt naar wat je betaald. Wij komen zeker weer terug!

SUPER (prijs-kwaliteit)!!

HJ Vedder
11-8-2018

Pakketreis via touroperator (busreis), voor een super gunstige prijs. Veel reviews gelezen en had 0 aan verwachtingen, wat was ik aangenaam verrast door dit hotel! Het is basic, maar daar betaal je ook voor. Ik had een prachtige 1 persoons kamer, fris, goede airco!, iedere dag schoonmaak, heerlijke regendouche, gelegen op de achterzijde dus heerlijk rustig. Wat klopt is dat het erg gehorig is. Qua aankleding wat gedateerd, douche recent gerenoveerd. Je krijgt qua prijs-kwaliteit echt waar voor je geld! Het eten: SUPER! Tip, ga wat later op de avond: ik at altijd rond 20.15u. Altijd warm. Iedere avond is er iets aan zang/dans. Personeel vriendelijk. Enige minpuntjes: eetzaal in de ochtend te klein voor aantal gasten en te weinig ligbedjes bij zwembad. Maar, het strand is super en heel dichtbij. Al met al super enthousiast over dit hotel. En alle negatieve reviews: het is maar net wat je verwacht voor dit geld?!

Prima voor 3 sterren

Bobby
10-8-2018

Personeel is vriendelijk, vrolijk en niet opdringerig. Elke avond word er live muziek gezongen. (Erg gezellig!) Prima zwembad, ligging van het hotel is top!

Wij hadden een fout in onze boeking, daar wilden ze ons niet bij helpen, alleen als wij een enorm bedrag extra wilden betalen. (Extra kamer)

Het eten is te doen, maar verwacht niet te veel. (Vaak koud)

Onze vakantie was leuk, maar wij komen niet nog een keer bij Reymar Hotel.

SDWM
21-7-2018

de afgelopen jaren eerst zelf in een appartement verbleven in Malgrat i.v.m werk. Na werktijd altijd bij reymar op het terras een drankje gedaan. Echter in Mei 2018 voor een periode van 7 dagen hebben wij op aanraden van familie en vrienden gekozen voor Reymar (mini vakantie) het is ons heel goed bevallen. Goede kamers, vriendelijk personeel, eten was top en een top locatie dicht bij het strand, openbaar vervoer en de winkels! Wij komen in augustus 2018 terug, ook weer deels voor werk en ook deels voor een vakantie, maar dit keer verblijven we in Reymar i.p.v een werk woning.

Fijne vakantie maar erg veel lawaai.

Henriette
7-7-2018

Leuk hotel vlak bij boulevard en centraal gelegen.

Vriendelijk personeel.

Alleen waren er in pinkster weekend grote groepen kinderen uit verschillende landen voor voetbal toernooi.

Het was werkelijk niet te harden tot ‘snachts 4 uur en dit van zaterdag tm maandag.

Verder lange wachtrijen voor de eetzaal

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Malgrat in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Malgrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.