Hotel Reymar Malgratstersterster

6Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

6Voldoende

• Animatie

Hotel Reymar in Malgrat de Mar, Spanje is vooral geschikt voor volwassenen. Hier vind je geen animatie, maar wel muziek tot ‘s avonds laat. De kamers zijn schoon, al zijn sommige wel aan renovatie toe. Het personeel is hier erg vriendelijk. Reymar ligt op 50 meter van het strand en is gelegen aan de boulevard van Malgrat de Mar.

537 reviews over Hotel Reymar Malgrat

• 6Alex30-09-2019

Vriendelijk personeel maar een matig hotel

Ik, mijn vriendin en zoontje van 20 maanden oud verbleven hier voor 13 dagen. Wat ons als eerste opviel is dat het persoon heel beleefd en vriendelijk is. Ze spreken heel goed Engels en een enkeling spreekt ook Nederlands. Onze hotelkamer bevond zich op de 5e verdieping aan de kant waar zich een discotheek bevind. Die is in het weekend goed hoorbaar en dat komt met name omdat de hotelkamers het geluid vanaf alle kanten goed doorlaat. Er verbleven in de omgeving ook wel wat russen waar je s'nachts behoorlijk last van kan hebben. Ze veroorzaken veel overlast.

Over het hotel zelf. Het eten is aan de matige kant en is niet gevarieerd. Zo nu en dan kan het ook wel eens koud zijn. De wc's op de begane grond zijn vies en er is geen mogelijkheid om aldaar je baby te verschonen. Er is ook geen kinderzwembad aanwezig. Als je van Nederlandse muziek houd ben je hier op het goede adres.Dit is een hotel wat veel Nederlanders trekt.Tot nooit Reymar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 1Eefie26-09-2019

Verschrikkelijk Slecht Hotel.

Wat een verschrikkelijk slecht hotel, zoiets nog nooit meegemaakt en na een paar dagen vertrokken, slechte schoonmaak, doorgezakte bedden, de live muziek slecht van kwaliteit en geluid, het personeel achter de bar onvriendelijk is te begrijpen als je de hele avond in die herrie moet werken. Riool lucht in het hele hotel ook aan het zwembad. In de rij staan voor heel slecht eten. Alles is kansloos.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 1Klaas Berg23-09-2019

Nooit meer

Zeer slecht hotel, vieze kamer, wordt niet goed schoongemaakt, rioleringslucht, doorgezakte matrassen, ontbijt heel slecht, je moet een half uur tot een uur in de rij wachten, diner alles koud wat heel ongezond is, zijn div mensen ziek van geworden. Personeel in de bar wat lijkt op een kantine erg onvriendelijk. kleine lift, lang wachten. Kamers aan voorkant hebben geluids overlast van verkeer en trein.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Fam. Florijn17-09-2019

NOOIT MEER

Smoezelige kamers, linnengoed smoezelig, badkamer heel erg klein, naast de wastafel het toilet, BAH, alles is kansloos etc, etc, riolerings lucht doorlopend aanwezig ook aan het zwembad waar geen 1 parasol staat, in de rij staan voor het ontbijt en diner, koffie slootwater, broodjes oudbakken, koude patat, groente, etc, etc. Onvriendelijk personeel. Het hotel is een aantal jaren geleden in opspraak gekomen bij RED mijn VAKANTIE, maar er is niets verbeterd of veranderd. HEEL SLECHT.

Zakelijk gereisd in september 2019

• 9Groen Dirk16-09-2019

zeikers super hotel prijs kwaliteit 10 ga weer dus

ik neem normaal de tijd niet maar ben hier dit jaar voor het eerst beland na een 2 sterren hotel in lloret heeft mijn vrouw dit voor me gevonden er zijn veel vaste klanten zitten aardige kost ze wil luxe ik vind het niet belangrijk dus ging alleen hier beland revieuws beetje doorgelezen en zijn echt domme mensen tussen. go wil me frustratie er uitgooien maar te weinig letters voor als eerste iedereen in het hotel kon me bij naam 2e je maakt er van wat je wil voor zo laag bedrag bv bevalt het eten niet eet je toch buiten de deur zit daar zelf niet mee is voor beroeps klagers en ben in veel hotels geweest ook voor 4500 per nacht heb nog 100 letters top personeel ik was heel erg ziek ben nog ziek en net gebeld ik ga weer werd met alles geholpen nieuwe kamer kreeg ik die doe je zelf normaal krijg je dat terug en mustafa beter persoon met zo goed hart bestaat er niet dus doe je een beoordeling kijk ook naar de prijs en dan is hij zeerok

Alleen gereisd in mei 2019

• 6Janet16-08-2019

Alleen met ontbijt boeken dan is het te doen.

Kamers worden niet erg goed schoongemaakt.. Lag van allles op de grond na dag 10 lag het er nog. Geen föhn aanwezig. Eten niet warm als we er gingen eten ging alles eerst in de magnetron. Eet daar geen vis!! (Anders beland je op de toilet) 😉 Veels te kleine restaurant soms erg lange wachtrij... Personeel wel vriendelijk ze maken lange dagen. Zwembad en jacuzzi en sauna zijn oké. Muziek stopt om 23.30 uur. Oja zijn maar 2 kleine liften. Als je er heen gaat op zich prima doe dan alleen met ontbijt! Omgeving.. niet heel veel te doen. Strand vlakbij (kiezelsteentjes).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5M Verhulst14-08-2019

Slecht

Hotel is eenvoudig. Boek geen half of volpension!!! Eten is zeeeeer slecht. Koud niet gaar. Overal gemeld maar er werd niets aangedaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Suzanne04-08-2019

Prima hotel voor deze prijs.

Eenvoudig hotel, schone kamers. Eten genoeg keuze, niet hoogstaand maar voor 3 sterren prima. Leuk zwembad, vriendelijk personeel. Animatie niet bijzonder, komen veel senioren dansen wat het dan wel weer een lach op je gezicht brengt vooral de meneer die iedere avond het gangnam style dansje danst en de kids doen vrolijk mee. Kortom prima hotel voor 3-sterren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Tessa29-07-2019

Nooit meer

Normaal Zeur ik niet vaak maar wil dit even kwijt voor mensen met kinderen ! Eten is heel slecht ben thuis gekomen met voedsel infectie, eten was altijd koud nooit lekker warm Totaal geen leuke kinder animatie voor kleine kinderen is daar niks geen fatsoendelijke kinderbad geen aanrader voor gezinnetje met kids Voor oudere mensen was de live muziek wel leuk Kamers stinken naar riool ! Zeker 15 min moeten wachten dat er plaats is om te eten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Chris07-06-2019

Nooit meer

Balie medewerker mostafa geweldige vriendelijke man personeel aan de bar ook super vriendelijk. Kamer wordt vrij slecht schoongemaakt bad zag je de vieze vlekken nog op . Eten in eetzaal smorgens redelijk beter dan in de middag in de middag is het eten zeer slecht koud en totaal niet goed berijd vlees niet goed gebakken na beoordeling eten lijkt het erop dat de kok het snel snel klaar moest zijn smiddags was het eten echt slecht ga je later dan 6 uur en eten is koud en je geef er commentaar op krijg je een opmerking van moet je niet zo laat komen terwijl je als je halfpension geboekt heb smorgens en savonds kan eten smiddags moet zelf voor zorgen en dan zoon opmerking kom op zeg blijkbaar wordt je als klant niet als klant behandeld daar bij reymar en dat is ook alleen met het eetzaal personeel meerdere klanten klagen hierover maar wordt niks mee gedaan tomaten en paprika wat betreft tomaten zij horen rood te zijn en geen groene plek

Gereisd met vrienden in juni 2019

27 tips over Hotel Reymar Malgrat

• Lizzy, 07-05-2014

Gezellige bar Halowa, cocktail van 1 liter tussen de 4 en 7 euro er worden ook vaak gratis shots uitgedeelt. Bij discotheek QK het straatje in aan de rechterkant.

• Elke, 22-05-2014

Je mag in Hotel Reymar Playa lunchen en dineren, daar is het iets beter.

• Lizzy, 07-05-2014

Kom al een paar jaar in dit hotel met boosten die leuke excursies aanbieden. Het is ook heel leuk om met de trein naar Barcelona, Lloret of Girona te gaan. De trein is erg goedkoop en eenvoudig.

15 vragen over Hotel Reymar Malgrat

• hans van de laar, 23-07-2018

Handdoeken service

Heeft hotel reymar handdoeken service?

• hurkmans, 25-07-2016

consumpties

ik lees dat de consumpties zo duur zijn. Wat moet ik ongeveer verwachten voor 1 cola en 1 biertje?

• Flort, 13-07-2015

kofferruimte/ douches voor vertrekkende gasten?

Hoi allen die dit lezen, is er in hotel Reymar ook een kofferruimte en/ of een ruimte waar de vertrekkende gasten kunnen douchen voordat ze weer de bus in gaan richting huis? alvast bedankt!

bram joustra, 11-09-2016

consumptiegebruik is duur, fantaorange overal 1,40 fles in hotel reymar 2,40, aankomende reizigers moeten hun bagage maar bij de bar plaatsen , die voor iedereen toegankelijk is. Drankjes worden geserveerd met veel ijs dat naar chloor smaakt

Flort, 10-08-2015

Hoi Viva, bedankt voor jouw reactie! Inmiddels ook zelf kunnen ervaren dat er idd minimale ruimte is om de koffers te stallen. Vertrekkende gasten kunnen in de middag of avond van vertrek niet douchen in het hotel, wel mogen zij op vertoon van de witte kaart waarop het kamernummer geschreven staat (verkregen bij het inchecken) bij hotel Reymar Playa douchen, echter daar zijn 3douches beschikbaar in een niet al te schone en zeer benauwde ruimte. Al met al beter dan niets.

Viva, 10-08-2015

Er is wel kofferruimte, maar die staat steeds zo vol dat je je koffers in de hal moet laten staan de hele dag omdat je om 10u uit je kamer moet zijn en bussen in de avond vertrekke. Er zijn alleen 2 smerige dames toiletten om je even om te kleden voor vertrek. Douchen deden we dus maar op het strand.

Patricia75, 06-12-2015

Let goed op je spullen op de wisseldag. Koffers in de bagageruimte kunnen door iedereen open gemaakt worden en koffers die in de hal staan meegenomen worden. De dieven doen zich voor als nieuwe gasten en nemen zo tassen/ koffers mee. Niemand die daar oplet. Vorig jaar meegemaakt dat op de wisseldag de tas van een mevrouw gestolen is terwijl ze lag te zonnen. Ook als je naar huis gaat in de hal een kluisje huren, zodat je niet op het laatste moment je portemonnee en paspoort kwijt bent.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis