Hotel Reymar Malgrat

Hotel Reymar Malgrat
7,3

502 reviews over Hotel Reymar Malgrat in het Nederlands

Wij komen hier al jaren terug👍🏻

Familie H Koning
18-11-2018

Prima hotel met lekker eten en vriendelijk personeel,leuke centrale plaats om vanuit daar, wandelingen en treinreizen te maken !

Geweldig

Kevin
8-11-2018

Goeie service vriendelijke personeel geweldige ligging 50 meter van het strand heerlijke muziek tot savonds 12 a 1 uur voor elk wat wils overdag weinig activiteiten maar het hotel ligt aan de boulevard dus genoeg te kijken

Nooit meer

Bianca Swaters
20-10-2018

Niet gaan is het beste advies, slecht koud eten,bijna alleen bejaarden, geen animatie, 2 liften voor het hele hotel net als toilet ook maar 2 voor het hele hotel

Tjingo

Goed hotel voor de prijs

anoniem
14-10-2018

wij waren de twaalfde keer in hotel Reymar zouden we ontevreden zijn dan gingen wij daar niet meer heen,klopt dat het eten soms niet warm is maar wij wachten dan tot de kok bijvult dan is het warm en verder prima, de kamers zijn schoon worden doorgaans opgeknapt dit werd ook wel eens tijd ! aan de receptie tref je vaak Mustafa aan wat je in meerdere talen kan beantwoorden dus ook nederlands en het personeel is vriendelijk, over het algemeen tevreden natuurlijk kan je geen top hotel verwachten voor de prijs wat je er betaald!!!

Super

Marina Koning
8-9-2018

Echt super ,vooral voor jonge kinderen ,alles binnen handbereik strand,winkels,pin aitomaat fijn familie hotel,met altijd wel wat te doen

Echt voor ons Nooit meer Reymar.....

Dorothy
23-8-2018

Voor ons geen Reymar meer..... 2 volw. 3kids ( 12,12, en 11 jaar)

Eten: warm eten was koud of lauw en iedere dag bijna hetzelfde! Lange wachtrijen bij binnenkomst eetzaal.

Kamers: worden niet of nauwelijks schoongemaakt, schoonmaaksters die paar keer per dag plotseling binnenkomen, 1klop en ze staan al in je kamer. Geen tijd om te reageren..... of de deur is al open. Er is geen bordje met dat je niet gestoord wil worden!!

Zwembad: redelijk, geen parasols en ligbedden die door vaak dezelfde gasten worden "gereserveerd" met handdoeken. Geen actie.... het wordt maar geaccepteerd. Nooit kans gehad om te liggen bij zwembad.

Vertrek: wij waren met de bus en moesten om 10.00 kamer al uit.... 20.00 vertrek bus! Geen gelegenheid om voor vertrek even te douchen, erg jammer.

Koffers konden in een aparte ruimte maar geen toezicht.

Bar/restaurant: geen prijzen op menukaarten/drankjes.

Wel iedere avond entertainment.... live muziek.

Gemoedelijk, prima hotel

Liz
20-8-2018

Hotel is op een gezellige boulevard vlakbij het strand. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt vanzelf meer geduld omdat je soms moet wachten tot je eetzaal ingaat of met inchecken (rij).

Een keer en niet weer

Anisa
17-8-2018

Toen we aankwamen was de kamer nog vies, alsof er niet was schoon gemaakt. Ook op de drinkglazen zag je nog resten van de vorige mensen zitten... wel kwamen ze elke dag netjes de handdoeken verschonen. Ook roken we vooral s ochtends een zieke rioollucht, was ook niet echt smakelijk.

Dan het zwembad, veel te weinig bedjes helaas. Wel zit het hotel op een top locatie! Er is veel te doen, ook in de buurt. Het personeel was ook super vriendelijk. Dan het eten.. het was eigenlijk altijd lauw tot koud! Erg jammer, zijn daarom ook gewoon uit eten gegaan. Het eten is wel gevarieerd. Voor ons absoluut geen tweede keer, je betaald niet veel maar je verwacht op zijn minst een schone en fris ruikende kamer!!

Wij raden dit jonge stellen ook erg af, veel oud volk of grote gezinnen/families met +/-20 drukke kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar

Erna Koobs
15-8-2018

Fijn ontvangst en goed geholpen door de Nederlandse talige eigenaar, na een tekenbeet. Het eten was goed, maar mag van mij wat warmer zijn.

Super

NM
14-8-2018

Heel erg naar ons zin gehad! Het is wel wat gehorig en het eten is niet fantastisch maar gewoon goed. Je krijgt naar wat je betaald. Wij komen zeker weer terug!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Malgrat in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Malgrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.