Hotel Reymar Malgrat

7,2

487 reviews over Hotel Reymar Malgrat in het Nederlands

Nooit meer!

Annemiek, 23-4-2018

Wij raden hotel Reymar niemand aan!

Wij zijn niet veeleissend maar dit gaat gewoon te ver.

Bij aankomst ochtends in het hotel was er niemand te bekennen, we hebben 3 uur gewacht voor we konden inchecken.

De man achter de receptie huichelt met iedereen "jullie hebben de mooiste kamer"

In werkelijkheid kregen we een naar rioolstinkende muffe kamer. Het balkon was ver vergaan. Gelijk een andere kamer aangevraagd dat leek even beter te gaan tot ik snachts mijn bed in wilde gaan en lange zwarte haren van de vorige vakantiegangers aantrof! Vreslijk

Het restaurant is te klein voor het hotel elke ochtend in de rij. Het eten is elke ochtend eentonig. Drink geen water uit tap automaat het is gekoeld kraanwater met een chloorsmaak we hebben de rest van de week diarree gehad. Het middag/avond eten was niet te doen, wat koud moet zijn is lauw en wat warm moet zijn is koud. Dan word er weleens gezegd prijs/ kwaliteit maar dit gaat te ver!

Niet een topper, maar was te doen.

rudy2180, 3-4-2018

De ligging kan niet beter zijn. Strand is bereikbaar door tunnel onder de spoorlijn. Wil je snel in het oude centrum van Malgrat zijn, neem aan het hotel het toeristisch treintje.

Het onbijt kon er mee door, middag en avond was aan de mindere kant. Spijtig van de dancing Tropicana, wanneer die sluit rond 4 h dan is er heel veel lawaai op straat.

Goed hotel

Patrick, 27-3-2018

We zijn hier al 3 keer geweest en we hebben het super gehad.slaapkamers prima. Eten ook goed voor iedereen keuze genoeg.elke avond live muziek en 1 keer per week spanse avond.wat je voor dit hotel betaald hoef je echt niet te zeuren. Gewoon goed.e.n we gaan dit jaar weer 2018

Gezellig

Teurlincx, 1-3-2018

Was een mooi en gezellig hotel .avond veel te doen .wea heel gezellig .

gemoedelijk.warm menselijk contact.zeer schoon.

joke ruijs, 13-2-2018

alles is goed. s.avonds het gezelligste hotel van malgrat.

goede normale prijsen.goede bediening.wij komen er al jaren.

en het bevalt ons nog steeds goed.

Geweldig en erg gastgericht en vriendelijk

Daniëlle, 10-1-2018

Je wordt hier serieus genomen en ik kreeg meer dan verwacht. Personeel is altijd vriendelijk en persoonlijk je voelt je echt goed door het personeel en de energie. Leuke activiteiten ook.

nooit meer, slechte service van touroperator

abraham, 28-10-2017

aankomst per bus 8.45 uur moesten tot 14.00 uur wachten in de bar, openruimte waar je ook je bagage kon zetten .Waren eerst door de bus ,die reed ook voor passagiers van touroperator afgezet bij het verkeerde hotel, moesten dus ongeveer 1 kilometer lopen naar het juiste hotel want de bus was vertrokken.'s morgens in de rij staan voor ontbijt, ongeveer 3 kwartier. Kleine kamer, geen afstandsbediening op de kamer voor de tv, statiegeld 5 euro bij de receptie, dure prijzen voor consumpties bij het zwembad. Ontvangst bij receptie door een oude chagrijnige man die alles met de hand inschreef, koppel wat ook bij ons was in de bus en geboekt volpension, ontbijttijd was nog niet verstreken moest betalen voor ontbijt en werd ook geschoffeerd op de dag van vertrek, mocht niet dineren. Diner middels buffet, ging je tijdig daar was het eten nog enigszins warm.

Fantastische vakantie gehad!

Michel, 22-10-2017

Geen negatieve opmerkingen over hotel, personeel of eten prijs kwaliteit verhouding gewoon goed! Wie voor 150 euro 10 dagen h/p kan gaan en begint te klagen moet absoluut thuis blijven!!

Alles was fantastisch behalve het eten..

Bernadette Lunenborg, 11-10-2017

Het hotel ligt aan de boulevard. Supermarkt, winkels, openbaar vervoer allemaal in de buurt. Zelfs het strand is heel dichtbij. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk. De bedden slapen goed en de douche is heerlijk. De enige twee minpuntjes zijn dat de warme maaltijd nooit warm is. Altijd koud of lauw. Zelfs een aantal keren moeten wachten op binnen te komen ivm geen tafel vrij om te eten. En het op de kamers erg gehorig is. De tv aan hoef je zelf niet te doen je kan alles horen via de buren, zelfs als ze praten.Zelfs het gesnurk van de buren hoor je. Wij zaten op de vijfde verdieping.

Super leuke vakantie gehad

Maud en karin, 13-9-2017

Vlak aan zee bij hotel heerlijk zwembad leuk personeel avond entertainment

We hebben een aantal aanbieders voor Reymar Malgrat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reymar Malgrat in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reymar Malgrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reymar Malgrat scoort een 7.21 uit 10 op basis van 508 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: