Hotel Reymar Malgrat

5.1Matig

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

5.1Matig

• Animatie

Hotel Reymar in Malgrat de Mar, Spanje is vooral geschikt voor volwassenen. Hier vind je geen animatie, maar wel muziek tot ‘s avonds laat. De kamers zijn schoon, al zijn sommige wel aan renovatie toe. Het personeel is hier erg vriendelijk. Reymar ligt op 50 meter van het strand en is gelegen aan de boulevard van Malgrat de Mar.

538 reviews over Hotel Reymar Malgrat

• 2019
    6Pieter23-12-2019

Prijs - Kwaliteit is prima. Verwacht niet te veel

Ik lees veel beoordelingen waar er een 10 wordt gegeven. Dat vind ik knap, mijn inziens heb je dan nog nooit in een ander hotel in Spanje gezeten, Maar goed, ieder zijn ding. Voor de prijs krijg je wat je betaald. Ja het is allemaal ouderwets maar daar is de (lage) prijs ook na.

Wij sliepen aan de voorkant en hadden een mooi uitzicht. Amper tot geen last gehad van de muziek en het verkeer. De muziek was er elke avond en of je het nu goed vond of niet, er wordt wat aangeboden. Zodoende zaten wij elke avond spelletjes te spelen met live-muziek.

Het eten, tja... Smaken verschillen. Laat ik het zo zeggen, voor mij &mijn kinderen was het moeilijk om dagelijks het bordje vol te krijgen met eten wat zij lusten. Nu snap ik dat het geen super all in is, maar elke dag patat had niet verkeerd geweest.

Ga wel op tijd eten, want na 09.00 en tussen 18.30 en 20.00 moet je zeer lang wachten.

Personeel doet zijn best, laten wij het daar op houden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Alex30-09-2019

Vriendelijk personeel maar een matig hotel

Ik, mijn vriendin en zoontje van 20 maanden oud verbleven hier voor 13 dagen. Wat ons als eerste opviel is dat het persoon heel beleefd en vriendelijk is. Ze spreken heel goed Engels en een enkeling spreekt ook Nederlands. Onze hotelkamer bevond zich op de 5e verdieping aan de kant waar zich een discotheek bevind. Die is in het weekend goed hoorbaar en dat komt met name omdat de hotelkamers het geluid vanaf alle kanten goed doorlaat. Er verbleven in de omgeving ook wel wat russen waar je s'nachts behoorlijk last van kan hebben. Ze veroorzaken veel overlast.

Over het hotel zelf. Het eten is aan de matige kant en is niet gevarieerd. Zo nu en dan kan het ook wel eens koud zijn. De wc's op de begane grond zijn vies en er is geen mogelijkheid om aldaar je baby te verschonen. Er is ook geen kinderzwembad aanwezig. Als je van Nederlandse muziek houd ben je hier op het goede adres.Dit is een hotel wat veel Nederlanders trekt.Tot nooit Reymar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 1Eefie26-09-2019

Verschrikkelijk Slecht Hotel.

Wat een verschrikkelijk slecht hotel, zoiets nog nooit meegemaakt en na een paar dagen vertrokken, slechte schoonmaak, doorgezakte bedden, de live muziek slecht van kwaliteit en geluid, het personeel achter de bar onvriendelijk is te begrijpen als je de hele avond in die herrie moet werken. Riool lucht in het hele hotel ook aan het zwembad. In de rij staan voor heel slecht eten. Alles is kansloos.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 1Klaas Berg23-09-2019

Nooit meer

Zeer slecht hotel, vieze kamer, wordt niet goed schoongemaakt, rioleringslucht, doorgezakte matrassen, ontbijt heel slecht, je moet een half uur tot een uur in de rij wachten, diner alles koud wat heel ongezond is, zijn div mensen ziek van geworden. Personeel in de bar wat lijkt op een kantine erg onvriendelijk. kleine lift, lang wachten. Kamers aan voorkant hebben geluids overlast van verkeer en trein.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Fam. Florijn17-09-2019

NOOIT MEER

Smoezelige kamers, linnengoed smoezelig, badkamer heel erg klein, naast de wastafel het toilet, BAH, alles is kansloos etc, etc, riolerings lucht doorlopend aanwezig ook aan het zwembad waar geen 1 parasol staat, in de rij staan voor het ontbijt en diner, koffie slootwater, broodjes oudbakken, koude patat, groente, etc, etc. Onvriendelijk personeel. Het hotel is een aantal jaren geleden in opspraak gekomen bij RED mijn VAKANTIE, maar er is niets verbeterd of veranderd. HEEL SLECHT.

Zakelijk gereisd in september 2019

• 9Groen Dirk16-09-2019

zeikers super hotel prijs kwaliteit 10 ga weer dus

ik neem normaal de tijd niet maar ben hier dit jaar voor het eerst beland na een 2 sterren hotel in lloret heeft mijn vrouw dit voor me gevonden er zijn veel vaste klanten zitten aardige kost ze wil luxe ik vind het niet belangrijk dus ging alleen hier beland revieuws beetje doorgelezen en zijn echt domme mensen tussen. go wil me frustratie er uitgooien maar te weinig letters voor als eerste iedereen in het hotel kon me bij naam 2e je maakt er van wat je wil voor zo laag bedrag bv bevalt het eten niet eet je toch buiten de deur zit daar zelf niet mee is voor beroeps klagers en ben in veel hotels geweest ook voor 4500 per nacht heb nog 100 letters top personeel ik was heel erg ziek ben nog ziek en net gebeld ik ga weer werd met alles geholpen nieuwe kamer kreeg ik die doe je zelf normaal krijg je dat terug en mustafa beter persoon met zo goed hart bestaat er niet dus doe je een beoordeling kijk ook naar de prijs en dan is hij zeerok

Alleen gereisd in mei 2019

• 6Janet16-08-2019

Alleen met ontbijt boeken dan is het te doen.

Kamers worden niet erg goed schoongemaakt.. Lag van allles op de grond na dag 10 lag het er nog. Geen föhn aanwezig. Eten niet warm als we er gingen eten ging alles eerst in de magnetron. Eet daar geen vis!! (Anders beland je op de toilet) 😉 Veels te kleine restaurant soms erg lange wachtrij... Personeel wel vriendelijk ze maken lange dagen. Zwembad en jacuzzi en sauna zijn oké. Muziek stopt om 23.30 uur. Oja zijn maar 2 kleine liften. Als je er heen gaat op zich prima doe dan alleen met ontbijt! Omgeving.. niet heel veel te doen. Strand vlakbij (kiezelsteentjes).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5M Verhulst14-08-2019

Slecht

Hotel is eenvoudig. Boek geen half of volpension!!! Eten is zeeeeer slecht. Koud niet gaar. Overal gemeld maar er werd niets aangedaan.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Suzanne04-08-2019

Prima hotel voor deze prijs.

Eenvoudig hotel, schone kamers. Eten genoeg keuze, niet hoogstaand maar voor 3 sterren prima. Leuk zwembad, vriendelijk personeel. Animatie niet bijzonder, komen veel senioren dansen wat het dan wel weer een lach op je gezicht brengt vooral de meneer die iedere avond het gangnam style dansje danst en de kids doen vrolijk mee. Kortom prima hotel voor 3-sterren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Tessa29-07-2019

Nooit meer

Normaal Zeur ik niet vaak maar wil dit even kwijt voor mensen met kinderen ! Eten is heel slecht ben thuis gekomen met voedsel infectie, eten was altijd koud nooit lekker warm Totaal geen leuke kinder animatie voor kleine kinderen is daar niks geen fatsoendelijke kinderbad geen aanrader voor gezinnetje met kids Voor oudere mensen was de live muziek wel leuk Kamers stinken naar riool ! Zeker 15 min moeten wachten dat er plaats is om te eten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Hotel Reymar Malgrat info