Appartement Quintasol

66 reviews over Appartement Quintasol in het Nederlands

heerlijke levendige plek

linda
27-7-2015

een zeer simpele plek aan het strand

levendig door de gezellige bar aan het strand en altijd een lekker muziekje aan

zijdelings een bbq gelegenheid waar je een tafel kunt huren en regelmatid door spaanse bevolking verjaardagsfeestje wordt gevierd

schitterend uitzicht over het strand, goed zicht op alle levendigheid van dien

alleen geen airco die je mist bij hoge temperaturen maar goed, dan maar slapen op het strand

bij de bar kun je ook heerlijke kip en patas brava bestellen zo ook vele andere gerechten

leuk om aleen te slapen

tanja
13-12-2013

gedateerde inrichting maar opzich wel netjes. was hier met een vriendin eigelijk aleen daar geslapen

Voor deze prijs zeer goed

Walter gruythuysen
16-11-2013

Voor deze prijs ongelofelijk goed goede service en zeer vriendelijke mensen ,appartementen zeer proper en alles is voorhanden tv alles wat men nodig heeft om zelf indien nodig om eten te maken en te koken dus voor mij eerste klas dus super aanrader

Prima appartement!

Demian
18-7-2013

Wij hebben dit appartement geboekt via touroperator voor een spotprijsje.

En na het lezen van de recenties op deze site wisten we niet goed wat we aan zouden treffen.

Maar alles is reuze meegevallen.

Appartement was schoon en genoeg ruimte voor 4 personen.

Het meubilair is simpel, maar alles wat er nodig is is aanwezig.

Het appartement ligt direct aan zee en met 2 minuten sta je op de boulevard van malgrat de mar.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad is aan de kleine kant, maar deze heb je dan ook vaak voor je alleen.

Iedereen die een leuk appartement zoekt in malgrat zou ik dit aanraden.

Voor stellen en vrienden is dit ideaal, maar toch zag je ook veel gezinnen.

Hou je van simpel en direct aan het strand en dicht bij het centrum, dan zou ik hier zeker heen gaan.

Het is voor ons in iedergeval voor herhaling vatbaar.

Algemene indruk:

Ruime appartementen (m.u.v. zolderkamers), was netjes schoongemaakt en zag er redelijk onderhouden uit. Meubilair was wel enigszins oud.

Omgeving, uitzicht en buurt:

Omgeving van het appartementencomplex bevat veel kroegen, disco's en barretjes en natuurlijk de zee (op 0m afstand). Prima voor jongeren!

Personeel:

Prima en vriendelijk personeel, beheersen redelijk de Engelse taal.

Prijs/Kwaliteit:

Wie niet veel betaald kan ook niet veel verwachten. Het viel me dan ook echt alle mee! Prima Prijs/Kwaliteit!

Kindvriendelijk/rustzoekers:

Gezien de ligging van dit complex kan ik de rustzoekende reiziger dit complex afraden. Ook qua kindvoorzieningen lijkt dit me niet het beste appartement.

voor herhaling vatbaar

doesburg
9-10-2011

We wiste van tevoren dat de bedden maar eens per week werden verschoond maar het gekke was dat een dag na binnenkomst dit werd gedaan en een dag voor vertrek???Beetje gekke planning toch???Voor de rest was alles prima, ook al deden de kookplaten het eerst niet maar werd dit probleem snel serieus genomen en opgelost!!!En we zaten echt naast een te gekke club genaamd Chamaco beach waar we volledig uit ons dak zijn gegaan ,leuke mensen werken daar!!!

nooit meer!

Janneke
28-7-2011

aangekomen bij het appartement, krijgen we een zolderkamer aangeboden. het eerste gevoel dat ik kreeg was een soort gevangenis.. alles was erg vies! bruine vlekken op het bed, kruimels, vloer plakt, lag een tampon en wattenstaafje in het keukenkastje en erg vies bestek. personeel spreekt geen engels behalve de manager, het personeel is erg onaardig en begrijpen je niet! later hebben wij een andere kamer gekregen door een bedrag bij te betalen, hierbij kon de balkon deur niet op slot. hierdoor is er ingebroken en niemand die ons geloofde. De eigenaar zij 'ze moeten eerst hun zooi maar opruimen en dan zullen ze zien dat er niet is ingebroken en hun spullen terug vinden', de nachtportier komt kijken na dat de inbraak gepleegd is en het enige wat hij zegt is 'it's good mañana, mañana!' ze hebben vervolgens een slotje op de deur geplaatst die het niet deed. dus de deur kon nog steeds niet op slot!

Mwah.

Kimberley
2-1-2010

Ik vond devakantie,absoluut niet leuk.Als eerst ben ik door bed gezakt.

En een dag voor ik met mijn gezin naar Barcelona zou gaan.Was er brand in het hotel.

Moesten we allemaal naar buiten midden in de nacht

Appartement was niet echt mooi ,in het begin waren er geen borden en andere spullen.Zwembad was ook niet erg schoon.Maar de ligging was wel perfect.

Je betaalt weinig, je krijgt weinig

anne
30-11-2009

De ligging was ideaal:) 2 stappen en je bent op het strand.

De appartementen waren nog al gebrekkig

Mooi appartement en best ruim!

Michels
15-9-2009

Wij zijn in juni 2006 naar Malgrat de mar geweest, wil je lekker genieten van Spanje, en de costa’s maar niet naar Salou of Blanes, in verband met de wel heel veel zuipende jongeren, is dit een ideale vakantie bestemming.

Het is een leuk dorp, leuke boulevard.. wel alleen het typische Spaanse gedram op straat dat je bij de restaurants naar binnen wordt getrokken, bij ieder winkeltje moet je wat kopen etc etc.. u kent het wel.. ZWAAR irritant!!

Het appartement was lekker ruim, zaten op de hoek boven het strand, met een mega hoek balkon, dit was erg fijn, mooie ruime maar simpel ingerichte kamers,

Wat wel een klein nadeel was, dat je door een tunnel moet om bij het appartement te komen.

Als je de hele dag op het strand wil liggen is dit een voordeel wand daar zit je praktisch op.

Ga je hier heen, neem dan wel waterschoenen of surf schoenen mee, het zijn allemaal grint stranden waar je met je blote voeten amper kunt lopen.

Verder leuke vakantie gehad, was allemaal netjes en s

We hebben een aantal aanbieders voor Quintasol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quintasol in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quintasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quintasol scoort een 6.3 uit 10 op basis van 69 reviews.