Aparthotel Odissea Park

78 reviews over Aparthotel Odissea Park in het Nederlands

Top appartement

Saskia
29-8-2018

Het appartement is super, het is er schoon, het bed voor de kinderen kun je in 1 beweging inklappen waardoor je een bank hebt. Er is een groot balkon. Het zwembad is groot genoeg, ook is er een bubbel gedeelte. In avond over de boulevard lopen met allerlei kraampjes. Strand is 5 min lopen, evenals het treinstation. Naar barcelona is een familieticket 34 euro retour. Naar girona 33 euro. Zeker een aanrader. In het app gebouw kun je voor 3 euro een wasje draaien. Wel een beetje waspoeder meenemen of hier beneden bij de supermarkt kopen. In avond kun je tot laat nog lekker poolen bij bar. De carrefour ligt op 6 min loopafstand

Super gehad!

lizzy
31-7-2018

super appartement met fijne en hele schone kamers! Aan de boulevard en een supermarkt onder het appartement. Santa Susanne is niet heel groot maar het zit meteen aan Malgrat de Mar vast waardoor je niet merkt wanneer je in welk plaatsje loopt. Ook leuk om het toeristentreintje te nemen die je mee de bergen in neemt. Barcelona is een uurtje rijden met de bus maar je kunt ook eenvoudig de trein nemen. Ik zou hier zeker nog een keertje terug komen!

zeker voor herhaling vatbaar om weer te relaxen

Jacqueline Kettenes
22-6-2018

Echt een top appartement voor een korte vakantie, heel relaxed allemaal prima, wel je spaanse koffie zetten er is geen koffieapparaat. Heel schoon alles, wifi prima, supermarkt onder appartement, Kings en By Pepe zijn echt goede restaurants.

Het strand even de straat over steken en je bent er, 5 minuten lopen. Super helder water de zee en prima temperatuur.

Op dinsdag is er markt voor de deur en savonds allerlei marktkraampjes.

Alles lekker vlak, dus met rollator kom je ook een eind. Er valt niet veel te beleven in het plaatsje. Maar met de trein naar Barcelona, of huur een auto om andere plaatsjes te bezoeken. Voor grote kinderen is er niets te doen.

Heerlijk appartement

Stel50
11-2-2018

Mooie goed onderhouden appartementen. We blijven hier maar terug komen omdat we dit de fijnste plek vinden in deze regio. Ligging is recht aan de boulevard, maar doordat het iets verder naar achter ligt, en het zwembad op de eerste verdieping is, voelt het toch vrij rustig. Er zit een kleine supermarkt beneden, makkelijk als je snel even iets nodig hebt. De cafertaria heeft ook van alles te bieden en is niet duur. Vriendelijke mensen bij de receptie, eigen parkeerterrein en goede WiFi. Appartementen zijn licht, ruim en de bedden zijn goed, zelfs die van de slaapbank. Keukengerei is wat beperkt, maar ik kan me er altijd prima mee redden, maar wij koken maar heel weinig, want er zijn volop restaurantjes in de omgeving, en de prijzen zijn heel redelijk. Diverse keren per week handdoeken wissel, en op tijd schone lakens. Fijne ruime balkons. 10 minuutjes lopen naar het strand, het oude centrum van Malgrat is wel wat verder, maar omdat je over de boulevard loopt merk je dat niet zo. Op dinsdag markt voor de deur, en het treinstation is schuin aan de overkant. Voor kleine kinderen is er overigens erg weinig te beleven, er is geen kinderbed, speeltuin of entertainment. Er mag wat meer toezicht gehouden worden op het zwembad, met name vanwege het meenemen van glaswerk, en ballen wat vaak geen goede combinatie is.

Goed hotel met klein terras

Henk
30-8-2017

Het hotel was schoon en alles was ook heel. De hygiëne was goed.

Het hotel wordt goed bijgehouden.

Elke dag worden de bedden opgedekt en prullenbak geleegd

Elke twee dagen krijg je schone handdoeken.

Voor parkeren en klusje betaal je extra parkeren 8 eUR /dag en voor kluisdeur 3 eUR / dag.

Het zwembad is relatief eenvoudig maar groot genoeg.

Het aantal ligbedjes is heel beperkt. In totaal 26 bedjes waarvan 12 direct aan het zwembad en 14 achteraf. Er is te weinig ruimte om op een andere wijze te zonnen bij het zwembad. Dat is heel beperkt in verhouding tot het aantal kamers (76)

Ook bij dit aparthotel worden bedjes bezet gehouden door handdoeken van mensen die er niet zijn, zonder dat hiertegen wordt opgetreden. Dat maakt de schaarste nog groter.

Er zit een hoekje in dat bubbelt en ook zijn er twee sproeiers die in het zwembad uitkomen.

Appartementen hebben elektrische kookplaten geschikt voor twee pannen.

Geluisdoverlast

Monique
15-8-2017

Mooi appartement aan de voorkant op de hoek. Prima uitzicht op zee en boulevard. Kamer was ruim en prima.

Complex word veel bezocht door jongeren: veel overlast door harde muziek op balkon en snachts laat thuis komen.

Zeer schoon

De Jong
6-8-2017

Het appartement was heel erg schoon.Elke dag werd er schoongemaakt en nieuwe handdoeken.Geen last van jongelui of herrie.Beneden heb je een grote winkel met aan het einde een supermarkt met elke ochtend vers stokbrood.Grote supermarkt op 10 minuten lopen.Prijzen voor eten en drinken echt goedkoop.Naar het strand moet je ongeveer 15 minuten lopen.Veel etensgelegenheden.Op het strand doorlopen richting Malgrat de Mar zit een heel goed restaurant met ernaast een shisabar.Eten erg goed en goedkoop.Heerlijke vakantie gehad.

Wat je ziet, is wat je krijgt!

Br P
23-5-2017

De vakantie Bij Odissea Park was perfect.

De kamer was ruim en schoon, precies zoals op de foto's.

Mooi groot balkon en uitzicht op de zee én op de bergen.

Alles ligt op loop afstand, en zelf een supermarkt onder het Hotel.

Omdat mijn partner en ik na 5 jaar voor het eerst zonder kids op vakantie gingen was het perfect. Met kinderen zouden wij persoonlijk voor een ander hotel gekozen hebben.

We kregen om de dag schoon beddengoed en baddoeken.

Het restaurant is voor een snelle hap bij het zwembad prima!

Het zwembad water is best koud, (enige nadeel)

Wij gaan dit jaar met de kids dus gaan niet naar Odissea Park.

Maar zodra wij weer met zijn tweetjes gaan, staat het hotel boven aan ons lijstje. Echt een aanrader !

Veel overlast van jongeren

Martmoni
9-8-2016

Appartement is prima ingericht, wat weinig pannen, potten en bestek voor 4 personen. Vriendelijk personeel. Om de dag handdoekwissel en 1 keer per week beddengoed. Mooi groot balkon met geweldig uitzicht op zee en boulevard in dit hoekappartement aan de voorkant.

Bedden waren wel super hard.

Dit jaar veel jongeren in dit complex met overlast, ook overlast ervaren van jongeren uit naastgelegen hotel.

Geweldig.

sunnys
9-8-2016

Wij hebben een vakantie hier gehad. Het complex is netjes, om de dag werden de handdoeken vervangen. Bij aankomst was er een lamp defect, deze werd meteen gemaakt. 1 van de dames bij de receptie sprak Nederlands wat wel makkelijk was bij de uitleg van de werking van de airco. De faciliteiten en ligging zijn prima. 's Avonds veel gezelligheid met boulevard, maar geen overlast. De muziek van medehuurders hield op tijd op.

Er waren wel wat weinig bedjes bij het zwembad en daar was 's morgens al een behoorlijke run op. En het strand is een fijn kiezelstrand.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Odissea Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Odissea Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.