Aparthotel Odissea Park

8,1

75 reviews over Aparthotel Odissea Park in het Nederlands

Heerlijk appartement

Stel50, 11-2-2018

Mooie goed onderhouden appartementen. We blijven hier maar terug komen omdat we dit de fijnste plek vinden in deze regio. Ligging is recht aan de boulevard, maar doordat het iets verder naar achter ligt, en het zwembad op de eerste verdieping is, voelt het toch vrij rustig. Er zit een kleine supermarkt beneden, makkelijk als je snel even iets nodig hebt. De cafertaria heeft ook van alles te bieden en is niet duur. Vriendelijke mensen bij de receptie, eigen parkeerterrein en goede WiFi. Appartementen zijn licht, ruim en de bedden zijn goed, zelfs die van de slaapbank. Keukengerei is wat beperkt, maar ik kan me er altijd prima mee redden, maar wij koken maar heel weinig, want er zijn volop restaurantjes in de omgeving, en de prijzen zijn heel redelijk. Diverse keren per week handdoeken wissel, en op tijd schone lakens. Fijne ruime balkons. 10 minuutjes lopen naar het strand, het oude centrum van Malgrat is wel wat verder, maar omdat je over de boulevard loopt merk je dat niet zo. Op dinsdag markt voor de deur, en het treinstation is schuin aan de overkant. Voor kleine kinderen is er overigens erg weinig te beleven, er is geen kinderbed, speeltuin of entertainment. Er mag wat meer toezicht gehouden worden op het zwembad, met name vanwege het meenemen van glaswerk, en ballen wat vaak geen goede combinatie is.

Goed hotel met klein terras

Henk, 30-8-2017

Het hotel was schoon en alles was ook heel. De hygiëne was goed.

Het hotel wordt goed bijgehouden.

Elke dag worden de bedden opgedekt en prullenbak geleegd

Elke twee dagen krijg je schone handdoeken.

Voor parkeren en klusje betaal je extra parkeren 8 eUR /dag en voor kluisdeur 3 eUR / dag.

Het zwembad is relatief eenvoudig maar groot genoeg.

Het aantal ligbedjes is heel beperkt. In totaal 26 bedjes waarvan 12 direct aan het zwembad en 14 achteraf. Er is te weinig ruimte om op een andere wijze te zonnen bij het zwembad. Dat is heel beperkt in verhouding tot het aantal kamers (76)

Ook bij dit aparthotel worden bedjes bezet gehouden door handdoeken van mensen die er niet zijn, zonder dat hiertegen wordt opgetreden. Dat maakt de schaarste nog groter.

Er zit een hoekje in dat bubbelt en ook zijn er twee sproeiers die in het zwembad uitkomen.

Appartementen hebben elektrische kookplaten geschikt voor twee pannen.

Geluisdoverlast

Monique, 15-8-2017

Mooi appartement aan de voorkant op de hoek. Prima uitzicht op zee en boulevard. Kamer was ruim en prima.

Complex word veel bezocht door jongeren: veel overlast door harde muziek op balkon en snachts laat thuis komen.

Zeer schoon

De Jong, 6-8-2017

Het appartement was heel erg schoon.Elke dag werd er schoongemaakt en nieuwe handdoeken.Geen last van jongelui of herrie.Beneden heb je een grote winkel met aan het einde een supermarkt met elke ochtend vers stokbrood.Grote supermarkt op 10 minuten lopen.Prijzen voor eten en drinken echt goedkoop.Naar het strand moet je ongeveer 15 minuten lopen.Veel etensgelegenheden.Op het strand doorlopen richting Malgrat de Mar zit een heel goed restaurant met ernaast een shisabar.Eten erg goed en goedkoop.Heerlijke vakantie gehad.

Wat je ziet, is wat je krijgt!

Br P, 23-5-2017

De vakantie Bij Odissea Park was perfect.

De kamer was ruim en schoon, precies zoals op de foto's.

Mooi groot balkon en uitzicht op de zee én op de bergen.

Alles ligt op loop afstand, en zelf een supermarkt onder het Hotel.

Omdat mijn partner en ik na 5 jaar voor het eerst zonder kids op vakantie gingen was het perfect. Met kinderen zouden wij persoonlijk voor een ander hotel gekozen hebben.

We kregen om de dag schoon beddengoed en baddoeken.

Het restaurant is voor een snelle hap bij het zwembad prima!

Het zwembad water is best koud, (enige nadeel)

Wij gaan dit jaar met de kids dus gaan niet naar Odissea Park.

Maar zodra wij weer met zijn tweetjes gaan, staat het hotel boven aan ons lijstje. Echt een aanrader !

Veel overlast van jongeren

Martmoni, 9-8-2016

Appartement is prima ingericht, wat weinig pannen, potten en bestek voor 4 personen. Vriendelijk personeel. Om de dag handdoekwissel en 1 keer per week beddengoed. Mooi groot balkon met geweldig uitzicht op zee en boulevard in dit hoekappartement aan de voorkant.

Bedden waren wel super hard.

Dit jaar veel jongeren in dit complex met overlast, ook overlast ervaren van jongeren uit naastgelegen hotel.

Geweldig.

sunnys, 9-8-2016

Wij hebben een vakantie hier gehad. Het complex is netjes, om de dag werden de handdoeken vervangen. Bij aankomst was er een lamp defect, deze werd meteen gemaakt. 1 van de dames bij de receptie sprak Nederlands wat wel makkelijk was bij de uitleg van de werking van de airco. De faciliteiten en ligging zijn prima. 's Avonds veel gezelligheid met boulevard, maar geen overlast. De muziek van medehuurders hield op tijd op.

Er waren wel wat weinig bedjes bij het zwembad en daar was 's morgens al een behoorlijke run op. En het strand is een fijn kiezelstrand.

Ideaal voor een strandvakantie

Mim, 20-6-2016

Redelijk ruim en net appartement. Enige minpuntjes: Servies en pannen waren afgemeten op het aantal personen per appartement; ons appartement voor 4 personen had maar 4 messen, 4 glazen etc. Meerdere keren per dag afwassen dus. Ook erg weinig kookgerei aanwezig. Bedden waren relatief hard.

Positief: we kregen om de dag schone handdoeken en halverwege de week schoon beddengoed. Groot balkon. Vriendelijk personeel. Gratis WIFI voor alle mogelijke apparaten. Strand op kruipafstand, dicht bij restaurantjes, vlak bij een behoorlijk grote supermarkt en dicht bij treinstation en bushalte.

Helaas vonden wij grotere plaatsen in de omgeving minder goed bereikbaar met OV vanuit Santa Susanna, wat de locatie minder geschikt maakt voor mensen die vaak meer dan alleen de directe omgeving willen zien (onze vroege trein naar Barcelona was al propvol!). Maar voor mensen die in de buurt van het strand blijven, is dit appartementencomplex zeker een goede optie!

Gewoon goed!

Sharon, 4-5-2016

Echt een prima verblijf, zeer nette en frisse kamers met een prima ligging. Je kunt zo de boulevard over en een heerlijke lange wandeling maken. Zwembad is ideaal, zit op de 1e verdieping waardoor je geen inkijk hebt als je ligt te zonnen, maar als je opstaat kun je over de boulevard uitkijken.

Wij zouden zeker terug gaan naar dit appartementencomplex als we weer in deze omgeving willen verblijven.

Mooie frisse appartementen

Monica, 1-5-2016

Nr 318 heeft het mooiste uitzicht op boulevard, zee en zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Odissea Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Odissea Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Odissea Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Odissea Park scoort een 8.14 uit 10 op basis van 76 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: