Hotel Montemar Maritimsterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Montemar Maritim ligt in gezellig Santa Susanna. Het personeel is vriendelijk evenals het animatieteam. De ruime kamers worden goed onderhouden en aan het zwembad lig je op een bedje onder een fijne parasol. In Montemar bereidt de kok jouw eitje of stukje vlees waar je bij staat (show cooking). Dit hotel ligt midden op de boulevard.

683 reviews over Hotel Montemar Maritim

• 2019
    9Richard Havelaar23-09-2019

prima hotel

prima hotel komen hier al jaren, alles is goed alleen 2 min punten en dat is 1 dat er op 21 september een indo band is gekomen met aanhang en die zijn erg luidruchtig en eigen gereid en denken dat ze alles mogen. en 2 is dat de kamers aan vernieuwing toe zijn is erg verouderd. voor de rest is alles prima in dit hotel en komen zeker volgend jaar terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ilona17-09-2019

Een aanrader; wij hebben genoten!

We hebben een fantastische week gehad in hotel Montemar Maritim! Het eten was heel gevarieerd en erg lekker. Personeel was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ze namen de tijd voor je en onze dochter van 2,5 kreeg veel aandacht, ondanks dat ze het soms erg druk hadden. Het hotel was heel schoon. Onze kamer werd iedere dag perfect schoon gemaakt. Wij hebben alleen maar pluspunten voor dit hotel en ook in de omgeving is alles in de buurt: supermarkt, winkeltjes, strand en de trein stopt voor het hotel. We zouden dit hotel zeker aanbevelen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10J.Havelaar17-09-2019

Zeer goed

Goed hotel ben er al verschillende jaren geweest eten goed zeer vriendelijk ontvangst Zeker door Linda en Carmen altijd staan ze klaar als je vragen heb. Schoonmaak van de kamer was wat minder dan de jaren er voor kamer werdt wel goed schoon gemaakt maar erg laat. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer tevreden.

Gereisd met partner in september 2019

• 10franssen jozef04-09-2019

zeer goed geef alles een 10

het is daar heel goed wij gaan nu al voor de 46ste keer.zijn altijd te vreden over alles de kamer het eten alles is daar prima.zijn dit jaar al geweest in april.En nu op 1 oktober 2019 weer.Ik raad alle mensen aan voor deze hotel.iedereen is daar heel vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Nico18-08-2019

fantastich hotel

fantastich hotel..! Komen hier al jaren en gaan 30 september weer, voor de eerste keer buiten het seizoen en zonder kinderen. met een huur auto de omgeving verkennen waarbij dit hotel de perfecte uitvalbasis is. er is al door heel wat mensen zeer positief geschreven over de service, het personeel, eten en de hygiene.. dit klopt gewoon allemaal en deze standaard blijven ze ook nastreven.. Het is daarom ook altijd weer opnieuw een genot al deze fantastische medewerkers te onmoeten, het zijn eigenlijk vakantievrienden geworden. Wij kijken al uit naar 30 september!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Agnes04-08-2019

We hebben bij touroperator geboekt. Wat een super reisorganisatie, we zijn met de fitst class bus naar het maritiem hotel geweest, en vanaf het instappen in Maarheeze tot het uitstappen in Maarheeze een mega top vakantie gehad. We zijn zeer vriendelijk ontvangen, en in het hotel werkt echt alleen maar super vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een super schone familie kamer, lekker ruim en goede bedden. Het eten was in 1 woord top, iedere avond teveel om te kiezen, en zeer gevarieerd. Vooral onze mannen hebben daar super van genoten, en dan de ommeletten s,morgens😋. En de animatie was gewoon zo geweldig met de kids. Wij geven dit hotel zeker een 10, en als we een hoger cijfer mochten geven ,kregen ze dat zeker . Ze zullen ons daar zeker terug zien, we waren er trouwens met 12 personen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sylvia Weijsters30-07-2019

Perfect

Een geweldig hotel. Alweer voor de 5e keer geweest Eten is super en vriendelijk personeel. Willen boeken bij terugkomst voor september maar hotel was volgeboekt. We stäan nu op een wachtlijst.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Erik27-07-2019

Geen 9+ voor dit hotel

Het is een prima hotel, maar begrijp de lovende woorden niet zo goed eigenlijk. In het restaurant zit je hutje mutje naast elkaar en vond het personeel daar zeker niet vriendelijk. Alles is verder prima maar zeker geen 9+ waardering wat mij betreft.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Fam Jaspers26-07-2019

Goed hotel met prima eten

Net hotel alleen mag wel gemoderniseerd worden. Bufetten zijn zeer goed. Voor kinderen is er heel veel animatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10david kloosterman22-07-2019

Formidabel.

Op dit Hotel Montemar Maritim hebben wij geen enkele aan of opmerking. Dit is volgens ons het beste hotel in Malgrat de Mar/ Santa Susanna. Zeer vriendelijk personeel, Geweldig eten, Leuk zwembad mooie kamers alles is hier TOP wat wil een mens nog meer op vakantie. Hier komen wij volgend jaar (3de keer) met veel plezier terug.

Gereisd met partner in juli 2019

20 tips over Hotel Montemar Maritim

• david200275, 07-04-2014

Ga eens lekker eten bij restaurant de Pepermolen ook leuk voor de kinderen . Gezellig voetbal kijken !

• Leny, 14-10-2013

Als je zelf vriendelijk met het personeel omgaat en af en toe een praatje met ze maakt doen ze alles voor je. Hou je van ruimte dan is de comfort kamer een mooie oplossing, Pineda kant de hele dag zon, Malgrat kant alleen de ochtend vond ik persoonlijk wel ideaal. We zijn er nu voor de vierde keer geweest en ga zeker weer terug volgend jaar.

• jwuister, 27-06-2014

je zou eventueel en trip naar Barcelona kunnen maken met de trein.reisduur 1 uur.

34 vragen over Hotel Montemar Maritim

• backus, 17-05-2019

is dit hotel gehorig?

ik zie op de fotos dat de kamers met de deuren naar elkaar gebouwt zijn. en in het midden is het een open ruimte. op begane grond de eetzaal. is dit niet erg gehorig? met name in de ochtend als je nog in bed ligt, en er mensen al vroeg ontbijten, of in de avond als de stappers terugkomen. gezien je met je kamerdeur grenst aan deze holle ruimte.

• Bi, 15-09-2018

Halfpension

Weet iemand hie het werkt met halfpension

• Anita, 02-09-2016

Lange broek restaurant

Wij overwegen volgendjaar naar dit hotel te gaan maar nu lees ik dat mannen een lange broek aan moeten maar is dit ook voor jongens van 12 jaar en voor vrouwen? Daar zit ik wel even over te dubben. Ik hoor het graag. Mvg, Anita

Joke Lambermon, 22-09-2016

Ja inderdaad moeten de heren 's avonds voor het diner een lange broek aan, kinderen van 12 jaar heb ik niet in een lange broek gezien.

Ellen, 16-06-2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats