Hotel Montemar Maritim

643 reviews over Hotel Montemar Maritim in het Nederlands

Perfect

Daniel
12-8-2018

Er is niets wat niet goed is. Alles is perfect hier. Ben voor de 2de keer geweest met mijn gezin . Echt super . Goed eten

Grote kamers, leuk personeel, goede ligging

Geweldig

Familie
12-8-2018

Super hotel!!!! We zijn net terug we waren met een dochter van 9 en dochter van 13 !! Me dochter van 9 mag geen gluten eten in dit hotel geen probleem onbijt cornflakes en stokbroodje gewoon brood koekjes cake, lunch en avond eten kon ze doorgeven en het kon gemaakt worden !! Ook stonden er boordjes bij het eten .bij het restaurant sprak de leiding ook Nederlands.

Animatie was super voor de kleintjes was er veel maar ook voor tieners en volwassenen.

Super schoon eten top en echt top lieve mensen

Voelt als thuiskomen

Melanie oliveira
11-8-2018

Het was in 1 woord TOP. Dit hotel is echt een grote aanrader. Geweldig leuk personeel , schone ruime kamers , een Top animatie team , recht tegenover het treinstation , genoeg winkels in de buurt . Leuke omgeving .Ik kan geen minpunten bedenken. Ben hier voor de 2de keer geweest en het was gewoon goed

Solmar Tours

Fantastisch hotel, de plaats zelf nooit meer

Familie Jansen
30-7-2018

Het is een super hotel!! Laten we beginnen met de kamers: ruime kamers voor een hotel+airco, tv met nederlandse tv zenders, badkamer is ook prima! Ook wordt er elke dag goed schoongemaakt en krijg je dagelijks nieuwe handdoeken. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en aardig. Het personeel achter de receptie praat zelfs vloeiend Nederlands!! Het eten in het hotel is fantastisch!! Er is voor ieder wat wils en niemand kan hierover klagen. Elke dag variatie in vlees en groente. Er is een saladebar en er is ruime keus in vissoorten en pizza’s. Ook is er hier sprake van showcooking en kun je wokken. Elke dag zijn er veel verschillende toetjes en ijs(schepijs). Het zwembad bij het hotel hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat het hotel 50m van het strand afligt! Elke dag is er entertainment voor zowel jong als oud. Santa susanna zelf was niet levendig terwijl we in het hoogseizoen zitten. Salou bijv is veel toeristischer.

Onvergetelijk.

David Kloosterman
24-7-2018

Voor ons de eerste keer naar Hotel Montemar Maritim en zeker niet de laatste keer. wij konden geen minpuntje ontdekken.Prachtig (Schoon,Net)Hotel.Leuke baliemedewerkers die ook nog nederlands konden en dit geldt ook voor de bediening.Het eten was formidabel.Overheerlijke toetjes alles was geweldig.

Zwembadpersoneel hielp een ieder de hotelkamers waren ruim en keurig schoongemaakt iedere dag en niet gehorig. Iedere dag schone (4)handoeken en shampoo en bad /zeep kan niet beter.

Ook de reis met de bus was prima verzorgd door touroperator (9x).

Volgend jaar komen wij hier zeker weer.

Mooi rustig hotel

John
16-6-2018

Prima hotel. niet te groot. Ligt tegenover treinstation. Eten is goed en de ligging aan het begin of eind van de boulevard.

Personeel is vriendelijk. Het is een rustig hotel met redelijk veel Nederlanders (kan ook aan tijdstip van vakantie liggen natuurlijk).

Hoewel ik niet met kinderen was denk ik dat er voor kinderen minder is te doen.

maar dat is mijn beoordeling. Wij hadden een kamer aan de voorkant van hotel nou een kamer met een wereld balkon. Wat ook viel was dat er geen handdoeken werden gelegd.

Om niet te vergeten we zijn 79 jaar maar top

Luit Zwaneveld
6-3-2018

Geweldig gezellige stad en mooi strand

En het mooist is het Hotel Maritim

En prima met de Bus van Solmar

Eigenlijk alles was wel oké, een prachtig hotel! We zijn er op aanraden van een goede kennis naar toe gegaan en zeker geen spijt van gehad! Balie personeel konden goed Nederlands, is wel meegenomen. Montemar maritiem heeft ook een perfecte locatie om met de trein weg te gaan, ligt heel dicht bij station Santa Sussanna, en strand is ook dicht bij en de winkels liggen ook op loopafstand! Dus echte klachten kan men hier niet hebben, en niet het restaurant vergeten top eten en je kan heel goed door lopen met buffet, dat is elders wat anders in de zomervakantie noemt geen namen dat is niet fair! Dus boek Montermar Maritiem daar heeft u echt geen spijt van geloof me op mijn woord!

Super hotel

Henk
3-3-2018

Alles was oke goede service en zeker de maaltijden

H Curfs
23-2-2018

Het was een super hotel . Zeer schoon,ruime kamer,vriendelijk personeel en het eten was geweldig. Veel keus en variatie

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montemar Maritim scoort een 9.18 uit 10 op basis van 643 reviews.