Hotel Montemar Maritim

611 reviews over Hotel Montemar Maritim in het Nederlands

Mooi rustig hotel

John
16-6-2018

Prima hotel. niet te groot. Ligt tegenover treinstation. Eten is goed en de ligging aan het begin of eind van de boulevard.

Personeel is vriendelijk. Het is een rustig hotel met redelijk veel Nederlanders (kan ook aan tijdstip van vakantie liggen natuurlijk).

Hoewel ik niet met kinderen was denk ik dat er voor kinderen minder is te doen.

maar dat is mijn beoordeling. Wij hadden een kamer aan de voorkant van hotel nou een kamer met een wereld balkon. Wat ook viel was dat er geen handdoeken werden gelegd.

Om niet te vergeten we zijn 79 jaar maar top

Luit Zwaneveld
6-3-2018

Geweldig gezellige stad en mooi strand

En het mooist is het Hotel Maritim

En prima met de Bus van Solmar

Eigenlijk alles was wel oké, een prachtig hotel! We zijn er op aanraden van een goede kennis naar toe gegaan en zeker geen spijt van gehad! Balie personeel konden goed Nederlands, is wel meegenomen. Montemar maritiem heeft ook een perfecte locatie om met de trein weg te gaan, ligt heel dicht bij station Santa Sussanna, en strand is ook dicht bij en de winkels liggen ook op loopafstand! Dus echte klachten kan men hier niet hebben, en niet het restaurant vergeten top eten en je kan heel goed door lopen met buffet, dat is elders wat anders in de zomervakantie noemt geen namen dat is niet fair! Dus boek Montermar Maritiem daar heeft u echt geen spijt van geloof me op mijn woord!

Super hotel

Henk
3-3-2018

Alles was oke goede service en zeker de maaltijden

H Curfs
23-2-2018

Het was een super hotel . Zeer schoon,ruime kamer,vriendelijk personeel en het eten was geweldig. Veel keus en variatie

Geweldig

Joke

Erg vriendelijk personeel. Goede service

Geweldig Hotel!!

Maja Oosterwold
23-2-2018

Het hotel is geweldig, het eten is super goed, personeel vriendelijk en behulpzaam!!

Heerlijk hotel met fijn personeel.

Hillie Prumers
27-1-2018

Goed eten, schone kamers en een heerlijk zwembad. Geen negatieve ervaring, hooguit (soms) het gedrag van mede-gasten.

Fantastisch , ze zien ons zeker terug.

Nell van Riemsdijk
27-1-2018

Er is niets wat NIET goed is. Iedereen is heel behulpzaam en vriendelijk.

Fantastisch eten. Mooie en schone kamers.

En als laatste en zeker voor onze zoon van 18 niet onbelangrijk

Wifi in het gehele hotel. Dat vind je bijna nergens.

Super!

Denise
10-1-2018

We komen al 4 jaar bij dit hotel, dit komt omdat het een schoon hotel is met vriendelijk personeel. Verder is alles bij de hand, een boulevard, een klein winkelcentrum en supermarkten. Met de trein kun je naar stadjes in de omgeving.

Het hotel is zeker de moeite waard om er heen te gaan als je een ontspannen vakantie wil.

Schone kamers, goede bedden en het eten is elke dag anders, er is ook live coocking.

We hebben een aantal aanbieders voor Montemar Maritim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montemar Maritim scoort een 9.16 uit 10 op basis van 638 reviews.