Hotel Montemar Maritim

Hotel Montemar Maritim
9,2

621 reviews over Hotel Montemar Maritim in het Nederlands

Fijn hotel personeel heel goed vriendelijk schoon

ton koperberg
7-10-2018

Fijn hotel wij zijn er met plezier geweest voor de eerste keer maar geweldig

fantastisch

michel besselink
24-9-2018

wereld hotel,

Alles is tot op de puntje geregeld,prachtige kamers,leuk zwembad(wel wat klein voor het aantal gasten)handdoekje leggen hebben ze een systeem op bedacht(reserveren, 1 euro ,en het geld gaat naar het goede doel)

zeer schappelijke prijzen ,en dan het eten,wauw!!!!!!!!!!!!kom al jaren in hotels in Malgrat,maar dit heb ik nog nooit meegemaakt,wat een smullen, zowel smorgens,smiddags als savonds,gewoon het beste wat je kunt krijgen denk ik zo,

om 00.00 doodstil, dus ook voor de rust ben je hier op je plaats,

enig minpuntje? beetje ver lopen naar Malgrat waar savonds op de boulevard wat meer te doen is (maar ach dan loop je het eten er wel wat meer af)

Fantastich

Aart en Joke Lambermon
17-9-2018

Super goed hotel zeer vriendelijk personeel, zowel receptie,bar,restaurant, schoonmaak.Kamers zeer schoon.Komen hier vanaf 1998 en beschouwen het als 2e huis wat al genoeg zegt over het hotel.Beslist een aanrader het eten is van een hoog niveau en voor elk wat wils. Eventuele klachten worden bij de receptie gelijk verholpen, zodat u als tevreden gast een prettige vakantie zal hebben. Het is een Top Hotel een aanrader dus.

In 1 woord een aanrader ook voor gezinnen

Bert en Corry van de ketterij
16-9-2018

Het verblijf was weer super het voelt als thuiskomen het was nu de 13 e keer dat we er verbleven en dat zal volgend jaar weer een vervolg krijgen

Super fijne vakantie

Marinus Petersen
1-9-2018

Super goed hotel. Vriendelijk ontvangst en uitleg over hotel en kamer. Goed restaurant met goed assortiment en vriendelijke obers en medewerkers, zowel in het restaurant als de afwassers en schoonmakers/sters van de kamers. Heb geen negatieve dingen kunnen vinden.

Perfect

Daniel
12-8-2018

Er is niets wat niet goed is. Alles is perfect hier. Ben voor de 2de keer geweest met mijn gezin . Echt super . Goed eten

Grote kamers, leuk personeel, goede ligging

Geweldig

Familie
12-8-2018

Super hotel!!!! We zijn net terug we waren met een dochter van 9 en dochter van 13 !! Me dochter van 9 mag geen gluten eten in dit hotel geen probleem onbijt cornflakes en stokbroodje gewoon brood koekjes cake, lunch en avond eten kon ze doorgeven en het kon gemaakt worden !! Ook stonden er boordjes bij het eten .bij het restaurant sprak de leiding ook Nederlands.

Animatie was super voor de kleintjes was er veel maar ook voor tieners en volwassenen.

Super schoon eten top en echt top lieve mensen

Voelt als thuiskomen

Melanie oliveira
11-8-2018

Het was in 1 woord TOP. Dit hotel is echt een grote aanrader. Geweldig leuk personeel , schone ruime kamers , een Top animatie team , recht tegenover het treinstation , genoeg winkels in de buurt . Leuke omgeving .Ik kan geen minpunten bedenken. Ben hier voor de 2de keer geweest en het was gewoon goed

Fantastisch hotel, de plaats zelf nooit meer

Familie Jansen
30-7-2018

Het is een super hotel!! Laten we beginnen met de kamers: ruime kamers voor een hotel+airco, tv met nederlandse tv zenders, badkamer is ook prima! Ook wordt er elke dag goed schoongemaakt en krijg je dagelijks nieuwe handdoeken. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en aardig. Het personeel achter de receptie praat zelfs vloeiend Nederlands!! Het eten in het hotel is fantastisch!! Er is voor ieder wat wils en niemand kan hierover klagen. Elke dag variatie in vlees en groente. Er is een saladebar en er is ruime keus in vissoorten en pizza’s. Ook is er hier sprake van showcooking en kun je wokken. Elke dag zijn er veel verschillende toetjes en ijs(schepijs). Het zwembad bij het hotel hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat het hotel 50m van het strand afligt! Elke dag is er entertainment voor zowel jong als oud. Santa susanna zelf was niet levendig terwijl we in het hoogseizoen zitten. Salou bijv is veel toeristischer.

Onvergetelijk.

David Kloosterman
24-7-2018

Voor ons de eerste keer naar Hotel Montemar Maritim en zeker niet de laatste keer. wij konden geen minpuntje ontdekken.Prachtig (Schoon,Net)Hotel.Leuke baliemedewerkers die ook nog nederlands konden en dit geldt ook voor de bediening.Het eten was formidabel.Overheerlijke toetjes alles was geweldig.

Zwembadpersoneel hielp een ieder de hotelkamers waren ruim en keurig schoongemaakt iedere dag en niet gehorig. Iedere dag schone (4)handoeken en shampoo en bad /zeep kan niet beter.

Ook de reis met de bus was prima verzorgd door touroperator (9x).

Volgend jaar komen wij hier zeker weer.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montemar Maritim in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montemar Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.