Aparthotel Iris

8,5

7 reviews over Aparthotel Iris in het Nederlands

GEWELDIG!!!

Peter Kelder, 20-8-2016

Als je binnen komt is het schuine balkon het eerste wat je opvalt dit is volgensmij zodat het water wegstroomt. Mooi uitzicht over de boulevard die erg levendig is. apartement is in het keukengedeelte erg crap maar wel schoon en alles werkt goedwerkende airco en de schoonste badkamer die ik ooit heb gezien het uitklap bed is we een beetje goedkoope rotzooi op het moment voor kleine kinderen is het perfect maar pas op dat niet all he gewicht op een gedeelte van het bed ligt want dan klapt het dubbel. mijn kinderen moesten erom lachen. zeker een aanrader.

Perfecte plek, kwaliteit minder

Tonny, 20-1-2012

Apartement Iris staat aan/op het winkelstraatje van Malgrat op zo,n 75 meter van het strand. De ligging is dus perfect, veel retaurantjes in de directe omgeving en een prima supermarkt naast het apartement en een bakker er tegenover.

De nachtportier en de receptioniste/balie medewerkster zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Helaas is het apartement zelf iets minder.

Ruim genoeg maar de bedden en de bank en het eetgedeelte zijn ver beneden de maat. Erg goedkope spullen.

mooi apartement met zeezicht

kees222, 5-10-2011

Aparthotel Iris in Malgrat is een kleinschalig hotel in een gezellige winkelstraat (12 appartementen). Appartement ziet er keurig uit en wordt goed schoongemaakt. Receptie is behulpzaam en hartelijk. Keuken heeft grote koelkast en inductie koopplaat. Hotel is makkelijk lopend te breiken vanaf treinstation. 2 uur vanaf barcelona airport met trein). Malgrat heeft zelf een uitgestrekt strand. Met de trein en bus zijn andere gezellige badplaatsen gemakkelijk te bereiken (Blanes, lloret).

Minpuntjes- Geen Nederlandse TV stations, geen flatscreen, bed was voor mij iets te hard. Balkon aan voorzijde iets aan de kleine kant. Voor de rest geweldig appartement.

Ruim voldoende voor twee personen- woonkamer/keuken met aparte slaapkamer. ( Slaapkamer heeft eigen balkon) voor Wifi gratis- in ons appartement iets te traag voor uitzending gemist. airco/verwarming aanwezig. geen problemen met lawaai.

supermarktje gelegen naast het hotel- grote supermarkt 5 minuten lopen).

fantastische ligging

Diana, 5-8-2011

Aparthotel Iris ligt op een geweldige locatie in een straat/boulevard waar er geen autoverkeer is. Een supermarktje zit er vlak naast, alsmede een restaurant, het strand ligt op 2 minuten lopen, het treinstation naar oa. Barcelona ligt op ca. 300 meter lopen en overal ijssalons met heel veel smaken.

Wij zijn met onze 2 zoons (uit 2004 en 2007) voor 8 dagen hier op vakantie gegaan, een eerste buitenlandse vakantie met het gezin. Bij aankomst kregen wij een appartement aan de achterkant omdat het minder rumoerig zou zijn dan de voorkant, en zodoende een extra slaapkamer. Maar rumoerig was het er toch nog wel. Van het naburige restaurant, welke een koepel heeft aan de achterkant van het hotel, hoorden we regelmatig muziek wat soms wel tot 02.00 uur duurde en op zaterdag was er een enorme strand- of buurtfeest met gigantisch veel geluidsoverlast wat zeker tot 04.00 uur duurde. Dit en de knalharde bedden was wel een minpunt. Tip: koop surfschoenen voor in de zee, daar liggen kiezels.

perfekte lokatie

Des & Angela, 3-5-2010

Iris is in het oude gedeelte van Malgrat, wat ik persoonlijk veel leuker vind dan Santa Susanna. De appartementen zijn ruim genoeg voor 2 personen en worden goed schoon gehouden. De douche heeft altijd heet water en je hoeft niet te prutsen met een touwtje om de douche op te hangen zoals vaker in zuidelijke landen. Helaas geen koffieapperaat in de keuken, maar er werd wel een ketel aangeboden wat handig was. Een paar duuren verder is een kleine supermarkt, handig voor verse broodjes s'ochtends en je hoeft niet ver te zeulen met de grote waterflessen. Lekker dicht bij het station met goede verbinding naar Barcelona en vele kustplaatsen. "The New Crown and Anchor" is een aardig eetcafe op 5 minuten lopen bij de rotonde. Probeer ook restaurant Cortijo in Malgrat (10 min. loopafstand), heerlijk eten voor weinig geld. Let wel op, de porties zijn nogal groot.

prima keus

Willemien van Aartsen, 25-9-2008

Heel goede acco midden in een levendige buurt, dus 'savonds wel geluidsoverlast van de straat en de muziek uit de div. restaurantjes.

Prima appartement voor een zon-zee-strandvakantie!

Leuk klein hotelmet lift

Jirina, 18-5-2008

Leuk klein hotelmet lift.

Ruime woonkamer met eettafel en keuken voorzien van koelkast,kookplaat + afzuigkap,en grill.

Digitale tv en een airco.

Voorzijde klein balkon met schuifpui

Slaapkamer achter 2 losse bedden,kledingkasten,airco en klein balkon,alle ramen voorzien van rolluik dus kamers geluidsdicht.

Badkamer met bad,wc,wastafel en douche.

Alles is erg schoon en wordt iedere dag netjes bijgehouden.

Iedere dag opgemaakte bedden en een hele stapel schone handdoeken.

Supermarkt op 5 min lopen,beneden is er ook één alleen hier betaal je meer als bij de lokale supermarkt.

Verder tig van restaurantjes of afhaal,in de buurt van winkelboulevard en 2 min van strand.

5 min van treinstation die je voor € 6,3 naar barcelona brengt en terug.

Kortom top!

Over 2 maanden ga ik weer met mijn moeder en mijn 2 zoontje,hebben het er heerlijk gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Iris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Iris in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Iris scoort een 8.45 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: