Hotel Ibersol Sorra d'Or ***

Hotel Ibersol Sorra d'Or ***

Hotel Ibersol Sorra d'Or
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibersol Sorra d'Or voor je op een rij gezet:

12 tips over Hotel Ibersol Sorra d'Or

roger, 5-8-2016

Lees de beoordeling en ga er beslist niet naartoe.

Geloof me en zoek een ander hotel.

Dit hotel is vreselijk

Astrid Canters, 3-6-2015
Maak bekent dat je alles in plastic bekers krijg en dat er honden in het hotel mogen. Treinstation voor de deur !! Dit is alleen maar fijn. en voor de gezelligheid moet je het centrum in.
Jeroen Frank, 30-8-2014

Boek airco bij!

Het personeel deed zijn/jaar best om vriendelijk te zijn, als je ze de eerste/tweede dag een fooi geeft zijn het je beste vrienden.

Misty, 17-6-2014
Lekker eten bij Casa Bella in het linker zijstraatje en Bei Pepe aan de boulevard
Zomer, 13-6-2014

- Kies niet voor all inclusive;

- Koop zelf een parasol in zo'n winkeltje daar (10 euro) want op het strand betaal je per dag 5 euro per item. (dus per stoel en per parasol)

- Houd rekening mee dat je drinken lauw is, ook een cocktail helaas.

- Naar Barcelona is leuk, maar trein heeft veel vertraging (2,5 uur heen onderweg geweest)

Romy, 11-5-2014
Omdat het treinstation tegenover het hotel ligt en er een directe verbinding is naar Barcelona is dit een super leuke dag.

tamara, 20-8-2013
Ga in het centrum eten, hier kun je al voor 25euro met 2 personen eten! Het is erg spotgoedkoop! Ook is het eten erg lekker, zoals de paella. Je kunt beter een hotel boeken in santa susanna, hier heb je mooie hotels en het is iets rustiger dan malgrat.
Zomer13, 13-8-2013
tip: Barcelona bezoeken ( 9,10 euro retour ticket)
Harrie Litjens, 9-6-2013
Barcelona kun zo bereiken met de trein die voor het hotel stopt.
fransen, 28-8-2012
tip ga zeker naar barcalona je bent er zo en is echt fantastisch.

Onze bezoekers bekeken ook: