Hotel Ibersol Sorra d'Or

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Ibersol Sorra d'Or voor je op een rij gezet:

289 reviews over Hotel Ibersol Sorra d'Or in het Nederlands

Heerlijk....

Romana,
15-9-2018

Samen met een vriendin een weekje in Malgrat de Mar geweest, hotel Ibersol Sorra d'Or. Op zich een fantastische vakantie gehad, alleen jammer dat het hotel wat gehorig is. Ze mogen gasten, die s'nachts of s'ochtends vroeg aankomen, best wel aangeven een beetje zachtjes te doen ivm andere gasten...rekening houden met iemand misstaat niemand ;-). Verder was alles goed geregeld.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldige vakantie gehad!

Iris,
      7-9-2018

Heerlijke vakantie gehad, 11 dagen lang!

Prima kamer, ruim genoeg voor met z’n tweeen, wij hadden zicht op zwembad met een ruim balkon.

Wij hadden zelf een ventilator meegenomen omdat we wisten dat we geen airco hadden.

Hotel heeft een geweldige ligging, naast het trein station, met een super verbinding naar Barcelona, Blanes enz.

Wij zijn vaak naar het strand geweest, waar je ook makkelijk zonder bedje kan liggen, gewoon een zand/kiezelstrand waardoor je zo de zee in loopt.

Eten was ook prima, genoeg keuze voor iedereen, wat ook zeer regelmatig (warm) wordt aangevuld.

Personeel is ook erg vriendelijk, als je zelf ook gewoon aardig voor ze bent :)

Het hotel sluit direct aan een gezellige boulevard, waar je zo een paar km kan wandelen langs winkels en restaurants!

En voor ons juist een pluspunt, weinig Nederlanders, geen last gehad van anderen!

Gereisd met partner in september 2018

Geen leuk hotel als je Hollander bent

Marjola en leon,
      30-7-2018

Een goed hotel ,lekker eten en drinken en goede hotelkamer ,maar had zelf een ventilator meegenomen.alleen bij het eten moest je de klok in de gaten houden om op tijd voor de eetzaal te gaan staan anders had je geen plek om te zitten .het was echt net een vreetschuur..Er waren ook heel veel luidruchtige en chagrijnige russen bijna geen Nederlanders. Trein station kon je vanaf ons balkon zien dat had wel wat geen last van .De zee was te bereiken via een tunneltje.bij een lieve man kon je bedden huren en parasols 5euro per stuk.op het strand moest je zelf je drinken betalen of telkens vanuit het hotel meenemen .winkelstraat ook heel gezellig .aan het hotel ligt het niet maar 95% russen is te veel

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer naar hotel Sorra Do,r

Joke Teeuw,
      20-7-2018

Nooit meer

Nog nooit van mijn leven zo een vies hotel gehad. Eten ronduit smerig half lauw rauw enx.

Kamers zonder ventilatie waardoor het vocht van de ramen liep, badkamer smerig, het bad zo vies langs de randen die konden niet meer schoon worden, handdoeken met schimmel en poep er aan, bedden helemaal verzadigd van het lichaams vocht, balkon vol scheuren enz. We zijn ziek terug gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prima hotel!

Marieke,
      16-6-2018

Fantastische locatie! Groot balkon met zeezicht. Kamer erg klein maar alles wat je nodig hebt is er. Prima eten,genoeg afwisseling. Personeel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Nooit meer!

Langevoort,
      24-5-2018

Heel slecht hotel! Je moet een kaartje kopen en daar kun je een plastic beker halen om drinken uit een automaat te tappen in een speciale bar. Voor bij de bar moet je gewoon betalen ookal heb je allinclusive! Het eten is vaak rauw, lauw en heel weinig keus. Word ook slecht aangevuld. Matrassen staan bol van lichaamsvocht en veringen springen in je rug. Verder veel luidruchtige dronken mensen vanaf smorgens al! Dit hotel verdient nog geen 1 ster. Heel vies, slechte schoonmaak en bedwantsen!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fijn, kleinschalig persoonlijk hotel

Veenendaal,
      7-5-2018

Goede ligging, aan een mooi pleintje in het oude centrum bij het station. Het is een wat ouder hotel met een klassieke inrichting. Wat ons betreft heerlijk eten, bij ontbijt, lunch en diner ruim voldoende keuze. Gezellig zwembad op de binnenplaats, mooi zonneterras. All inclusive was prima, kamers zijn eenvoudig maar wel schoon, overlast van de trein bij kamer zeezijde valt heel erg mee, leuke animatie. Kortom zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, je kunt er voor een hele redelijke prijs genieten van een leuke vakantie met prima verzorging.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Aanrader

Tania,
      30-1-2018

Sorra dor is een goede hotel in Malgrat de mar dichtbij de trein station en dicht bij de strand leuke winkels en markt lekker mooi weer.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima als je een simpele vakantie wilt

Deb82,
          4-1-2018

Het viel ons alles mee dit hotel. We hadden ons op het slechtste voorbereid... met het idee dat we dagelijks buiten de deur zouden eten. Zeker redelijk voor het bedrag wat wij betaalden. Uiteindelijk toch een aantal dagen ook zelfs in de avond daar gegeten.

Kamer is gehorig idd en in oktober mis je een airco niet maar in hartje zomer denken wij van wel. Je zit precies naast de trein ( soms wat geluidsoverlast daarvan) maar wel ideaal om naar Salou en Barcelona te gaan. Kamer wel redelijk schoon te noemen. Wi-Fi geen gebruik van gemaakt. Je steekt over en bent aan het strand.

Leuk dat je eigenlijk midden in een winkelgebied zit.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Goede prijs kwaliteits verhouding

Bennie,
          22-10-2017

All inclusive geweest. Over het algemeen een net hotel. Wel gehorig. Kamers werden goed schoon gemaakt. Het eten was goed maar niet super. De drankjes werden in plastic longdrink bekers geserveerd. Dit heb ik opgelost door een glas in een souvenir winkel te kopen. Dicht bij station dus iedeaal voor uitstapjes.

Gereisd met partner in oktober 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibersol Sorra d'Or in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibersol Sorra d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.