Hotel Ibersol Sorra d'Orstersterster

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibersol Sorra d'Or voor je op een rij gezet:

300 reviews over Hotel Ibersol Sorra d'Or

• 8Joyce28-09-2019

Genoten.

Het hotel is gedateerd, maar alles was erg schoon. Elke dag werd de kamer schon gemaakt en desgewenst voorzien van zuivere handdoeken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het buffet was heel uitgebreid, dus erg veel keuze, ook veel vers fruit. Gelegen aan een spoorlijn, maar totaal geen last gehad van de trein. Trein maakt veel minder herrie dan in Nederland ! In Malgrat de Mar zelf is niet veel te beleven, maar Tossa de Mar is zeker een bezoek waard (makkelijk te bereiken met de trein en bus).

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Chamman18-06-2019

Hotel in erg gehorig veel lawaai. Als je voor je rust gaat dan liever een andere hotel. Deze is wel een van de goedkoopste hotels. Maar dit hotel is naast een trein station waardoor je makkelijk kan verplaatsen bv naar Barcelona. Het Eten wat erg goed soms moest je wel in de rij staan maar dat was weer eens spannend. Vriendelijke personeel elke dag schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9carina vd Sluis14-06-2019

Karakteristiek hotel, echt Spaans super eten!

Veel negatieve ervaringen van gasten gelezen maar dat van ons is alleen maar positief! Je kunt alles supernetjes, strak en nieuw willen hebben; dan moet je naar een nieuw karakterloos ding gaan in Turkije ,Griekenland of de Caribbean ..maakt dan toch niet uit waar je zit! Hotel Sorra heeft enorm veel Spaans karakter, van de tegelmozaïektableaus tot en met het eten! over dat laatste; wij zijn best verwende eet-yuppen maar dit eten vonden we echt wel prima! Elke avond anders, veel Spaans, helaas ook wat Engels, veel salades en veel deserts. Kinderen vonden het ook helemaal geweldig! Het hotel bestaat ook uit talloze gangetjes en trapjes; je kunt er met kinderen een puzzeltocht houden (wel buiten de slaaptijden van andere gasten). Het is niet allemaal even nieuw; van jaren 50 t/m jaren 70 en 80 maar dat vonden wij juist supertof! Het is een karakteristiek hotel, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Aan een stationspleintje (mooi!).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8Romana15-09-2018

Heerlijk....

Samen met een vriendin een weekje in Malgrat de Mar geweest, hotel Ibersol Sorra d'Or. Op zich een fantastische vakantie gehad, alleen jammer dat het hotel wat gehorig is. Ze mogen gasten, die s'nachts of s'ochtends vroeg aankomen, best wel aangeven een beetje zachtjes te doen ivm andere gasten...rekening houden met iemand misstaat niemand ;-). Verder was alles goed geregeld.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Iris07-09-2018

Geweldige vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad, 11 dagen lang! Prima kamer, ruim genoeg voor met z’n tweeen, wij hadden zicht op zwembad met een ruim balkon. Wij hadden zelf een ventilator meegenomen omdat we wisten dat we geen airco hadden. Hotel heeft een geweldige ligging, naast het trein station, met een super verbinding naar Barcelona, Blanes enz. Wij zijn vaak naar het strand geweest, waar je ook makkelijk zonder bedje kan liggen, gewoon een zand/kiezelstrand waardoor je zo de zee in loopt. Eten was ook prima, genoeg keuze voor iedereen, wat ook zeer regelmatig (warm) wordt aangevuld. Personeel is ook erg vriendelijk, als je zelf ook gewoon aardig voor ze bent :) Het hotel sluit direct aan een gezellige boulevard, waar je zo een paar km kan wandelen langs winkels en restaurants! En voor ons juist een pluspunt, weinig Nederlanders, geen last gehad van anderen!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Marjola en leon30-07-2018

Geen leuk hotel als je Hollander bent

Een goed hotel ,lekker eten en drinken en goede hotelkamer ,maar had zelf een ventilator meegenomen.alleen bij het eten moest je de klok in de gaten houden om op tijd voor de eetzaal te gaan staan anders had je geen plek om te zitten .het was echt net een vreetschuur..Er waren ook heel veel luidruchtige en chagrijnige russen bijna geen Nederlanders. Trein station kon je vanaf ons balkon zien dat had wel wat geen last van .De zee was te bereiken via een tunneltje.bij een lieve man kon je bedden huren en parasols 5euro per stuk.op het strand moest je zelf je drinken betalen of telkens vanuit het hotel meenemen .winkelstraat ook heel gezellig .aan het hotel ligt het niet maar 95% russen is te veel

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Joke Teeuw20-07-2018

Nooit meer naar hotel Sorra Do,r

Nooit meer Nog nooit van mijn leven zo een vies hotel gehad. Eten ronduit smerig half lauw rauw enx. Kamers zonder ventilatie waardoor het vocht van de ramen liep, badkamer smerig, het bad zo vies langs de randen die konden niet meer schoon worden, handdoeken met schimmel en poep er aan, bedden helemaal verzadigd van het lichaams vocht, balkon vol scheuren enz. We zijn ziek terug gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Marieke16-06-2018

Prima hotel!

Fantastische locatie! Groot balkon met zeezicht. Kamer erg klein maar alles wat je nodig hebt is er. Prima eten,genoeg afwisseling. Personeel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2Langevoort24-05-2018

Nooit meer!

Heel slecht hotel! Je moet een kaartje kopen en daar kun je een plastic beker halen om drinken uit een automaat te tappen in een speciale bar. Voor bij de bar moet je gewoon betalen ookal heb je allinclusive! Het eten is vaak rauw, lauw en heel weinig keus. Word ook slecht aangevuld. Matrassen staan bol van lichaamsvocht en veringen springen in je rug. Verder veel luidruchtige dronken mensen vanaf smorgens al! Dit hotel verdient nog geen 1 ster. Heel vies, slechte schoonmaak en bedwantsen!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Veenendaal07-05-2018

Fijn, kleinschalig persoonlijk hotel

Goede ligging, aan een mooi pleintje in het oude centrum bij het station. Het is een wat ouder hotel met een klassieke inrichting. Wat ons betreft heerlijk eten, bij ontbijt, lunch en diner ruim voldoende keuze. Gezellig zwembad op de binnenplaats, mooi zonneterras. All inclusive was prima, kamers zijn eenvoudig maar wel schoon, overlast van de trein bij kamer zeezijde valt heel erg mee, leuke animatie. Kortom zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, je kunt er voor een hele redelijke prijs genieten van een leuke vakantie met prima verzorging.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

12 tips over Hotel Ibersol Sorra d'Or

• Romy, 11-05-2014

Omdat het treinstation tegenover het hotel ligt en er een directe verbinding is naar Barcelona is dit een super leuke dag.

• Harrie Litjens, 09-06-2013

Barcelona kun zo bereiken met de trein die voor het hotel stopt.

• tamara, 20-08-2013

Ga in het centrum eten, hier kun je al voor 25euro met 2 personen eten! Het is erg spotgoedkoop! Ook is het eten erg lekker, zoals de paella. Je kunt beter een hotel boeken in santa susanna, hier heb je mooie hotels en het is iets rustiger dan malgrat.

8 vragen over Hotel Ibersol Sorra d'Or

• Natasja, 10-07-2018

Borg

Goedemiddag

Wat is de borg die je bij de receptie moet betalen deze zomer ?

• Martino, 09-01-2014

Tempratuur

Hallo, ik ga met mijn ouders en broertje 8 augustus naar Spanje, Hotel Sorra d'Or, weet iemand misschien de temperatuur van half augustus daar? Wil wel mooi weer hebben haha.

annie, 12-01-2014

Heel mooi hotel vriendelijk personeel, temperatuur rond de 26.

• Nick, 09-07-2013

borg

Hoeveel borg moet er betaald worden voor een kamer en hoeveel is de toeristenbelasting? en accepteren ze cash?

alexandra, 17-07-2013

we hebben op 29-07-2013 daar vakantie gehouden en moesten voor 4 personen 14 euro totaal toeristenbelasting betalen verder geen borg hoeven te betalen

Nick, 09-08-2013

Bedankt voor de reactie Alexandra :) Was het wat daar of viel het tegen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats