Hotel H·TOP Summer Sun

4,7

Matig

50 reviews over Hotel H·TOP Summer Sun in het Nederlands

Met vrienden

Gewoon een hotel rijp voor renovatie

Verhaard
9-8-2018

Het is een oud en versleten hotel ,de kamers zijn ouderwets wij zaten in een kamer voor 4 personen maar was maar bestemd voor 2 personen en all inclusief geboekt maar er moest nog veel betaald worden zelfs water,dus all inclusief module is niet helemaal waar dus wij komen daar nooit meer.

Nooit meer!!!!!!!!

Bianca Verlinden
23-7-2018

-Bij aankomst mag je niet eten in het hotel tenzij je op de dag van vertrek geen gebruik wilt maken van de eetzaal

-Inchecken is een drama want iedereen moet op de foto zelfs baby's

-Zwembad water ijs en ijskoud

-Kamers goor, vies, vuil en versleten kleine balkons niet eens een tafel

-Eten van de eetzaal is koud, smaakloos,papperig, rauw en dagelijks het zelfde

-Personeel onvriendelijk en Spanjaarden krijgen voorrang op de eetzaal

-All inclusiv is GEEN all inclusiv want slush puppy kost je €2,50 andere ijsjes de volle mep, cocktails betaal je de volle mep behalve voor de cocktail van de dag, chips betaal je los bij dus het enige wat hier all inclusiv is, is dus de eetzaal, frisdrank en bier.

-personeel van de receptie is zo lomp als wat behalve lola

-Animatie voor kinderen start pas om 21:00

-Muziek zo hard dat gasten naar boven vluchten

-kamer op dag van vertrek tegen bijbetaling kan niet ondanks je kind 39 koorts heeft.

Nooit meer!

nooit meer

at
6-10-2017

mini zwembad altijd koud eten

nooit meer

fam van Breugel
31-8-2017

Heel slechte hygiëne. All inclusive formule is waardeloos. ijsjes zijn ingevroren zakjes ranja, frietjes zijn niet gaar en veel gedoe met pasjes als je drinken gaat halen. Na klagen bij de manager wordt men vriendelijk en behulpzaam maar aan zo een vieze en onhygienische eetzaal, badkamers en zwembadterras is geen eer te behalen. Kamers zijn lekker groot maar spullen verouderd, kapot of incompleet. Aan een zijde van hotel lig je boven airco- en keukenafzuiging, daar versta je je eigen woorden niet. De andere zijde is redelijk rustig maar daar werkt de airco niet.

Receptie is mooi, schoon en fris. Er verblijven veel russen. Met poetsen en schone handdoeken wordt je weleens overgeslagen.

OMG Nooit weer

Jo
12-8-2017

HTop Summer Sun santa susanna.Wat een vies en slecht hotel, vies toilet ookal is deze schoongemaakt, bad schimmel, douchegordijn vies,Brood minstens een dag oud Drinken de sprite/7-up smaakt naar gloor, niet 1x geprobeerd maar wel 10x. Eten 9 vd 10x koud en geen smaak. Wij zaten all in, voor de kinderen geen ijs.alleen drinken. All inclusief is niet all in als je voor drinken ijs chipsjes moet bijbetalen, Schandalig, dit ook aan het hotel vermeld helaas doen ze niks mee. Sommigen sijken overal over, maar de slechte reviews zijn mild te noemen, in mijn leven nog nooit in zo'n slecht waardeloos en vies hotel gezeten. De revieuws die goed zijn????? Zijn mensen die in de war zijn..sorry.

nooit meer!

nadia
8-8-2017

ligging is prima. Kamer is erg klein vooral met een babybed en buggy. Er liepen mieren door de kamer. schoonmaak was ook erg slecht, bij eerste binnenkomst op de kamer lagen er nog haren op de grond en op het bed. Het balkon was smerig niet geveegd. Het eten was verschrikkelijk wij hadden halfpension geboekt maar zijn iedere dag gaan uiteten. Tijdens ons verblijf sliepen er alleen maar Russen Nooit meer voor ons!

Klein zwembad, bar is goed kan ook gebruik maken van andere h top hotels voor wat te drinken met allinclusivepas en zwembad

super valantie gehad

Michelle
17-5-2017

de medewerkers waren super vriendelijk , het eten kon wel iets beter maar voor de prijs niet te klagen! de snacks waren wel super lekkere tosti's en hamburgers ! ik zat all in dus we konden heel de dag drinken halen. ook bij andere h-top hotels. ook rijd er een bus zodat je gratis naar andere plekken kan waar zij ook een h-top hotel hebben , hier kan je ook lunchen.

was een top vakantie!

Sinds mei 2016 weer open onder de naam Summer Sun, onder de vlag van H-TOP hotels. Wij hebben absoluut geen spijt van onze reis naar dit hotel, vriendelijk, behulpzaam personeel, uitstekende all inclusive formule. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed. Lunch- en dinerbuffet waren ook prima, voor ieder wat wils.Er is een (Nederlands)animatieteam werkzaam, een zeer uitgebreid entertainment programma. Onze kinderen van 4 t/ m 14 hebben aan veel activiteiten deel genomen. De mensen van het animatieteam Gradje (kietelmonster) en Kayley zijn erg enthousiast en hebben veel aan gedaan om onze vakantiepret nog groter te maken.

Een hotel om zeker nog eens naar terug te gaan, als het aan onze kinderen ligt gaan we volgend jaar weer naar Hotel Summer Sun

2008

fijne vakantie gehad in goed hotel

els verheijen
14-9-2008

zeer prettige ligging van het hotel t.o.v. zee en winkels.

Ontbijt was goed, kamers oké! En het weer was erg goed, wat wil je nog meer?

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Summer Sun in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Summer Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.