Hotel H·TOP Royal Sun

14 tips over Hotel H·TOP Royal Sun

verkopenmp, 16-5-2015

het treinstation ligt vlakbij

een retourtje naar barcelona kost 9,80 pp

een kaartje voor de hop on bus in barcelona kost 27,00, maar dit kun je bij het station ook kopen als combinatiekaartje

dan betaal je 27 euro (dus is eigenlijk de treinrit gratis)

de reis naar barcelona duurt ongeveer +/- een uurtje.

wij zijn ook een dagje naar tossa de mar geweest.

dan neem je de trein naar blanes, en hierna de bus naar tossa

dit kun je ook bij het station als combinatiekaartje kopen. dit was 20,- pp

S1993W, 25-11-2014

- Met een speciale bus kun je naar andere H-top hotels in andere plaatsen van spanje (o.a. Callela en Lloret de mar). Dit is volledig gratis en eenmaal in het hotel mag je ook nog gebruik maken van je pas waarmee je ook daar gratis mag eten en drinken. Tegen de avond staat de bus weer klaar en brengt deze je weer terug naar het hotel.

- De 'familie fietsen' zijn gratis te huren!

scholten, 24-6-2014
de ligging en omgeving zijn perfect . het strand en de zee ligt 50 meter van het terras af . met de catamaran naar bv , blanes loret en tossa is leuk . met het treintje de bergen in is ook leuk . met de trein naar barcelona en daar de city tour bus nemen is ook leuk .uiterraad de sacra familia kerk en de beroemde fontein bezoeken . een kamer met zee zicht is zeker aan bevolen . de boulevard is s, avonds wel gezellig . ze hebben 2 kleine zwembaden bij het hotel .

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Royal Sun voor je op een rij gezet:

Hofstede, 24-6-2014
Je kunt met de trein of treintjes naar diverse plaatsen. Lopend kun je ook naar diverse plaatsen toe. Op dinsdag is er een markt en op zondag bij de carrefour. Na 18:00 is het gezellig op de boulevard door diverse kraampjes (ca 60 stuks). Je kunt met de boot ook naar diverse plaatsjes.
Eveliene de Leeuw, 3-9-2013
Barcelona is zeker de moeite waard, ongeveer een klein uurtje reizen met de trein. Koop daar een ticket voor de toeristenbus en je komt op de mooiste plekken.
ilona, 12-8-2013
leuk als je met het treintje door de bergen gaat of een leuk dagje met de boot naar een andere plek toe.

J. van Beers, 19-7-2013
Als je echt een keer lekker wil gaan eten moet je naar Kings gaan. Dit is een Hollands restaurant met vriendelijk personeel.
marjo zwemmer, 13-7-2013

Pak geen betaalde internet hier want die werkt meeste tijd niet

ga in een hoek bij het zwembad zitten en zet je wifi aan en zoek delfy net sta suzanne en je hebt internet gratis. werkt alleen buiten,

Linda, 8-6-2013
Locatie is geweldig vlak aan zee, entertainment is gericht op de Engelsen en Russen 75 om 15 procent. Wil je toch lekker eten doe di dant op de boulevard kans is heel groot dat je daar warm eet. Tip : koop een waterpistool om de masseuses op een afstand te houden. Dagje Barcelona met de trein heel goed te doen.
Juliette& Melvin, 7-10-2012

Pepermolen is een echte aanrader echt heel goed eten en gezellig!

Ook het snackbarretje ernaast erg goed!!

Feestcafe Costa ook erg gezellig ligt er een paar meter vandaan. Allemaal gezellige Nederlandse mensen!!

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Royal Sun voor je op een rij gezet: