Hotel H·TOP Royal Sun

293 reviews over Hotel H·TOP Royal Sun in het Nederlands

super

Fam van Hemert
7-11-2017

zeer leuk hotel vriendelijk personeel lekker eten elke avond iets anders schone kamers wel verouderd maar je slaapt er allen maar elke avond leuk show ze doen echt hun best om iedereen het naar de zin te maken zeker voor herhaling waard.

ligt heerlijk aan de zee je mag je drinken gewoon mee nemen naar het strand.

Super hotel

Maarten
8-9-2017

Begrijp niet waar die negatieve verhalen vandaan komen hier op zoover. Locatie perfect, eten gevarieerd en erg lekker, Nederlands sprekende annimatie, drinken mag mee het strand op. Vriendelijk personeel. Enige min puntje de kamers. Bedden en tv zijn aan vervanging toe. Verder perfect en voor herhaling vatbaar

Welkome to Royal Top Hell

Lies
16-8-2017

Vies en smerig geen 4 sterren waard! Schoonmaken: alleen handdoeken worden verwisseld. Eten is te smerig voor woorden: koud, oud brood. Snacks? Leftovers van de maaltijden. All inclusive: alles bij betalen! Gratis rugklachten erbij door de slechte bedden: veren steken eruit. Rust? Alleen geluidsoverlast! Oplossen..ho maar! Kortom helse 2 weken vakantie.. Touroperator moet zich schamen!

goed, maar niet super

rob
13-8-2017

Het is een 4 sterren hotel, maar daar zou wel een ster af mogen vwb het eten en de hygiene.

Geen 2e keer

Peter
12-8-2017

We kwamen vroeg al aan in het hotel en toen rook het al erg vies in de lobby de medewerkers van de receptie hebben ons vriendelijk geholpen en we konden onze koffer in de kofferruimte achterlaten en na 14 uur konden we onze sluiten halen, ontbijt was niets op aan temerken alleen dat je alleen met ontbijt appelsap had en daarna werd de machine schoongemaakt dus met lunch en diner geen appelsap voor de kinderen alleen maar prik en dat lust niet elk kind ook geen chocomelk of fristi dus op naar de supermarkt en dat kopen, ze werken met pasjes als je all inclusive heb dan moet je als je koffie gaat halen moet je bij betalen dat vonden wij raar dus voor ons geen 2e keer meer. Wifi vond ik goed had altijd bereik, qua eten echt gericht op de Engelse gasten

prima hotel op mooie locatie

k.h
30-7-2017

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit hotel. Het eten was lekker, warm en gevarieerd.Ook continue bijgevuld tot sluitingstijd van de buffetten. Vriendelijk personeel hier. Locatie super, gelijk aan het strand. Personeel bij de bar buiten was minder vriendelijk, veel oost Europeaans personeel. Drankjes halen gaat via een pasjessysteem, wel even wennen, maar best te doen.

Ook kan je met de pasjes terecht in alle H-Top hotels in de buurt, zo kan je een dagje Lloret de Mar combineren met eten/drinken in een H-Top hotel daar.

De kamers zijn wel wat verouderd, maar hier ben je eigenlijk alleen om te slapen. We hadden wel super uitzicht op zee en zwembaden.

Kortom: Als ervaren all-in reizigers hadden we een prima vakantiebestemming, wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reviews.

NOOIT HEENGAAN

L.
25-7-2017

IK MEEN HET NOOIT HEEN GAAN. eten is vies en koud, er staat een bord met ijsjeskeuzes maar er is gewoon geen ijs. Betaald voor all inclusive maar je moet alle alcoholische dranken betalen. Het hotel stinkt echt heel erg muf. Op straat is de stank al te ruiken. Hotel ziet er goedkoop en vies uit en de kamers zijn ook vies en sommige meubels gewoon kapot. Eerlijke mening? Die zal gegeven worden.

Prima hotel

Corne
22-7-2017

Grote pluspunt is dat hotel aan strand ligt. Eten was, ondanks veel slechte berichten hier, prima en smakelijk. Veel verschillende nationaliteiten en, vonden wij prima, niet alleen maar Nederlanders. Enig ''mindere' puntje: personeel buiten bij strandbar niet echt vriendelijk op de niet Spaanse meiden na.

mooie vakantie

fam.van bael
19-7-2017

We zijn al vier jaar met ons vriendenclubje in hotel royal sun met vakantie geweest

en we vinden het daar prima en hopen er volgend jaar weer bij te zijn

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en je kan voor alle problemen terecht bij de receptie

het enige minpuntje is geen free wifi

Drama!

Elly Rovers
28-6-2017

De vlucht heen prima en vlot! Met goede moed de bus in om vervolgens 2.5 uur later ( om 23.30 uur) afgeleverd te worden in de buurt van het hotel. Buiten onze all inclusive pasjes kregen we een briefje waarop stond dat onze all inclusive ingegaan was bij het diner (dat uiteraard allang voorbij was) en zou eindigen bij de lunch op de laatste dag. Het eten: bar slecht! De broodjes bij het ontbijt waren zo hard dat je er iemand de hersenen mee kon inslaan, de croissantjes lagen uit te drogen. Logisch dat het zo druk was bij de toaster, getoast brood maken was de enige manier om het brood eetbaar te maken. Scrambled eggs dreven in het water, gekookte eieren dreven in het water ( hoe lang al…? ) beleg was iedere dag hetzelfde. Ook het diner bijna elke dag hetzelfde, saai en smakeloos en zelfs de frietjes waren zo nu en dan enkel maar voorgebakken en nooit meer afgebakken. Stagaire als kok? Wat er bij de lunch overbleef ( b.v. tortilla) werd ’s avonds in stukjes gesneden en boven op een stukje stokbrood gezet met een prikkertje. Creatief hoor. Even iets positiefs: ruime keuze uit drankjes. Wel een beetje jammer dat de gratis all inclusive cocktail van de dag voor het openen van de strandbar al gemixt werd. Er werden kannetjes ananassap en orange getapt uit het gekoelde apparaat. Met een beetje pech dus lauwe sapjes. Lang leve de ijsklontjes.

Wat me opviel was het verschil van behandeling van het personeel richting wel of niet all inclusive gasten. Voor de niet all inclusive kropen ze bijna terwijl een all inclusive stel dat ook wel eens echt wilde eten en een pizza wilden gaan bestellen in het niet all inclusive gedeelte direct terug gefloten werden. Nou ze mochten dan daar wel gaan zitten en een pizza bestellen maar dan moest hun all inclusive drankje achterblijven en moesten ze voor hun nieuwe drankje betalen. Ze zijn maar bij de buren gaan eten.

Een paar keer aangegeven bij onze reisleidster dat het eten zo slecht was, het enige dat we terug kregen was dat ze geen vloeiend Spaans sprak en dat ze zelf ook nog een keer daar moest gaan eten. Op het vliegveld net voor de terugvlucht kreeg ze veel klachten over dit hotel en het eten, ze gaf aan dat ze dit steeds meer hoorde maar dat meer dan de helft van de boekingen bij touroperator Santa Susanna naar dit hotel gingen. Reden voor touroperator om de klachten te negeren? Reden voor ons om niet meer bij touroperator te boeken?

De gangen bij de hotelkamers ruiken muf en zijn donker. En dit terwijl ik van een paar jaar terug al gelezen heb dat ze het hotel gingen renoveren? De bedden waren niet best, spiralen die soms wat uitstaken. Veel kalkvlekken in het bad. Ligbedden bij het zwembad zonder kussen/matrasje zodat je daar niet lang op kon liggen. Wankel meubilair in het restaurant en terras. Zelf de ervaring met een afgebroken stoelpoot van het stoeltje op ons balkon. Op het strand goede ligbedden maar daar moest je dan ook 3 euro per dag voor betalen. Kluisje op de kamer: duur!

Kortom: dit hotel nooit meer en de vraag die we ons stellen is of het volgend jaar weer deze touroperator wordt.

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Royal Sun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Royal Sun in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Royal Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Royal Sun scoort een 6.83 uit 10 op basis van 296 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: