Hotel H·TOP Royal Sun ****

6,8

294 reviews over Hotel H·TOP Royal Sun in het Nederlands

super

Fam van Hemert, 7-11-2017

zeer leuk hotel vriendelijk personeel lekker eten elke avond iets anders schone kamers wel verouderd maar je slaapt er allen maar elke avond leuk show ze doen echt hun best om iedereen het naar de zin te maken zeker voor herhaling waard.

ligt heerlijk aan de zee je mag je drinken gewoon mee nemen naar het strand.

Heeeel slecht

Stefaan stekene, 24-10-2017

Kamers heel vies, slecht eten, slechte service, nog geen drie sterren waard,

Het is teveel dat ze vliegtickets afdrukken, glazen vuil, mail,gestuurd geen antwoord.

Je mag op het terras niet zitten waar je wilt, drinken is teveel dat ze het brengen, kortom slecht hotel

Super hotel

Maarten, 8-9-2017

Begrijp niet waar die negatieve verhalen vandaan komen hier op zoover. Locatie perfect, eten gevarieerd en erg lekker, Nederlands sprekende annimatie, drinken mag mee het strand op. Vriendelijk personeel. Enige min puntje de kamers. Bedden en tv zijn aan vervanging toe. Verder perfect en voor herhaling vatbaar

Welkome to Royal Top Hell

Lies, 16-8-2017

Vies en smerig geen 4 sterren waard! Schoonmaken: alleen handdoeken worden verwisseld. Eten is te smerig voor woorden: koud, oud brood. Snacks? Leftovers van de maaltijden. All inclusive: alles bij betalen! Gratis rugklachten erbij door de slechte bedden: veren steken eruit. Rust? Alleen geluidsoverlast! Oplossen..ho maar! Kortom helse 2 weken vakantie.. Touroperator moet zich schamen!

goed, maar niet super

rob, 13-8-2017

Het is een 4 sterren hotel, maar daar zou wel een ster af mogen vwb het eten en de hygiene.

Geen 2e keer

Peter, 12-8-2017

We kwamen vroeg al aan in het hotel en toen rook het al erg vies in de lobby de medewerkers van de receptie hebben ons vriendelijk geholpen en we konden onze koffer in de kofferruimte achterlaten en na 14 uur konden we onze sluiten halen, ontbijt was niets op aan temerken alleen dat je alleen met ontbijt appelsap had en daarna werd de machine schoongemaakt dus met lunch en diner geen appelsap voor de kinderen alleen maar prik en dat lust niet elk kind ook geen chocomelk of fristi dus op naar de supermarkt en dat kopen, ze werken met pasjes als je all inclusive heb dan moet je als je koffie gaat halen moet je bij betalen dat vonden wij raar dus voor ons geen 2e keer meer. Wifi vond ik goed had altijd bereik, qua eten echt gericht op de Engelse gasten

prima hotel op mooie locatie

k.h, 30-7-2017

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit hotel. Het eten was lekker, warm en gevarieerd.Ook continue bijgevuld tot sluitingstijd van de buffetten. Vriendelijk personeel hier. Locatie super, gelijk aan het strand. Personeel bij de bar buiten was minder vriendelijk, veel oost Europeaans personeel. Drankjes halen gaat via een pasjessysteem, wel even wennen, maar best te doen.

Ook kan je met de pasjes terecht in alle H-Top hotels in de buurt, zo kan je een dagje Lloret de Mar combineren met eten/drinken in een H-Top hotel daar.

De kamers zijn wel wat verouderd, maar hier ben je eigenlijk alleen om te slapen. We hadden wel super uitzicht op zee en zwembaden.

Kortom: Als ervaren all-in reizigers hadden we een prima vakantiebestemming, wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reviews.

NOOIT HEENGAAN

L., 25-7-2017

IK MEEN HET NOOIT HEEN GAAN. eten is vies en koud, er staat een bord met ijsjeskeuzes maar er is gewoon geen ijs. Betaald voor all inclusive maar je moet alle alcoholische dranken betalen. Het hotel stinkt echt heel erg muf. Op straat is de stank al te ruiken. Hotel ziet er goedkoop en vies uit en de kamers zijn ook vies en sommige meubels gewoon kapot. Eerlijke mening? Die zal gegeven worden.

Prima hotel

Corne, 22-7-2017

Grote pluspunt is dat hotel aan strand ligt. Eten was, ondanks veel slechte berichten hier, prima en smakelijk. Veel verschillende nationaliteiten en, vonden wij prima, niet alleen maar Nederlanders. Enig ''mindere' puntje: personeel buiten bij strandbar niet echt vriendelijk op de niet Spaanse meiden na.

mooie vakantie

fam.van bael, 19-7-2017

We zijn al vier jaar met ons vriendenclubje in hotel royal sun met vakantie geweest

en we vinden het daar prima en hopen er volgend jaar weer bij te zijn

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en je kan voor alle problemen terecht bij de receptie

het enige minpuntje is geen free wifi

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Royal Sun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Royal Sun in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Royal Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Royal Sun scoort een 6.76 uit 10 op basis van 297 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: