Hotel H·TOP Royal Sun

307 reviews over Hotel H·TOP Royal Sun

• 2019
    7Marieke29-09-2019

Helemaal zen

Het strand is met kiezelsteentjes, dus neem iets mee waardoor de onderkant van je voeten niet kapot gaat. De kamers werden elke dag goed schoon gemaakt, dit was erg fijn. Wij hadden met ontbijt, gelukkig alleen ontbijt, want wij vonden het niks helaas. Het zwembad was ijskoud, echt niet fijn. De zee daarin tegen heerlijk. Verder voor de prijs waar wij het voor geboekt hebben een paar heerlijke dagen gehad!

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3Rob en mary11-09-2019

Heel slecht

Heel erg slecht eten was bedroevend slecht animatie voor hele jonge kinderen gevraagd aan de manager waarom er niets werd gedaan voor de oudere kinderen antwoord was ze kunnen een boek lezen.s,avonds muziek maar dat was binnen terwijl iedereen buiten zat dus gevraagd waarom dat niet buiten kon. Antwoord mag niet hier in malgrat terwijl aan de overkant het wel was dus daar gevraagd dat het in ons hotel niet mocht.HIj moest hier erg om lachen en zei dat het hotel niets wil doen voor de gasten alom bekend was.Het eten dat s,avonds over bleef werd s,middags als lunch geserveerd .Het zwembad was ook niet leuk voor de kids mochten niets geen bommetje niet springen veel drankjes niet gratis buitenstaanders die wat wilden drinken werden eerst geholpen soms lang wachten op je drankje personeel zeer onaardig. Locatie perfect mooi strand maar 1 ster is teveel nooit meer hierheen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Martien & Renate29-04-2019

Wij hebben vorig jaar weer geboekt voor mei 2019

We waren in Hotel "Top Royal Sun" in een opmerking een super geweldig hotel, Slapen, eten en hygiëne was ver boven verwachting !

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Wilma27-04-2019

Zeker boeken een top hotel goed verzorgd met heel vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2017

• 9Mario Kampen17-04-2019

De kamers waren goed en de bedden waren echt top .Er was ruimte genoeg in de badkamer met toilet.de eetzaal was fantastisch en het eten en de bediening was echt .'S avond was er genoeg entertainment voor de jeugd en volwassenen

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8Leon Van Roozendaal08-04-2019

Super! We kijken uit naar onze volgende reis!

We hebben in Santa Suzanna verbleven in HTop Royal Sun, een hotel waar we al vaker geweest waren. Het is een aan het strand gelegen hotel, dus erg mooi gelegen. Kwa eten en drinken is er niets op- of aan te merken. Een prima hotel en een prima prijs- kwaliteit verhouding! Kamers en sanitair worden erg goed bijgehouden en het personeel is erg vriendelijk in het contact en in de omgang. Jij als klant staat centraal en samen met het animatieteam zorgen zij er voor dat het je aan niets ontbreekt en dat je een geweldig verblijf en een fijne vakantie hebt om op terug te kijken. Wij reizen naar deze en vele andere bestemmingen in Spanje steevast met touroperator, DE Spanje specialist. Een erg fijne organisatie die er voor zorg draagt dat de klanten een onvergetelijk verblijf hebben aan de Spaanse Costa's. Ook hebben zij contactpersonen/ reisbegeleiding voor handen op locatie bij eventuele problemen. Super!! Wij willen niets anders ....

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Theo08-04-2019

Super fantastisch verblijf aanrader

Perfect hotel prima service van receptie personeel. Zeer goede bediening va het bar personeel. Kamers iedere dag gedweild bedden opgemaakt schone handdoeken. Eten zeer afwisselend zowel warm als koude voorgerechten, soep, hoofdgerechten, nagerechten ook voor vegetariërs genoeg keuze. Prima ondersteuning van hostess. Gaf ons goede tip. Vakbekwame chauffeurs en hostess

Gereisd met partner in april 2019

• 3Maud03-04-2019

Zeker nooit meer naar dit hotel!

Ga er gewoon niet heen doe het niet. De kamer was niet schoon. Toen we aan kwamen lagen er haren en dode beesten in het bed. Badkamer was vol met kalk en schimmels. Hotel rook de hele dag door naar mufheid en eten. Over het eten niet te spreken er zaten boten in een salade van advocado. Hotel is erg gehorig hoort alles en iedereen. Balkon deur kan niet op slot. Licht knoppen waren plakkerig, hebben we steeds met een papiertje of met de sleutel uit/aan gedaan.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    7Bonfire14-09-2018

Gewoon een prima hotel

Het hotel was prima ,alleen weinig Nederlanders,wij hebben hiervoor in indalopark gezeten en dat was kwa eten minder als h top.De ligging was geweldig.De kamers ook klein met een zéér kleine balkon,maar ja we waren maar met zijn tweeën.Dus voor de rest prima.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Colette Van De Gevel14-08-2018

Ik vind het fantasch!!!

Dit is een heel goed hotel.het is een onderdeel van de H-Top keten dus hebben overal hotels waar je gratis met hun eigen touringcar naar toe kunt.heb je all in geboekt kun je doorlopen gratis eten en drinken en dat geld voor alle hotels die hierbij zijn aan gesloten.ook buiten Malgrat dus.Verder ligt dit hotel vlak aan het strand,service is prima,eten is geweldig,vriendelijk personeel.ik ben er zeker al 10 keer geweest en ik kan met recht zeggen het is een TOP HOTEL.ook wordt er elke avond iets georganiseerd,ook voor de kinderen.ik zou geen ander hotel willen !!!!

Gereisd met vrienden in september 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats