Hotel H·TOP Royal Sun Suites

3,6

Onvoldoende

8 tips over Hotel H·TOP Royal Sun Suites

Thera, 15-7-2015
Vanuit Santa Susanna zijn we naar Barcelona geweest met de trein en daar direct op een Hop On/Off bus gestapt, echt ideaal om wat van de stad te zien! Verder is het strand aan de kant van de boulevard en Kings Café en Hotel Royal Sun echt ideaal!
Roger, 14-8-2014
Hotel doet goed zn best voor animatie voor zowel jong als oud. Kamers zijn netjes en verzorgt en als je op de 1e verdieping zit heb je leuk binnenplaatsje. Verder is er genoeg te beleven de boulevard en dinsdagmarkt is om de bocht en de waterfonteinen voor het hotel zijn zeker n aanrader.
Whatever , 4-8-2014
Boek geen all in, in dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Royal Sun Suites voor je op een rij gezet:

Daantje, 9-7-2013
Bent u een "slechte"eter boek dan geen all-inclusive. Genoeg lekkere restaurantjes in de buurt en gezellig aan de boulevard.
donders, 20-5-2013

voor een leuk dagje uit met kinderen is marineworld zeker een aanrader, combinatie park van het dolfinarium ( met mooie dolfijnenshow) en duinrel (maar met grotere en snellere glijbanen)

verder is de zigeunermarkt in tordera een aanrader, deze markt loopt door het gehele dorp!

maryke, 9-11-2012

een leuke plaats om vakantie te vieren lekker slenteren over de boulevard

je kunt veel kanten op met de bus trein of boot

met de trein sta je in een uurtje in barcelona of naar pineda callela blanes of met de boot naar tossa de mar

heel mooi kerkje in oud malgrat treintje naar malgrat en een treintje door de bergen van st susanna

maryke, 9-11-2012

malgrat en st susanna heerlijk voor een fijne vakantie

mooi kerkje in oud malgrat

met het treintje door de bergen van st susanna

mooie boulevard

maryke, 8-11-2012

heel fijne boulevard waar je lekker kunt slenteren

zowel de nieuwe als de oude

lekker op het strand bedjes voor 4 euro per dag

bezoek aan het kerkje in oud malgrat zeker doen

met de trein naar barcelona goed te doen

je kunt in malgrat veel kanten uit met de bus of trein

met het treintje door de bergen van santa susanna met veel mooie uitzichten .kosten 4 euro .