Hotel H·TOP Royal Sun Suites ****

Hotel H·TOP Royal Sun Suites ****

Hotel H·TOP Royal Sun Suites
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Royal Sun Suites voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel H·TOP Royal Sun Suites in het Nederlands

Zeer muzikale vakantie.

Ruud, 13-1-2018

Veel verschillende Nederlandse artiesten die kwamen optreden bij het buur hotel. Gemoedelijke sfeer en behulpzaam personeel.

Nooit weer!!

Sylvia, 10-10-2017

Klantontvriendelijk geen nederlands geen uitleg moet je eten moet je een soort van kelder in daarbij was het eten koud !kamer zeer vies schimmel en ontlasting aan de muren kapote matrassen waar we dus op vering lagen al met al zat je buiten keek je op vieze (terras) personeel geen tijd voor je de animatie was soort van kantine optreden het gedoe met kaartjes waar dan je foto op komt voor eten en drinken daar kreeg ik een soort van gevangenis gevoel bij in plaats vakantie gevoel .....

Zeer slecht

Ineke, 10-10-2017

Slecht en koud eten,kamer,badkamer erg vies,ontlasting zat aan de muren in badkamer,matrassen kapot en de veren staken eruit,personeel niet vriendelijk ,bij vragen over wiefie kregen wij als antwoord ik ben alleen goed in bed

Helse vakantie

Lies, 16-8-2017

2 wkn vakantie tot 21 augustus. Totaal geen 4 sterren waard. Schoonmaken doen ze met een Franse slag. De bedden zijn zo oud dat alle veren in je rug te voelen zijn,had je geen rugklachten dan krijg je ze hier wel. En als straf de "all-inclusive". Lange rijen, domme pasjes systeem om als 2e rangs burger behandeld te worden, overal voor bij betalen. Eten is eentonig, smaakloos en koud. Animatie is nog in de jaren 80 blijven steken..kids vinden het 3x niks. Tering herrie tot middernacht en vervolgens geluidsoverlast van ruziënde gasten, dronken mannen die op je deur staan te kloppen en overlast van naast gelegen hotel tot 3 a 4 uur 'snachts. En vervolgens door het personeel om 6 uur 's ochtends. Super onvriendelijk bij klachten kijken ze je aan alsof je uit Mars komt . 473 eurotjes ter compensatie voor een helse 2 weken vakantie.. waar je 3200 euro voor betaald heb en in 1,5 week 1200 euro lichter bent..met 2 volwassenen en 2 kinderen. Nooit meer! Touroperator moet zich schamen!

mooie kamers eten prima niets aan te merken

jo en netty, 26-9-2016

daar is niets voor te melden zeer tevreden komen zeker terug

Goed!!

Mirjam, 22-9-2016

Een prima hotel schone kamers super vriendelijk personeel. Niets is hen teveel wij waren er met een groep en zijn zo gastvrij en goed ontvangen.

Het eten is prima keus genoeg. Iedere dag schone handdoeken en om de dag werden de bedden verschoont.

Geen minpunten voor ons!! Prima prijs/kwaliteit verhouding

supper goed hotel volgendjaar weer

andre, 17-6-2016

ruime kamers eten was supper en het personeel was vriendelijk

Fijn hotel op prima locatie

Elaine, 21-12-2015

Ondanks de wisselende beoordelingen viel het ons erg mee, heel vriendelijk personeel, prima keuze en kwaliteit bij buffetten en mooie centrale ligging van het hotel. Minpunten waren het kleine zwembad op het dak en de gehorigheid aan de doorgaande weg en van de buren, maar dat is eigenlijk niet te vermijden in het hoogseizoen aan de Costa Brava!

Nooit meer

Ien, 3-9-2015

Zeer slecht koud eten viezen stoelen bij het eten geen leuk terras langs de weg

Leuk hotel geweldige kamers

Nicole horn, 28-8-2015

Leuk hotel erg groot en perfecte ligging wij waren met 2 kleine kinderen leeftijd 1 en 4 daar was op de mini disco na niks voor te doen en daarbij begon die disco pas om 21.00.. Verder is het zwembad iets aan de kleine kant maar perfect onderhouden.. Afstand tot het strand is makkelijk te doen.. Eten was veel hetzelfde maar ook prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Royal Sun Suites in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Royal Sun Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Royal Sun Suites scoort een 6.11 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: