Hotel H·TOP Cartago Nova

Hotel H·TOP Cartago Nova

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Cartago Nova voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel H·TOP Cartago Nova in het Nederlands

Anders

Marco
13-5-2018

Slechte bedden, heel slecht eten en veel lawaai overlast van de disco onder het hotel.

Onze reisorganisatie heeft ons op het laatste moment in dit verschrikkelijke hotel geplaatst omdat volgens die reisorganisatie het door ons gekozen hotel Paradis Park in Pineda de Mar op 5 oktober zou sluiten. Op 6 oktober hebben wij dat natuurlijk in Pineda gecontroleerd maar hotel Paradis Park was al langer gesloten. In het zwembad stond alleen nog maar groen water. Onder Hotel de Hel bevindt zich een disco en gedurende ons 14 dagen durend verblijf werden wij tot ongeveer 06.00 uur iedere nacht wakker gehouden door schreeuwende jongelui. Daarnaast was het hotel zo gehorig dat het leek alsof de buurman op jouw kamer lag te snurken, stond te douchen en/of gebruik maakte van jouw toilet. In het hotel vonden geregeld vechtpartijen plaats zowel binnen als buiten. De all inclusive formule is een lachertje. Voor een goede kop koffie moest je bijbetalen. Zij hanteerden ook diverse all inclusive formules. Het eten in het restaurant was echt minimaal. Het is de hotelier gelukt om gedurende ons gehele verblijf geen vers brood op tafel te zetten. Hotelkamer werd goed schoongehouden en we beschikten over een goede douche. Al bij al stuur je zelfs je grootste vijand niet naar Hotel de Hel. Wij waren in ieder geval dolgelukkig toen de dag aanbrak dat wij naar huis mochten. Conclusie: heel veel geld over de balk gesmeten en nooit meer hotel de Hel.

Zeker slecht hotel

Stel uit nederland
26-9-2017

Service was waardeloos.eten vet en koud.de bedden waren erg hard en klein en je voelde de veren in je rug.tevens moest je de hele week uit het zelfde plastic bekertje drinken bij all inclusieve anders kreeg je niks meer te drinken.veel lawaai van de disco en veel overlast van luidruchtige gasten die dagelijks dronken waren en ruzie maakte.we durfde gewoon niet meer savonds beneden te blijven bang dat er ruzie uitbrak.nee gezellig bij het zwembad hebben we niet kunnen zitten.want de eerste dag zaten we midden tussen vechtende Engelsen.. Nee voor ons NOOIT meer..zeker geen TOP hotel ***

Onvriendelijk.luidruchtige hotel

Gasten uit nederland
25-9-2017

Onvriendelijk en luidruchtig hotel.

Eten en kamer waren goed na verhouding de prijs die je betaald. Maar het personeel is onvriendelijk en niet gast vrij.zo hadden we de trein gemist in Barcelona waardoor we het diner miste.we vroegen de volgende dag of het mogelijk was om op de dag van vertrek daarvoor in de plaats een lunch te krijgen.NEE op een onvriendelijke toon werd er gezegd.daarnaast was waren er veel Engelse gasten die luidruchtig en dagelijks dronken waren.stoelen vlogen uit raam.en maakte vaak ruziën..en nachts werd je uit de slaap gehouden door de disco.. de vakantie was top..maar mede doordat we dagelijks op pad waren en niet in het hotel wilde zijn.en dat terwijl het all inclusieve is..nee voor ons nooit meer dit hotel.

Zeer slecht Hotel 👎

E.Cornelissen
13-8-2017

Juli/ Augustus 2017

Zeer slecht Hotel dat 3 sterren absoluut niet waard is...het eten was zeer koud en erg vet, niet te eten verschrikkelijk was het...de kamers waren oud en de bedden/matrassen waren versleten je lag op doorgezakte matrassen waar de ijzeren veren pijn deden op je lichaam,

Dus een slechte vakantie gehad hier in dit Hotel en ga er nooit maar dan ook nooit meer terug, dit is geen aanrader om naar dit Hotel te gaan.krijg je gegarandeerd spijt van.

Redelijk goed voor 3 sterren toeristenhotel.

rudy2180
2-8-2017

Dit hotel is voor wie geen grote luxe verwacht goed. Net zoals zijn buur Hotel Reymar ligt het op enkele stappen van het strand. Kinderanimatie is goed en de animatrice is Nederlandse. Verwacht wel geen haute cuisine (idem als in hotel Reymar) Het beste zou zijn dat H-TOP hotels geen goedkope all-in aanbied, dit trekt spijtig genoeg een soort van clienteel aan dat enkel komt om zich van 10 uur vol te gieten. Ook is het handdoekspelletje s'morgens ook onder hen goed gekend. Nog een tip laat geen zwembanden etc in de bagagekamer liggen maar neem ze mee naar uw kamer , er zijn blijkbaar klanten die het niet kunnen laten spullen van anderen mee naar huis te nemen die niet van hen zijn.

1ste en gelijk laatste keer

Fk
11-6-2017

We zijn letterlijk net terug van dit hotel,we werden met zijn 4en in een 2persoonskamer gepropt,volgende dag gelukkig een betere kamer gekregen,snachts was een herrie van jewelste,erg veel jeugd en voetbalteams aanwezig,het eten was vies en koud en de borden en het bestek waren goor.

Een ingewikkeld pasjessysteem voor het all inclusive,na 10 dagen had ik het eindelijk door,voor een fatsoenlijke bak koffie moet je 90 cent bijbetalen,en snacks?dat waren wat vieze worstjes en meloen dat over was van de ochtend of de dag ervoor.

Wij hebben ondanks all inclusive elke dag ergens anders moeten eten,ik wil niet ziek worden.

Ik kan zo nog wel even doorgaan,naar dit hotel gaan is weggegooit geld.

Mimi
10-6-2017

Het Hotel Top Cartago Nova, was All Inclusive Classic, Malgrat de Mar. Maar daar was geen sprake van !!!

We moesten voor een vers bakje koffie € 0.60 bijbetalen en er waren geen flesjes water. Je moest grote flessen kopen. Wij drinken geen sterke drank maar ook hiervoor moest je ook bijbetalen.

De kamers waren verouderd en niet schoon (veel dode insecten), klein balkon, alleen een nieuwe douche.

In de eetzaal was het eten meestal koud, servies en bestek niet schoon en het buffet werd bijna niet aangevuld. Als je later kwam was veel al op.

Te weinig plaatsen op terras en veel troep op de grond; je kon niet fatsoenlijk zitten.

Bij het zwembad weinig ligbedden en geen parasols.

Wij hebben kosten moeten maken om ergens anders te gaan eten, dit hebben wij nog nooit meegemaakt met een All Inclusief Hotel.

J.Arts-Wils
3-6-2017

Dit Hotel is geen Top Hotel wij hadden All-Inclusive geboekt.

Er was geen water gratis grote flessen moest je kopen, bij drankjes moet je

bijbetalen ook koffie.

De kamers waren verouderd en niet schoon, klein balkon !!!

Het eten was koud en werd niet aangevuld, bestek en serviesgoed vies !!!

Bij het zwembad te weinig bedjes, geen parasols, klein terras, en veel troep op de vloer, en lawaai van de disco !!!!

Dit Hotel hoort niet bij Top-Hotels !!!

Wij zijn in mei geweest, hoe moet dat in het hoogseizoen !!!

Goede ligging.

Fran
9-5-2017

Goede ligging, ruime kamers met fijne inloopdouche. Eten is niet slecht maar is wel vaak koud. Als het hotel vol zit is de eetzaal te klein, dus wachten voor de deur tot er mensen uitkomen, soms een lange rij wachtenden. Genoeg keus in drinken, helaas meestal in plastic bekers. De allin heeft een ingewikkeld systeem met pasjes, nog nooit zoiets meegemaakt, dus soms ook een rij wachtenden. Voor de prijs die we betaalden prima. Helaas kwamen er ook nog twee nachten enkele bussen schoolkinderen, die totaal losgeslagen waren , vreselijk herrie maakten , gooien en schuiven en slaan en bonken op de deuren, met de liften speelden, waarna veel klachten niets aan gedaan werd.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Cartago Nova in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Cartago Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.