Hotel Florida Park

Hotel Florida Park
8,3

14 tips over Hotel Florida Park

Henk, 29-7-2016
Snel naar huis gaan. En nooit meer dit hotel boeken.
Fam Schaad, 10-8-2014
zeer goed Familiaal hotel.
mieke stellaard, 12-1-2014

Barcelona retour €9,10

Toeristentreintje

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Park voor je op een rij gezet:

f_vandemortel, 7-11-2013
gezellige straat aan de tuin zijde met leuke winkels sávonds kraampjes en 2 keer per week markt
Claudia Ryckaert, 24-8-2013
Toeristisch treintje vertrekt vlakbij voor een ritje tot in de achterliggende bergen, slechts enkele euro's.
giovanni_vereecken, 5-8-2013
Je kan naar Barcelona gaan met de trein het kost je 9 euro per persoon de trein stopt enkele meters van het hotel

Jelle Vande Walle, 20-7-2013

Perfecte uitvalsbasis om de kust en Barcelona te bezoeken.

Neem de trein en laat de auto staan. Voor +- 18 euro ga je al heen en weer naar Barca.

Miranda, 1-7-2013
Botanische tuinen in Blanes. Echt schitterend.
Chantal, 26-6-2013

Boek een preferentie kamer, zodat je gebruik kunt maken van de "special area". Zo kun je dan ook buiten eten ipv binnen in de grote zaal. Daarnaast heb je wifi en kun je gebruik maken van het spa.

Als je wat wil zien, kun je beter een auto huren of excursies boeken. In Santa Susanna en Malgrat zelf is er weinig te doen.

jolanda040, 13-6-2013
Een verlengsnoertje meenemen er is maar een stopcontact in de kamer. Russisch woordenboek want dan kan je tenminste met iedereen een woordje wisselen.

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Park voor je op een rij gezet: