Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània

Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Style Mar Mediterrània voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània in het Nederlands

redelijk

huisman
3-10-2017

vondt debadkamer niet zo schoon,en geen plaats bij het zwembad,vroeg in de morgen lagen er al overal handoeken zo dat er totaal geen bedje was

Mooi hotel

André
24-7-2017

Nu voor de 3e x geweest. Nieuwe eigenaar sinds vorig jaar, je merkt dat het allemaal net iets minder is.

Onderhoud blijft achter.

Lang wachten op bestelde drankjes, soms wel een halfuur.

Nooit meer!

Ingrid
24-6-2017

We hebben met de bus gereisd en bij aankomst kregen wij een ontbijt van het hotel (positief). Om 12.00 konden wij op de kamers (hadden beide een eigen kamer). We zagen meteen dat de kamers niet schoon waren. De douche was echt het toppunt (schimmel en heel erg vies). Op de bedden lag een sprei en kussens die niet schoon waren. We hebben de schoonmaaksters elke dag extra geld gegeven om de kussenslopen te verschonen. De receptionistes waren vriendelijk en correct. Het personeel in de eetzaal en bar waren niet vriendelijk. Als je iets vroeg werd je echt aan gekeken van hoe durf je dit te vragen. We hoorden van andere hotelgasten (Nederlanders) dat het heel erg veranderd is (nieuwe eigenaar). Het oude personeel is bijna allemaal weg gegaan (werden slecht betaald maar waren veel vriendelijker) en het nieuwe personeel was soms rond uit onbeschoft. We voelden ons absoluut niet welkom. Het hotel is erg gericht op Engelsen die voorkomender werden behandeld. Deze hadden ook meestal all inclusive. Avonds bij het avond eten moest je voor vlees en vis in de rij staan. Als je nog 1 keer kwam voor een stukje vlees of vis werd er onderling gepraat (het personeel) dat je dus voor de tweede keer kwam (beledigend en onbeschoft). We hadden dit hotel gekozen omdat de reviews zo goed waren. Hier snapten wij niets van want we hebben veel hotels bezocht maar dit hotel was ronduit slecht. Gelukkig waren er enkele andere gasten die onze mening deelden. De foto's zijn duidelijk gefotoshopt want onze kamers (we hadden 2 persoonskamers voor 1 persoon) waren zeer klein en het balkon was ook heel klein). Bij het zwembad waren ligstoelen maar deze waren verouderd (ook de parasols). Kortom dit hotel is geen aanrader.

Oude reviews (archief)

Zeer goed

Nathalie
29-9-2016

Leuke week beleefd goed eten vriendelijk personeel ,we overwegen om volgend jaar terug te gaan

Wederom geweldig!

Wilma
8-9-2016

Dit is de derde keer dat wij in dit hotel geweest zijn en het was weer fantastisch! Ik kan eigenlijk niets noemen wat niet goed was. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het eten is nog steeds prima. Voor het eerst all inclusive geboekt en ook dit is een aanrader! Behalve Wifi, die was niet altijd even sterk. Dit is wel aan verbetering toe. We komen zeker terug!

Fantastisch,zeer vriendelijk personeel,mooie kamer

Jacoba van Steijn
5-6-2016

Geweldige service nadat ik was gevallen.

Toen we tegen middernacht uit het ziekenhuis kwamen en het buffet hadden gemist stond er nog allerlei lekkers klaar op onze kamer.

We zijn vervroegd naar huis gegaan en werden op allerlei manieren geholpen.

Hartelijk dank daarvoor!!

Super hotel

Fred
17-1-2016

Een fantastische vakantie gehad, goed eten en uitermate fijn personeel.

Wederom fantastisch!

Wilma
7-9-2015

Voor de twee keer in dit fantastische hotel verbleven. In 2014 voor het eerst geweest en zojuist teruggekomen van weer twee heerlijke weken. (Gelukkig) is er niets veranderd. Het eten, het personeel, de kamer alles was wederom prima voor elkaar. Helaas blijft de camping die ernaast gelegen is vervelend. Daar heb je met enige regelmaat geluidsoverlast van, met name tijdens het wisselen van de groepen die gaan en komen, maar om 00.00 uur is alles wel stil. Helaas kan het hotel hier weinig aan doen. Wij gaan er zeker volgend jaar weer naar toe!

Top hotel!

Renee
2-8-2015

De locatie was om te beginnen geweldig! 10-15 minuten lopen naar het treinstation, pal aan het strand en aan de boulevard (bijna alleen maar souvenirshops).

Het hotel was prachtig, lekker koel en mooi ingericht, de kamers netjes en schoon (we hebben geen beest gezien).

De medewerkers waren uiterst vriendelijk en altijd bereid je te helpen of een praatje te maken.

Het zwembad is niet groot maar echt groot genoeg om lekker in af te koelen en even heen en weer te zwemmen.

Het hotel beschikt over gratis Wi-Fi, dat werkte niet altijd even goed maar dat stoorde niet.

In de avonden kon je lekker naar een strandtent waar of live muziek gespeeld werd of een dansshow was. Ook kon je over de boulevard struinen waar tentjes stonden, ook hier was live muziek.

Wij hadden een kamer zonder zeezicht genomen maar hadden toch zeezicht en zicht op de boulevard. Heerlijk muziekje erbij op het lekkere balkonnetje, overigens geen last van gehad als we wilden slapen: de kamers waren goed geluidsdicht.

Heerlijk Hotel

Milligen
19-7-2015

Een heerlijke vakantie gehad. Ter plaatse de mogelijkheid benut tot het upgraden naar All inclusive. De foto's die je ziet op de site van touroperator komen overeen met de werkelijkheid. We hadden geboekt aan de zuidzijde en wisten vooraf dat we uitzicht hadden op de Camping Bon repos (waar we zelf in het verleden een paar jaar hebben gestaan) en vonden dit niet storend. Alle lof voor het personeel dat ons en andere gasten steeds weer vriendelijk bejegende en dat bij die fijne temperaturen van Spanje.

Karen,Ona,Noemi,Alejandro,Jordy, en Sergio (aka Berlusconi) hartelijk dank voor de fijne vakantie. ps. Het zwembad is door ons niet benut, daarom geen beoordeling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània scoort een 7.87 uit 10 op basis van 47 reviews.