Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània

Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Style Mar Mediterrània voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània in het Nederlands

Prachtig hotel

Heel proper

Lekker eten

Wel veel lawaai van discotheken en camping

Prima ontbijt en diner, echt aan het strand. Goede service en reiniging van de kamer. .Eigenlijk maar een groot min punt : het z.g. handdoek leggen bij het zwembad loopt de spui gaten uit en het hotel doet er niets aan, ondanks klachten van meerdere gasten. Heel jammer, anders was ons verblijf perfect geweest..

redelijk

huisman
        3-10-2017

vondt debadkamer niet zo schoon,en geen plaats bij het zwembad,vroeg in de morgen lagen er al overal handoeken zo dat er totaal geen bedje was

Mooi hotel

André
        24-7-2017

Nu voor de 3e x geweest. Nieuwe eigenaar sinds vorig jaar, je merkt dat het allemaal net iets minder is.

Onderhoud blijft achter.

Lang wachten op bestelde drankjes, soms wel een halfuur.

Nooit meer!

Ingrid
        24-6-2017

We hebben met de bus gereisd en bij aankomst kregen wij een ontbijt van het hotel (positief). Om 12.00 konden wij op de kamers (hadden beide een eigen kamer). We zagen meteen dat de kamers niet schoon waren. De douche was echt het toppunt (schimmel en heel erg vies). Op de bedden lag een sprei en kussens die niet schoon waren. We hebben de schoonmaaksters elke dag extra geld gegeven om de kussenslopen te verschonen. De receptionistes waren vriendelijk en correct. Het personeel in de eetzaal en bar waren niet vriendelijk. Als je iets vroeg werd je echt aan gekeken van hoe durf je dit te vragen. We hoorden van andere hotelgasten (Nederlanders) dat het heel erg veranderd is (nieuwe eigenaar). Het oude personeel is bijna allemaal weg gegaan (werden slecht betaald maar waren veel vriendelijker) en het nieuwe personeel was soms rond uit onbeschoft. We voelden ons absoluut niet welkom. Het hotel is erg gericht op Engelsen die voorkomender werden behandeld. Deze hadden ook meestal all inclusive. Avonds bij het avond eten moest je voor vlees en vis in de rij staan. Als je nog 1 keer kwam voor een stukje vlees of vis werd er onderling gepraat (het personeel) dat je dus voor de tweede keer kwam (beledigend en onbeschoft). We hadden dit hotel gekozen omdat de reviews zo goed waren. Hier snapten wij niets van want we hebben veel hotels bezocht maar dit hotel was ronduit slecht. Gelukkig waren er enkele andere gasten die onze mening deelden. De foto's zijn duidelijk gefotoshopt want onze kamers (we hadden 2 persoonskamers voor 1 persoon) waren zeer klein en het balkon was ook heel klein). Bij het zwembad waren ligstoelen maar deze waren verouderd (ook de parasols). Kortom dit hotel is geen aanrader.

Zeer goed

Nathalie
        29-9-2016

Leuke week beleefd goed eten vriendelijk personeel ,we overwegen om volgend jaar terug te gaan

Wederom geweldig!

Wilma
        8-9-2016

Dit is de derde keer dat wij in dit hotel geweest zijn en het was weer fantastisch! Ik kan eigenlijk niets noemen wat niet goed was. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het eten is nog steeds prima. Voor het eerst all inclusive geboekt en ook dit is een aanrader! Behalve Wifi, die was niet altijd even sterk. Dit is wel aan verbetering toe. We komen zeker terug!

Fantastisch,zeer vriendelijk personeel,mooie kamer

Jacoba van Steijn
        5-6-2016

Geweldige service nadat ik was gevallen.

Toen we tegen middernacht uit het ziekenhuis kwamen en het buffet hadden gemist stond er nog allerlei lekkers klaar op onze kamer.

We zijn vervroegd naar huis gegaan en werden op allerlei manieren geholpen.

Hartelijk dank daarvoor!!

Super hotel

Fred
        17-1-2016

Een fantastische vakantie gehad, goed eten en uitermate fijn personeel.

Wederom fantastisch!

Wilma
        7-9-2015

Voor de twee keer in dit fantastische hotel verbleven. In 2014 voor het eerst geweest en zojuist teruggekomen van weer twee heerlijke weken. (Gelukkig) is er niets veranderd. Het eten, het personeel, de kamer alles was wederom prima voor elkaar. Helaas blijft de camping die ernaast gelegen is vervelend. Daar heb je met enige regelmaat geluidsoverlast van, met name tijdens het wisselen van de groepen die gaan en komen, maar om 00.00 uur is alles wel stil. Helaas kan het hotel hier weinig aan doen. Wij gaan er zeker volgend jaar weer naar toe!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel FERGUS Style Mar Mediterrània scoort een 7.65 uit 10 op basis van 49 reviews.