Hotel Europa Splash & Spa

Hotel Europa Splash & Spa
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Europa Splash & Spa voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Europa Splash & Spa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Dirk Brouwer
10-9-2018

Super hotel!!Heel erg verzorgd.

Boven verwachting

Cisca Spanjersberg sommeling
24-10-2017

Wij zij hier terecht gekomen nadat ons eigen hotel gesloten was.

Ik had van te voren op zover gekeken en dacht dat belooft niet veel goede.

Echter wij hebben 4 heerlijke dagen gehad.

Het hotel was schoon, het eten heerlijk,de mensen en het personeel heel vriendelijk.

Ik zou het iedereen aanraden.

Jongeren resort

Mb
30-7-2017

Mooi hotel met een prachtig zwembad,paar keer hier geweest,ECHTER hebben ze nu gemeend om met een Duitse jongeren organisatie samen te werken, dus verblijven er tientallen zuipende,sexende,overlastgevende jongeren in het hotel, met name tussen 04.00-06.00 uur,dus nachtrust kun je echt vergeten.

Jammer, want dit gaat ze veel klanten kosten

NOOIT MEER

groep
14-5-2017

een hotel waar de bedden goed van zijn en het eten bar slecht. Deze moet je opwarmen in een magnetron. Echt SLECHT. Badkamer en muren , toilet, vloer te smerig voor woorden. Ga hier nooit meer heen.

tegenvaller

Vero
18-9-2016

Heel onvriendelijk personeel , onderhoud kamer ondermaats.

Geen structuur in restaurant kinderen liepen lawaaierig rond kwamen aan al het eten wat ik heel onhygiënisch vind .

Eten steeds hetzelfde en koud .

Geen aanrader !

Nooit meer

Veronique
6-9-2016

Goed voor gezinnen met kinderen alles kan en alles mag.

Geen vriendelijk personeel totaal uitgebluste mensen.

Kamers worden niet gepoetst enkel bed word opgemaakt , zelf badkamer gepoetst en stof weggehaald .

Eten steeds koud en smaakloos .

Zeker geen aanrader !

Never Nooit Meer

Fam Maneiro
26-8-2016

Receptie

De enige die vriendelijk is en lachte was Stepani, die andere meid die erachter stond die keek zo zuur waar nog geen lachje vanaf kon.

Restaurant

Daar moet je ze volgens mij eerst 5 euro geven voor een lach, het lijkt wel alsof ze een pot augurken hebben weg gegeten voordat ze aan het werk moesten, Jeetje was zijn hun chagrijnig zeg.

1 avond regende het echt super hard rond etenstijd 19:30, je werd gewoon door mede gasten van je plek gekeken en de ober zegt ook nog tegen ons 5 minutes.

Nee dat is lekker relax eten.

Het eten is onderhand elke dag hetzelfde en dat geldt voor het ontbijt, middag en dinner. Het lijkt wel alsof ze elke keer 1 of 2 dingen doen veranderen zodat het lijkt als het een heel ander buffet is. Het eten is zeer gericht op de engelse, er zitten totaal geen spaanse dingen tussen en het is ook allemaal smaakloos.

Doordat de airco op volle toeren staat wordt het eten ook echt snel koud. We zijn daarom ook een aantal keren buiten het hotel gaan eten.

Bar

S'avonds is er maar 1 bar open met 1 of soms 2 obers waar drinken gehaald kan worden, Nou er stond elke dag een rij van hier tot tokio, de obers zo sloom als wat. Van opruimen weten ze ook niet, heb zelf nog een aantal keren de rotzooi van een ander opgeruimd en de tafel waar wij aan gingen zitten schoongemaakt.

Ze lieten alles gewoon staan en pas als het afgelopen was gingen ze opruimen.

Entertainment

Minidisco, Leuk voor de kinderen, maar elke dag dezelfde liedjes is ook nu ju van het... het lijkt wel alsof ze blijven hangen in de tijd.

Voor de rest van de dagen dat we in het hotel waren, prima vermaakt en ook de kinderen.

Schoonmaak Hotel / Kamer

Je merkt als er nieuwe gasten komen dat iedereen "druk" bezig is met het schoonmaken van het hotel, ja alleen beneden en buiten.

maar voor de rest wordt er weinig schoongemaakt, trappenhuis met glazen wanden vanaf het begin nog geen 1 keer schoongemaakt met glassex sinds dat wij er zijn, vingen en hand afdrukken, opgedroogd drinken en spuug. De liften zijn vies, en het wordt gewoon niet schoongemaakt.

Op de hotelkamer wordt alles maar op het oog schoongemaakt of helemaal niet, haren en zand blijven allemaal liggen achter de deur, spiegels en de glazen douchewand worden niet schoongemaakt, bedden worden niet opgemaakt, 1x gebeurt en 1x verschoont, wel was er genoeg wc papier en elke dag schone handdoeken.

Grote zwembad is zoutwater, geen chloor en kijkt zeer zeker niet helder. na een aantal dagen hebben beide kinderen ook rode uitslag gekregen waardoor ze dus ook niet meer in de zee konden omdat het zo pijnlijk was. Kinderen mochten elkaar niet in het water duwen, want dan ging het fluitje weer en moesten kinderen op een strafplekje zitten, later die dag zag je dat de badmeester zelf kinderen in het water duwen. Het zijn allemaal regels wanneer het hun uitkomt.

Ze spuiten elke dag het terras schoon en ook rondom het zwembad maar spuiten gewoon de viezigheid in het zwembad en de rest van het vieze water wordt weggeveegd naar 1 putje op het terras, dat putje heeft een rioollucht daar zeg je U tegen. Jeetje dat is echt niet te harde als je daar s'avonds zit met je gezin om te genieten van een show.

Waterglijbanen

Ze zijn echt super cool, en hebben er zeer zeker veel lol op gehad, alleen een beetje jammer dat de zwembroek van mijn man ( 40 euro ) daardoor kapot is gegaan.

ook hier heb ik foto's van genomen. Je mocht met opblaasbanden, krokodil of luchtbedden van de glijbanen af en 10 minuten later mocht het niet meer.

Dus ook weer hier, regels wanneer het hun uitkomt. Het water kijkt chloor, maar is het echt niet.

Peuterbad / Schip

Super voor onze kleinste man, ik kon hem lekker vrij laten rond spelen op het schip en de glijbaan, enige wat dan weer zo tegenvalt is het water.

zoutwater en het kijkt zeer troebel veel zand in het water waardoor ik genoodzaakt was op mijn zoon met waterschoenen te laten rondlopen.

Ook bij deze baden spuiten z

Prima

Roland
24-8-2016

Het hotel geeft precies wat ze beloven, maar ook niets meer. Onze kamer was prima, werd goed schoongemaakt en het koelkastje was erg prettig.

De zwembaden waren prima in orde, de hele dag liepen er ook verschillende badmeesters rond. Ook waren er door de weeks meer dan voldoende bedjes, in het weekend door veel daggasten was dat wat minder. Het eten was prima verzorgd, je weet van te voren dat het een buffet is, dus het kan een keer zijn dat het eten minder warm is dan je wellicht verwacht. De keuze was ook prima, veel koude gerechten en altijd friet, hotdogs, pasta's, hamburgers, pizza, (vers gemaakt waar je bij staat), 2 vissoorten, 2 vleessoorten. Tel daarbij het uitgebreide "engelse"ontbijt...

De grootste negatieve punten waren voor ons: Ik mag geen suikerhoudende dranken nuttigen dus als dan tijdens het eten de colalight op is, en dat meerdere avonden achter elkaar... 's morgen tot 3x toe er geen chocopasta is gewoon omdat deze op is is voor een 4*** hotel toch wel slecht.

Als laatste hebben wij ons verbaasd over de trage wijze van bediening in de bar, als je 's avond wat wilde drinken moest je geregeld 10-15 minuten wachten tot je aan de beurt was.

Uitzondering op de regel was de poolbar, de 2 jongen die de poolbar/cafetaria bestierden deden dat snel en goed.

Al met al hebben we een prima vakantie gehad en kunnen we het hotel ook met een gerust hart aanbevelen voor iedereen die een goed, mooi, betaalbaar, kindvriendelijk hotel zoekt en niet over alles zeurt.

Dit nooit meer

Danny van Dinther
22-8-2016

Om te beginnen het eten, slecht iedere dag het zelfde en met een beetje pech was het nog koud ook. De kamers die werden slecht schoongemaakt, het bed kraakte als een nieuwe en dan ging je er alleen nog maar in liggen laat staan iets anders😘. De gangen waren smerig. Er hangen nergens beveiligings camera's, best lullig want je hebt er de hele dag ook daggasten lopen. Dus conclusie wij gaan hier NOOIT meer heen.

Goed,maar niet voor herhaling vatbaar

Besselink
6-8-2016

Prima hotel,eten prima,Kamer op de eerste verdieping ga je niet beter krijgen,koelkastje op de kamer.echter door de allinn formule bijna alleen Engelsen en door het zwemparadijs alleen een hotel voor mensen met (jonge)kinderen.

Animatie is dan ook voor de volwassene bedroevend te noemen,in de avond niks te doen.maar ach de ligging is perfect,en naast het hotel een leuk pleintje met een paar barretjes.

kortom wel waar voor je centen.

voor ons de tweede keer en volgende keer weer eens wat anders

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa Splash & Spa in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa Splash & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.