Hotel Don Angel

119 reviews over Hotel Don Angel in het Nederlands

Nooit meer!!

Esabel,
9-8-2018

€330 euro betaalt voor 3 nachten in dit hotel incl ontbijt.. Niet veel verwachtingen maar dit is echt te slecht. Bij ontvangst werden we al onvriendelijk onthaald en er werd ons helemaal niets uitgelegd over de ligging van de kamer, ontbijt en eventuele activiteiten. Zwembad bedjes zijn altijd al bezaaid met handdoeken. Ontbijt is echt niet te eten(bleke hotdogs in een bak met water)... Totaal geen keuze. Verder s'avonds met de buren op het balkon gezeten, werd er al geklaagd, gebeld en zelfs met plastic bekers gegooid. Maar ja als de airco het niet doet en het is 35 graden dan is het heerlijk om buiten te zitten, daarbij heb ik betaald om gebruik van het balkon en de kamer. Er word niet gebeld en geklaagd als er 2 honden van de kamer verderop de hele avond tekeer gaan.. Kamers zijn echt absurd ouderwets en worden niet goed schoongemaakt. Al met al nooit meer dit hotel/costa brava. Had liever mijn geld gedoneerd aan een goed doel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ga hier niet heen!!!

Lorenzo,
11-8-2017

Sjagerijnig personeel, alles is te veel gevraagd.

Ontbijt overslaan en lekker een ontbijtje op de boulevard halen.vroeg een paar extra ijsklontjes, zelfs dat was "impossible"

Tegenwoordig heel erg gericht op russen, nederlanders zijn ze liever kwijt dan rijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Lisa zijlstra
20-1-2017

Ik zou dit hotel niet aanraden, het personeel spreekt amper Engels en de kamer was super vies. Alleen het bed word elke dag opgemaakt, verder niks.

Het eten was matig en het strand is ver lopen in de hitte.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Luxe bejaarden tehuis

Tattie
1-8-2016

De kamers ( superieur kamer ) zijn prima maar verder echt waardeloos hotel. Is echt gericht op ouderen Spanjaarden. Totaal niets te beleven. Het ontbijt en diner zijn ronduit slecht. Het vlees kun je vergelijken met schoenzolen. Er zijn 2 koffiemachines die beide niet werken. Dus helaas geen koffie te krijgen. Gebakken eieren daar kun je op het strand mee frisbeeen. Personeel spreekt alleen Spaans en doet ook geen moeite om ook maar iets Engels te proberen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top vakantie!

Naomi
10-8-2015

Samen met mijn vriend 10 dagen verbleven in DA.

Hotelkamer is schoon. Niet groot, maar groot genoeg met z'n tweeën. Helaas last gehad van mieren in het koelkastje, maar verder niet naar omgekeken omdat we er toch geen gebruik van maakten. Een keer last van een lek, binnen uurtje opgelost.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kunnen helaas niet allemaal even goed Engels, maar met gebaren kom je een heel end.

Zwembaden zijn ook goed en schoon. Geen handoekjes-piraterij gelukkig. Strand is slechts 150m lopen (grof zand).

Wij hadden halfpension (kon niet anders via de TO). Ontbijt is prima, vooral zoetigheid. Diner is niet slecht. Twee keer gebruikt van gemaakt en beide keren iets anders op het menu. Wij vonden het leuker en lekkerder om uiteten te gaan bij omliggende restaurantjes.

Gericht op oude Spanjaarden? Jup, maar wij -twee studenten van 20 en 23- vermaakten ons prima. Zo leuk om die oudjes te zien dansen 's avonds. Cocktailtje erbij en relaxen maar.

Prima verblijf gehad!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel

S
23-7-2015

Ontbijt was goed, voor iedereen wat. Avondeten was gevarieerd, maar na een week ben je het wel zat. Het is erg simpel, soms koud/taai. De kamers worden elke dag schoongemaakt en ook het zwembad is goed vertoeven. Tot 12 uur is er spaanse muziek en staan er allemaal ouderen te dansen, geen vermaak

Gereisd anders in juli 2015

Hoofdpijn hotel

william
23-7-2015

4 dagen last gehad van veel mieren in de kamer hotel kwam maar niet passende oplossing eindelijk een nieuwe kamer hebben we nog last van mieren

eten is lekker als je van smaakloos vet voedsel houdt

daarnaast de ochtend restjes worden voor het avond eten gebruikt

Vergeet niet tijdens het eten drinken te bestellen ander zijn ze niet vrolijk

must have voor de vakantie Spaans of russisch woordenboek 60% spreek geen engels

naar mijn mening slechte keuze kies a.u.b. wat anders als je een relax vakantie wil hebben

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Volgende keer iets anders!

linda.
15-8-2014

Door alle beoordelingen had ik gedacht dat het hotel erg goed zou zijn.

Maar viel best tegen. De zwembaden zijn prachtig( werden ook goed gecontroleerd) Als je een bedje wil hebben moet je om 10 uur in de RIJ staan!;). Animatie was elke avond hetzelfde en vooral gericht op Spanjaarden. Voor kinderen was er weinig te doen.

Het eten was echt heel erg droog en smaakloos en veel hetzelfde.

De kamers waren niet zo schoon en overal lagen haren en de badkamer+ de stoeltjes buiten waren ook echt aan vervanging toe.

Daarin tegen sliepen de bedden wel echt heerlijk! Airco werkt ook goed.

De ligging is verder wel prima. Vond het alleen vervelend om telkens weer onder het spoor door te moeten als je naar het strand wilde. Is ook wel een stukje lopen. Veel hotels en restaurants in de buurt en verder was er 's avonds ook niet veel te doen. Meer een aanrader voor mensen die de rust willen opzoeken.

Gereisd met partner in augustus 2014

Goed Hotel vooral voor ouderen.

Familie van Wallenburg
10-8-2014

Kamers zijn goed en worden goed onderhouden en schoongemaakt. IDD een grote televisie met een ruim aanbod in vele talen behalve Nederlands.

Capaciteit liften soms te beperkt (het is wel een massa hotel maar goed gemanaged). De airco schakelt zichzelf uit wanneer je de balkondeur opent en schakelt zich niet altijd weer in bij sluiting (even wrikken aan de sensor).

Het eten is uitstekend door de grote variatie (er is altijd wel wat lekkers). Dat kan natuurlijk ook vanwege de grote aantallen. Alleen rijen voor de 2 koffiezet apparaten s'ochtends.

Veel russen maar ook veel Spanjaarden, Nederlanders, Fransen e.d. Vriendelijk personeel.

Animatie: zoals al gemeld vrnl. gericht op oudere Spanjaarden maar ook wel leuke shows zoals flamengo etc. Gaat wel door tot 0.00 Uur. Verder is het s'nachts rustig (geen jongeren hotel).

Wat was echt slecht: internet werkte meer niet dan wel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Lekker leuk hotel

piet
24-12-2013

Heel leuk hotel om met je kinderen lekker te genieten

Gereisd met jonge kinderen in april 1995

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Angel in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Angel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.