Hotel Checkin Sirius

412 reviews over Hotel Checkin Sirius in het Nederlands

Dat is vakantie!

René Starke
11-5-2017

Een goed hotel met fijne kamers, super personeel, geweldige ligging en prima eten.

Gereisd Met partner in september 2016

Prima hotel

Marian
10-5-2017

Een prima hotel, vlakbij het strand. Vriendelijk personeel. Schone ruime kamer met gratis gebruik van het koelkastje. Gratis wifi! Schoon zwembad met ligbedden. Eten is goed, ruime keus. Een aanrader dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Voor Spaanse begrippen redelijk luxe hotel

Cor
28-9-2016

Rustige ligging, maar toch op loopafstand van het strand en allerlei gezellige terrasjes. Bussen, trein en toeristentreintje stoppen vrijwel voor de deur op de altijd drukke boulevard.

Gereisd Met partner in september 2016

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Fijn hotel

koosje33
23-9-2016

Hotel Sirius is echt een fijn hotel om te verblijven. Niet te grootschalig, aandacht voor de gasten door de horecamedewerkers en animatiemedewerkers. Heel leuk het zwembad op de tweede verdieping , daardoor geen inkijk vanaf de boulevard. Vanaf hotel een goede strandopgang, ca 4 minuten lopen. Strand is breed, schoon, bewaakt en het is mogelijk strandbad en parasol te huren. Santa Susanna is een aardige plaats, langs de kuststrook alleen gericht op toerisme. Met de trein voor €4,90 naar Barcelona. Hotel is op 10 minuten lopen van station.
Het hotel is een echte aanrader als je opzoek bent naar rust, aandacht, goed en gevarieerd eten Wel veel vaste gasten, ons kent ons, maar dat heeft ons tijdens ons verblijf niet gestoord. Veel plezier gehad met barman Alex, goed geholpen door Eva en Magda van de receptie, en het animatie tweetal zijn zeer enthousiast.
Wie weet, tot een volgende keer.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Mooi hotel

karin
24-8-2016

Hotel was heel moo,i ,schoon ,Kamers heel mooi ,Eten was voldoende en genoeg keuze.Een ding stoorde me aan hotel .Je hebt langslapers en mensen die vroeg op staan,de laatste zijn wij.We zijn 8 Dagen daar geweest en daarvan was maar op een dag het onbijt compleet.De broodjes en stockbroodkwam met geluk om 10 voor 8.De kok. Om eieren te bakken na 8 uur.Iets wat mij zeer stoorde .Maak dan de Eetzaal pas om 8 uur open. Verder was alles prima

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Geweldig hotel

Mb
22-8-2016

We zijn net terug we hadden een hard hoofd over het eten maar als was goed wat warm moest zijn was heet heb nog geen dag gehad dat het niet heet was keuze genoeg voor ieder wat wils onbijt helemaal top eieren ook warm helaas mieren neukers hou je ook klagen over het eten thuis eten ze ook geen 5 soorten vlees alleen de 12 tokkies die soms 3 volleborden opschepen en weer weg gooide heb ik me gruwelijk op geërgerd asociaal gedrag bah kamers netjes personeel aardig gewoon goed hotel

Gereisd Met partner in augustus 2016

Nooit meer

J.A. Rosenboom
18-8-2016

Waardeloos hotel, ben ernstig geworden, van het zeer slechte eten. Zeer onvriendelijk personeel, een oude vandalen hotel. Absolute afrader, niet doen

Gereisd Met partner in augustus 2015

zeker de moeite waard

ray
2-8-2016

we zijn hier 2 jaar geleden ook geweest en er waren toch een aantal verschillen tov 2 jaar geleden. 2 jaar gelden was en een animatie team van 3 jongeren ( 2 jongens en 1 meisje) die waren echt enthousiast. dit jaar was een oudere man ( die alleen Spaans spraken een jonger meisje ( die niet sprak) deze man zocht ook alleen de Spaanse mensen op. Lekker eten ( en betaalbaar) was het het bij Jerommeke ( Nederlands cafeetje ) en ook bij Kings was het lekker ( maar iets duurder) wel gezellig. her restaurant bij Sirius is zeer goed ( elke dag verschillend eten) en voor ieder wat wils, 2 jaar geleden was een lange broek verplicht, dit hebben ze laten vallen, met als gevolg dat mensen met zeer korte broeken en of onderhemd aan het diner zitten, ook was het vroeger veel Nederlands, Duits, Spaans, Italiaans en dit jaar veel meer Polen , Russen en Oostblok. De kok maakt de spiegeleieren, ommeleten in grote aantallen m.a.g. dat deze vaak koud zijn, maar als je aan de kok vraagt om een warm ei te maken dan doet die dat voor je. personeel is zeer vriendelijk. ( je voelt je welkom) Het zwembad is fijn om te zwemmen en leuk dat het op de tweede etage is, hierdoor heb je toch meer privacy dan bij andere hotels. Op de boulevard zijn zakkenrollers actief, als je goed oplet kun je ze herkennen aan het rondhangen een paar meter achter de stands, ze werken in groepjes. Het zandstrand loopt in de zee steil af, naar 2 meter kun je niet meer staan wat ik zelf wel prettig vond, maar voor kleine kinderen gevaarlijk kan zijn.

Gereisd Met partner in juli 2016

Wij keren er helaas niet meer terug.

Jordi Corstjens
13-7-2016

Hotel is qua orde&netheid een topper. Ook de kamers en het zwembad zijn van topkwaliteit. Het eten is erg eentonig en vaak niet warm genoeg. Ook moet men vaak lang wachten voordat er drank bij het eten wordt geserveerd. Het personeel werkt hard en maakt lange dagen, maar dit komt door onderbezetting. Dit gaat helaas ten koste van de kwaliteit van de service, maar is het personeel niet aan te rekenen. Weinig tot geen vermaak voor de gasten in de avonduren. Absoluut geen slecht hotel, maar bij het management zal er een en ander gewijzigd moeten worden. Hotel is een potentiele topper, maar onder de huidige formule zullen wij er niet terugkeren.

Gereisd Met partner in juli 2016

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Checkin Sirius in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Checkin Sirius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.