Hotel Checkin Sirius

424 reviews over Hotel Checkin Sirius

• 2017
    10Mv ollargiu02-09-2017

Fijn en heel leuk

Het eten was wat minder(lauw eten soms) maar soms ook gewoon goed op temperatuur het verschild een beetje! Lekker rustig hotel nette kamer fijn personeel vriendelijk en staan echt goed voor je klaar kwa entertainend moet je het bij een ander hotel zoeken voor kinderen is het wel genoeg animatie We zijn erg te vreden het is een goed hotel

• 8Marion en Remco Inpijn31-08-2017

Voor de 5de keer en volgend jaar weer

Hotel is schoon en heel. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Heb je een vraag of klacht dan wordt deze meteen beantwoord en opgelost. We hebben het reuze naar onze zin gehad. Minpuntje, het zwembad is niet verwarmd en dan moet je we even doorkomen.

• 9Helia Amattaram27-08-2017

Heerlijk verblijf!

Hotel Sirius check in in St Susanna is heel goed. Ik was daar 14 dgn (met mijn dochter dochter van 9 jaar) in augustus 2017. Lekker eten, lekkere drankjes, ruime kamer, leuke animatie en vriendelijk personeel. Wij hebben ons verblijf heel aangenaam gevonden en zouden het zo weer overdoen.

Ik snap totaal niks van de slechte reviews over dit hotel.

Met jonge kinderen

• 8Petra17-08-2017

Mooi Hotel

Wij zijn hier afgelopen zomer een weekje geweest. Fijn hotel kamers worden elke dag netjes schoon gehouden. Ontbijt was prima avondeten vonden we zelf wat minder maar voor iedereen wel wat! Hotel ligt mooi centraal aan boulevard vlak bij strand en station. Al met al een prima vakantie gehad!

• 8Mw. Geertruida/ Jackson12-08-2017

Fijn hotel om je vakantie te vieren

Wij zijn net terug na voor de 2de keer bij hotel Sirius verbleven en we hebben het wederom naar ons zin gehad. Zeer vriendeijk en hulpvaardig personeel. Schone kamers en ook de dagelijkse schoonmaak is zeer prettig. De kinderen hebben zich goed vermaakt met o.a. de animatie. Doen erg hun best!

Met oudere kinderen

• 9Heidi en Dennis30-07-2017

Super

Na de reis te hebben geboekt lazen wij de slechte recensies mbt het eten. Met gezonde argwaan gingen wij naar het restaurant. Nou wij begrijpen niet waar de slechte ervaringen o gebaseerd zijn. Er was ruim voldoende te eten, variatie, idd geen heet eten máár het was ook ruim 30graden buiten dus tja, eten hoeft niet zo werk te zijn als thuis.
    Personeel is super vriendelijk en hulpvaardig, kamers schoon, prima zwembad. Alles prima.

Wij vinden het een prima hotel.

Met jonge kinderen

• 9Ferry en Lies20-07-2017

Fantastisch hotel!

Onze ervaring in dit hotel was zeer goed! Personeel zeer vriendelijk, schone kamers, diverse thema-avonden met zeer goed eten(Spaans,Catalaans en Mexicaans). Mag wel iets minder varkensvlees. Centrale locatie, vlakbij strand, onder het hotel een winkel waar je drinken en kleding kan kopen tegen schappelijke prijzen.treinstation in de buurt die je snel naar Barcelona, Blanes of Lloret brengen. Wel goed naar de juiste treinopstappunt kijken.Je reist snel verkeert. Ik kan bijna geen minpunten aan dit hotel bedenken. Alleen idd de avondkleding bij het buffet.Er komen veel mensen in een korte broek/badkleding. Er word ook veel eten gestolen bij de buffetten .Mensen komen met grote tassen binnen,terwijl aangegeven word dat dit niet is toegestaan,en vullen deze graag met allerlei lekkers. We komen hier graag terug. @Tony. Bedankt voor de gastvrij- en vriendelijkheid!!!! En de rest van het personeel natuurlijk ook👍🏻

• 8Hans & Jannie16-07-2017

Prima hotel met verbeter punt !

Voor de vierde keer Hotel Sirius. Het is een gezellig niet te massaal hotel waar service en gastvrijheid voorop staan. Ruime (iets gedateerde) kamers. Wordt zeker wat aan gedaan want een paar dagen voor ons vertrek werden alle kamers voorzien van nieuwe gordijnen. Is het begin. Je doucht in bad, wat op zich niet erg is maar mis wel steunen aan de muur. Vooral voor ouderen mensen. We hadden full-board. Het ontbijt-lunch buffet was prima, maar het diner buffet was veel minder, vaak koud eten, niet veel variatie (veel vet varkensvlees en heek) en werd niet goed bijgevuld. Wat ook jammer was dat de heren niet verplicht waren in pantalon/ lange broek te dineren in het restaurant ' s avonds. Alles was toegestaan, zwembroeken, kortebroeken, hemden, sandalen, slippers enz. Was vorige jaren niet. Sirius heeft een prachtig zwembad waar denk ik nu nieuwe ligstoelen en parasols staan. Alle medewerkers van Sirius zijn zeer vriendelijk en service gericht. Weer een heerlijke tijd gehad, dus.... misschien tot volgend jaar.

• 8Anoniem10-07-2017

Het was prima !

Een fijn hotel ruime kamers en enorm schoon . Het eten was gevarieerd genoeg ,sommigen dingen waren inderdaad meerdere keren per week maar dan was er altijd nog andere keus genoeg . Het eten werd tijdens ons verblijf constant gecontroleerd door wij denken de manager . Verder nergens ziek van geworden !!!! Behulpzaam bij receptie en lunchpakket meegekregen voor de terugreis per auto was ook keurig verzorgd . De rust die heerst in dit hotel was erg prettig behalve als er een buslading voor 1 nacht verbleef op doorreis , dit hebben wij wel als nadeel ervaren in eetzaal .

• 7Janine30-06-2017

Blijft fantastisch ondanks erg slecht eten

In 2015 ook naar hotel Sirius gegaan en dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar wil gingen. Het eten is echter beduidend slechter geworden, wij kwamen een keer om 20.30 uur aan in de eetzaal en toen was de helft al op en alles wat er nog lag zoals patat was lauw. Dus toen maar buiten het restaurant gaan eten. Voor de rest een heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf is de moeder van een 20 jarig meisje opgenomen in het ziekenhuis, het hotel heeft heel veel moeite gedaan om het meisje te helpen met zaken. Ook de schoonmaak van kamers e.d. is erg goed. Al met al blijft dit een aanrader maar helaas kan je niet boeken met alleen ontbijt want dan zou ik dat doen zodat we ergens anders kunnen gaan eten.

Met oudere kinderen

34 tips over Hotel Checkin Sirius

• Willem, 18-05-2014

Bootreis naar Tossa v.a. het strand. Trein naar Barcelona duurt circa 1 uur.

• chris23, 17-06-2012

Minder goed voor kinderen, die zouden er zich vervelen.

• mtm_berkers, 14-07-2013

neem de trein naar barcelona, goed te doen en goedkoop.

21 vragen over Hotel Checkin Sirius

• Dorine, 28-05-2019

welness

Moet je extra betalen voor de Welness?

• heidi, 19-12-2018

Drinken bij halfpension

Zit er ook drinken bij halfpension zoals koffie/thee /jus/melk bij ontbijt en avondeten water of iets dergelijks inbegrepen? Of moet je alles bijbetalen? Hoor het graag.

• Hans Jimmink, 18-08-2017

TV zender BVN ?

Zijn er ook Nederlandse zenders op de kamer ? BVN bijv. ?

Neel, 24-08-2017

Ja, alleen BVN verder geen nederlandse zenders

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen