Hotel Checkin Sirius

412 reviews over Hotel Checkin Sirius in het Nederlands

Prima ligging

BOSMANS ROBERT
8-6-2018

Mooi hotel Architect verdient een pluim

Gereisd Met partner in mei 2018
Checkin Sirius, Director, 16-6-2018

Bedankt voor je reactie! We hopen je weer bij ons te zien. Met vriendelijke groet, Checkin Sirius

Fantatstisch!

Anja van der Rijk
5-4-2018

Na enkele jaren dit fantastische hotel weer geboekt. Vooraf uw recensies gelezen. Daar schrok ik best van. Zou het zo veel achteruit gegaan zijn? Ik had al geboekt. Gelukkig klopte er niks van! Het is gewoon weer fantastisch! Het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Uit alles blijkt het respect en liefde voor hun gasten. Alles was perfect schoon en het eten heel variabel en smaakvol. Gelukkig is het allemaal niet zo kolossaal dan de meeste andere hotels. Hier staat vriendelijkheid heel hoog in het vaandel en voelt elke gast zich snel thuis. We komen zeker weer terug!

Gereisd Met partner in april 2018

fantastisch

carlo
4-3-2018

familiaal kleinschalig hotel ,vriendelijk personeel,lekker eten,zeer netjesverzorgde kamers,

Gereisd Met partner in juni 2017

Zéér de moeite waard.

E.Uphoff
3-3-2018

Mooi hotel. Gunstig gelegen aan de boulevard en vlak aan zee. Prachtige ruime en schone kamers met luxe zitjes. Lekker en gevarieerd eten . Vriendelijk personeel. Vlakbij treinstation en grote supermarkt. Wandelen naar Pineda de Mar. Fietsen huren en trappen naar Calellla of Blanes. Wandelen in het, achterliggende, natuurgbied van Pineda. Malgrat de Mar, leuk centrum. In één uur met de trein naar Barcelona. Ook naar de zondagse markt in Tordera. Binnenlandtour naar Rupit, prachtig bergdorpje waar je via een hangbruggetje over het bruisende riviertje, in het dorpje komt. De botanische tuin in Blanes is ook een bezoek waard. Excursie Montserrat is ook indrukwekkend met de zwarte Madonna. Girona is ook zeer de moeite waard alleen niet aan te bevelen per trein. Zeer onregelmatige verbinding, zodat je soms 2 uur moet wachten op een station in the midle of nowhere.

Gereisd Met partner in september 2016

Fijn verblijf en zeker voor herhaling vatbaar!

ria schlossels
3-3-2018

Mooi verzorgde kamers, goed vertoeven bij het zwembad. Afwisselende en keurig verzorgde buffetten. Wel jammer dat het restaurant in het souterrain gevestigd is.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten

Someone
      9-9-2017

9 dagen in dit hotel verbleven. Halfpension geboekt. Ontbijt was erg goed, veel variatie en lekker brood. Diner was iedere avond wel redelijk hetzelfde waardoor we de laatste 3 dagen lekker uit eten zijn geweest, wat ook echt niet duur is. Mexicaanse avond was wel erg lekker. Veel vis, wij zijn geen vis liefhebbers, dus mischien wat meer varieatie qua vlees zou een goede verbetering zijn. Zwembad is lekker. Geen massa drukte zoals bij veel hotels in de buurt. Genoeg bedjes ondanks de bekende handoenleggers die smiddags rond een uur of 3 pas op het bedje komen liggen. Kamers zijn netjes. Erg fijn een koelkastje op de kamer. Wel een minder punt is dat er 2 persoons bedden tegen elkaar zijn geschoven, waardoor deze geregeld van elkaar afschuiven. Ook waren de bedden wat aan de harde kant. Alles dicht in de buurt en het hotel zit meteen aan de boulevard. Station in de buurt is ook ideaal voor een dagje Barcelona. Een heerlijke vakantie gehad.

Fijn en heel leuk

Mv ollargiu
      2-9-2017

Het eten was wat minder(lauw eten soms) maar soms ook gewoon goed op temperatuur het verschild een beetje! Lekker rustig hotel nette kamer fijn personeel vriendelijk en staan echt goed voor je klaar kwa entertainend moet je het bij een ander hotel zoeken voor kinderen is het wel genoeg animatie We zijn erg te vreden het is een goed hotel

Voor de 5de keer en volgend jaar weer

Marion en Remco Inpijn
      31-8-2017

Hotel is schoon en heel. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Heb je een vraag of klacht dan wordt deze meteen beantwoord en opgelost. We hebben het reuze naar onze zin gehad. Minpuntje, het zwembad is niet verwarmd en dan moet je we even doorkomen.

Heerlijk verblijf!

Helia Amattaram
      27-8-2017

Hotel Sirius check in in St Susanna is heel goed. Ik was daar 14 dgn (met mijn dochter dochter van 9 jaar) in augustus 2017. Lekker eten, lekkere drankjes, ruime kamer, leuke animatie en vriendelijk personeel. Wij hebben ons verblijf heel aangenaam gevonden en zouden het zo weer overdoen.

Ik snap totaal niks van de slechte reviews over dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi Hotel

Petra
      17-8-2017

Wij zijn hier afgelopen zomer een weekje geweest. Fijn hotel kamers worden elke dag netjes schoon gehouden. Ontbijt was prima avondeten vonden we zelf wat minder maar voor iedereen wel wat! Hotel ligt mooi centraal aan boulevard vlak bij strand en station. Al met al een prima vakantie gehad!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
      • BuitensportenGolfbanen
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Checkin Sirius in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Checkin Sirius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.