Hotel Checkin Sirius

Meer hotelinfo

424 reviews over Hotel Checkin Sirius

• 7C. de Boer05-06-2015

Prima hotel

Hotel Sirius in Santa Suzanna is een goed hotel. Mooie kamers, douchen in bad is minder handig voor oudere mensen. Er wordt veel schoongemaakt. Het eten zou beter kunnen, is niet veel bijzonders maar ook niet slecht.

• 6Line Schrijver26-05-2015

Volgende keer gaan wij naar de buren

Mijn opa van 82 ging alleen op vakantie naar Santa Susanna. Ik vond dit helemaal niks en ben hem gaan opzoeken met een vriendin (21 jaar). Het hotel is perfect gelegen aan het de boulevard en de kamers waren ook prima met een groot balkon. Vond het alleen jammer, dat je moet douchen in een badkuip en vind dat gevaarlijk voor de oudjes want er zit ook geen leuning waar je je aan kunt vasthouden.

Ik piep niet snel want ik lust echt wel alles, maar wat vond ik het eten hier slecht en totaal niet te combineren met elkaar! Wij spraken veel mensen die elk jaar hier komen en vonden het ook dat het eten veel slechter is geworden.

Voor de gezelligheid gingen wij elke avond naar het hotel naast Sirius namelijk Indalo, daar heb je elke avond ontzettend gezellige live muziek en kon ik heerlijk dansen met Opa!

Opa ging het liefst ook overdag naar de buren omdat je daar gezelliger ligt aan het zwembad, doordat het zwembad van Sirius op het dak bevindt, krijg je een heel ander sfeertje..

• 6Charlene28-03-2013

Zeer klein hotel

Ligging = super Animatie is er wel maar meer voor ouder publiek. Kamers wat verouderd maar niet slecht! Eten valt mee niet om naar uit te schreeuwen ;-)

• 8fa m van Ommen21-06-2010

prima hotel

Een rustig hotel met prima eten, vriendelijke bediening. Voor ons (een ouder echtpaar) zeer geschikt. Jonge lui verlangen meer vertier en daarom geen aanrader. Wij waren hier van 10 t/m 19 juni 2010.

• 8Clara Meijer17-05-2010

Een goede keuze

Een goede keus,voor een prima hotel en de prijs aantrekkelijk. 2 vriendinnen die zich in september prima hebben vermaakt.

• 9jan corry debby saskia paula en hans18-06-2008

Wij zijn ook weer thuis, 2e keer sirius ook weer fantastisch geweest. Van alles genoten, eten, kamers e.d. Gezellige dag gehad in Girona met "oude"vrienden Harry en mevrouw Harry! Misschien zien we mekaar nog eens. Hotel echt aan te bevelen.

• 10Lisa08-07-2007

Prima hotel,alleen zonde dat nu betaald moet worden voor de sauna en het bubbelbad, 10 euro per kamer per dag is heel royaal daar wij gewend waren dat het bij de prijs inbegrepen was. Animatie was dit jaar beter dan andere jaren tenminste door de donkere jongen(deze kreeg ook veel vlok op de been) de meiden (van de animatie)stonden alleen maar mooi te wezen en waren bang om zich moe te maken

• 8Jeanette02-07-2007

Wij zijn 2 jaar geleden op vakantie geweest en vragen ons af hoe iedereen zo positief is (over de animatie) 2 jaar geleden was er s ávonds bijna niets te doen en als er dan 25 mensen zaten was het veel en overdag was er voor de kinderen ook bijna niets te doen en dat voor 4 sterren. Wel werd er waterpolo in dat kleine zwembad georganiseerd maar daar hebben kinderen tot een jaar 8 niets aan. Voor de rest is het een keurig hotel en het zwembad is niet groot maar is voor kinderen wel heel erg leuk want zo kunnen ze met alle kinderen contact hebben en ken je elkaar allemaal. Zeker geen massatoerisme.

• 8Helga20-06-2007

We zijn net terug van een 10 daagse vakantie met verblijf in hotel Sirius. Een goed hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, mooie schone kamers en de maaltijden waren gevarieerd en goed. We zijn met Boosten busreizen geweest en dit is ook zeer goed bevallen. Voor herhaling vatbaar!

• 9Roel en Ellen14-06-2007

Wij zijn net terug van een 17-daagse vakantie met verblijf in hotel Sirius.(via Touroperator, uitstekend verzorgde busreis en reisorganisatie). Uitstekende keuken, buffet wordt steeds aangevuld, veel vis, veel groente, heerlijke nagerechten ( ananas, watermeloen, taarten etc. )Overal erg vriendelijk behulpzaam personeel. Een geweldige kamerdame, die onze kamer zeer schoon hield. Afgesloten kofferruimte en mogelijkheid tot douchen op dag van vertrek. (Handdoek via receptie, € 10,00 borg, waarvan je na gebruik € 8,00 terugkrijgt. Ligging van hotel t.o.v. strand erg gunstig. Zowel hotel Sirius als Boosten busreizen zijn ten zeerste aan te bevelen. Let op: voor diegene die een American Express creditcard heeft, hotel heeft geen contract met Amex en deed geen moeite hier achter aan te gaan. Dit is dan ook het enige minpuntje. Roel en Ellen. Periode 28-05-07 t/m 14-06-07

34 tips over Hotel Checkin Sirius

• Willem, 18-05-2014

Bootreis naar Tossa v.a. het strand. Trein naar Barcelona duurt circa 1 uur.

• chris23, 17-06-2012

Minder goed voor kinderen, die zouden er zich vervelen.

• mtm_berkers, 14-07-2013

neem de trein naar barcelona, goed te doen en goedkoop.

21 vragen over Hotel Checkin Sirius

• Dorine, 28-05-2019

welness

Moet je extra betalen voor de Welness?

• heidi, 19-12-2018

Drinken bij halfpension

Zit er ook drinken bij halfpension zoals koffie/thee /jus/melk bij ontbijt en avondeten water of iets dergelijks inbegrepen? Of moet je alles bijbetalen? Hoor het graag.

• Hans Jimmink, 18-08-2017

TV zender BVN ?

Zijn er ook Nederlandse zenders op de kamer ? BVN bijv. ?

Neel, 24-08-2017

Ja, alleen BVN verder geen nederlandse zenders

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen