Hotel Checkin Sirius

35 reviews over Hotel Checkin Sirius in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Helia Amattaram
27-8-2017

Hotel Sirius check in in St Susanna is heel goed. Ik was daar 14 dgn (met mijn dochter dochter van 9 jaar) in augustus 2017. Lekker eten, lekkere drankjes, ruime kamer, leuke animatie en vriendelijk personeel. Wij hebben ons verblijf heel aangenaam gevonden en zouden het zo weer overdoen.

Ik snap totaal niks van de slechte reviews over dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Super

Heidi en Dennis
30-7-2017

Na de reis te hebben geboekt lazen wij de slechte recensies mbt het eten. Met gezonde argwaan gingen wij naar het restaurant. Nou wij begrijpen niet waar de slechte ervaringen o gebaseerd zijn. Er was ruim voldoende te eten, variatie, idd geen heet eten máár het was ook ruim 30graden buiten dus tja, eten hoeft niet zo werk te zijn als thuis.
Personeel is super vriendelijk en hulpvaardig, kamers schoon, prima zwembad. Alles prima.

Wij vinden het een prima hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Heel erg gezellig

danny_ilona
7-8-2014

De service in het restaurant is uitstekend. Chefkelner José is een topper. Ik vond het personeel aan de receptie zeer onvriendelijk op het nederlandse meisje na. Wij vonden het eten heerlijk. Alles was netjes gepresenteerd, genoeg op voorraad, geen wachtrijen en voldoende zitplaatsen. Je loopt hier niet met honger naar buiten, eerder met een kilootje extra op zak. Wij hadden een 2 persoonskamer met een slaapbank voor onze dochter. Mijn ouders hadden onze andere dochter op de slaapbank. De kamers waren ruim, zeer netjes en werden dagelijks gepoetst door een zeer vriendelijke poetsvrouw. Door het zwembad hebben we dit hotel eerder nooit willen boeken, maar o wat was het gezellig en knus! De kids hadden we de hele dag in zicht en de bar was binnen handbereik voor een heerlijke cappuccino. Wij gaan hier ooit nog eens heen terug en nemen de botte receptie dan maar voor lief. Maar ik hoop stiekum dat ze hier ook kunnen meelezen zodat ze dat punt kunnen aanpakken. Voor de rest alles TOP.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, een aanrader

broekie75
29-7-2014

Hotel Sirius in malgrat/Santa Susanna is echt de moeite waard. Nette, verzorgde kamers, goed, gevarieerd eten en een fijn zwembad. Gelegen aan een mooie boulevard met de zee op loopafstand. Animatie is redelijk, receptie redelijk. Medewerkers van het restaurant en de bar zijn super aardig en behulpzaam. Mooie winkel onder het hotel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Een waanzinnig mooi hotel Sirius!

Arthur Hensen
9-5-2014

Een prachtig hotel! Schone kamers en zeer vriendelijk personeel! Eten was om van te smullen en elke dag wat anders! Ze zitten wat mij betreft tegen de vijfde ster aan! Hopelijk dit jaar kom ik er nog een keer en anders zeker in 2015 kunnen ze ons weer verwachten. Een klasse appart te noemen Sirius Hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prijs/kwaliteit prima!

L. Cumba
30-8-2013

Hotel ligt dichtbij het strand. Vlak aan de boulevard. Personeel is de gehele week vriendelijk. Het inchecken van 24 augustus om 13u. met twee chagrijnige (maakte zelfs geen oogcontact) dames zal ik buiten beschouwing laten. Het hotel is niet te groot, hierdoor kunnen kinderen (vanaf bepaalde leeftijd) ook zelf dingen ondernemen. Geen last gehad van lawaai buiten of vervelende gasten. Het eten is divers. En uitgebreid. Voor ieder wat wils. Ik vond het niet altijd even lekker maar smaken verschillen. Het oogt bij binnenkomst erg mooi. De schoonmaak is perfect. Iedere dag opgemaakt bed en de gangen en voor het hotel etc. alles is spik en span.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel maar toch gaan we nooit meer terug

benedicte
27-8-2013

Alles is betalend wifi frigo parking kluis...mini drankjes s avonds voor 2 euro...animatie is van laag niveau...ontbijt kon beter...pluspunten...mooie kamer en mooi zwembad..leuke boulevard en dicht van zee.opgelet de zee is wordt snel diep...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel

nancy
9-7-2013

Dit hotel heeft zeer vriendelijk personeel, als er problemen zijn worden ze gelijk opgelost, het eten is zeer lekker en genoeg variatie, leuk zwembad, we gaan zeker terug weer naar dit hotel

volgend jaar weer

cindy
7-7-2013

super hotel super schoon goed eten en heel vriendelijk personeel zeker een hotel om naar terug te gaan

niet meer terug

caroline
4-7-2013

Het hotel op zich valt best mee, ruime mooie kamer met zicht op zwembad.Proper gekuist ! Het zwembad is wel aan de kleine kant als het hotel vol zit, er staat in de brochure dat er een kinderzwembad is maar bij aankomst bleek dit ferm tegen te vallen! Je moet ook voor alles betalen, zelfs voor de zeer verouderde fitnessruimte moest er betaald worden, 20 euro voor één week internet kan ook al tellen! frigo= betalen. het eten is echt slecht, verbrand vlees (op houtskool gebakken met de vlammen erin!) pasta plat gekookt, bijna niets was gekruid, alles was lauw, sla lag te drijven in water...brood was als karton, weinig keuze, geen afwisseling , sommige potten moesten volledig leeg zijn voor ze aangevuld werden.veel fruit uit blik!! het vers fruit was koud en hard, enkel de ananas en de meloenen waren lekker. vorig jaar een drie sterren hotel geboekt in dezelfde streek die 10 keer beter was! dus wij gaan er zeker nooit meer terug! Hotel eerder voor ouder publiek

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Checkin Sirius in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Checkin Sirius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.