Hotel Checkin Sirius

Meer hotelinfo

424 reviews over Hotel Checkin Sirius

• 9Fam.met tieners31-07-2019

Fantastisch geweldig hotel

We hebben het super gehad de kamers waren netjes het eten was goed en genoeg variatie het personeel was vriendelijk en behulpzaam werden goed ontvangen kwamen later aan konden niet meer gebruik maken van het avond eten werd toch nog wat eten apart gehouden voor de laat komers echt een top hotel zeker voor herhaling vatbaar TOP

• 10fam. Van Gerwen26-07-2019

voor herhaling vatbaar

ik kan alleen maar zeggen: wat een super hotel! alles goed geregeld, vriendelijk en behulpzaam personeel. zeker voor herhaling vatbaar.

Checkin Sirius, Director, 27-07-2019

Bedankt voor je reactie.

We zijn blij om te zien dat je van je vakantie hebt genoten.

We hopen je snel weer te zien!

Checkin Sirius

• 2017
    8Mw. Geertruida/ Jackson12-08-2017

Fijn hotel om je vakantie te vieren

Wij zijn net terug na voor de 2de keer bij hotel Sirius verbleven en we hebben het wederom naar ons zin gehad. Zeer vriendeijk en hulpvaardig personeel. Schone kamers en ook de dagelijkse schoonmaak is zeer prettig. De kinderen hebben zich goed vermaakt met o.a. de animatie. Doen erg hun best!

• 7Janine30-06-2017

Blijft fantastisch ondanks erg slecht eten

In 2015 ook naar hotel Sirius gegaan en dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar wil gingen. Het eten is echter beduidend slechter geworden, wij kwamen een keer om 20.30 uur aan in de eetzaal en toen was de helft al op en alles wat er nog lag zoals patat was lauw. Dus toen maar buiten het restaurant gaan eten. Voor de rest een heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf is de moeder van een 20 jarig meisje opgenomen in het ziekenhuis, het hotel heeft heel veel moeite gedaan om het meisje te helpen met zaken. Ook de schoonmaak van kamers e.d. is erg goed. Al met al blijft dit een aanrader maar helaas kan je niet boeken met alleen ontbijt want dan zou ik dat doen zodat we ergens anders kunnen gaan eten.

• 8Marian10-05-2017

Prima hotel

Een prima hotel, vlakbij het strand. Vriendelijk personeel. Schone ruime kamer met gratis gebruik van het koelkastje. Gratis wifi! Schoon zwembad met ligbedden. Eten is goed, ruime keus. Een aanrader dit hotel!

• Oude reviews

10miranda boumans17-02-2016

geweldig hotel. eten is goed,

We vonden het weer geweldig, zelfs al was overgeboekt, we kregen voor 1 nacht een familie kamer voor 5 personen, met alle tegenmoetkomingen wat je je maar kon bedenken en de volgende dag al onze geboekte kamers. chapeau. Het eten vonden we nog steeds goed, en kregen iedere dag wat anders echt niet hetzelfde zelfs s middags en s avonds was anders.De kamers zijn heel schoon en personeel heel vriendelijk, jose is inderdaad een gemis, maar helaas is hij ziek. We gaan in ieder geval weer terug in augustus.

• 3mea_van_haaren06-10-2015

Nooit weer!

Hotel schermt met een plus waardering. Een * waardering was beter geweest. Het eten was slecht. Salades van 's morgens stonden er 's avonds weer. Een hele week lang dezelfde soep. Vlees was een en al bot, of vet, of rauw of verbrand. a la minute kok moest telkens uit keuken geroepen worden. Arrogant receptiepersoneel. Zeer slechte wifi. Wij zijn telkens naar het naastgelegen hotel moeten gaan voor een fatsoenlijke wifi verbinding. In openbare ruimten en bij zwembad te harde muziek. In de bus terug werd duidelijk, dat alle gasten uit sirius er hetzelfde over dachten.

Receptie Hotel Sirius, Director, 26-05-2016

Beste Mea van Haaren,

Bedankt voor uw review, dat helpt ons om het hotel te verbeteren op de punten waar dat nodig is.

Wij vinden het erg vervelend dat u het zo heeft moeten beleven in ons hotel.

Dit jaar hebben wij veel anders aangepakt, en zijn zowel de mensen in de keuken (o.a. de kok) als achter de receptie mensen vervangen en hopen wij u voor misschien een volgende keer een beter verblijf te garanderen.

Met vriendelijke groet,

• 9Juline14-09-2015

Heerlijke week in hotel Sirius gehad

Een prima hotel met in verhouding tot de andere hotels in de buurt weinig kamers. Zeer goede schoonmaak en lekker ontbijt en diner. Mijn dochter en ik verbleven in een prima kamer met lits-jumeaux bed op de 4e verdieping van het hotel. In tegenstelling tot voorgaande berichten vond ik juist wel dat er leuk avond vermaak was. Wij hebben in deze week 3 x een optreden van fantastische dansgroepen gezien en ook was er een avond met dj. Het hotel ligt aan de boulevard en ook in de buurt zijn veel leuke gelegenheden met allerlei bands of optredens. Overdag is er ook in september nog een animatie team die o.a. aqua joggen, darten en allerlei andere zaken organiseren. Fijn zwembad met terras, bedjes en parasols. Als ik dan toch een minpunt kan noemen is dat de koffiemachines in de ontbijtzaal. Hiervan zijn er 2 en dat is veel te weinig als er meer dan 150 mensen aan het ontbijten zijn. Ik heb dit ook aangegeven bij het hotel, er zouden minimaal 4 van deze apparaten moeten zijn.

• 9fantastisch hotel25-08-2015

fantastisch

ik vond alles goed,alleen als je zat te eten,keken ze constant of het bord leeg was,want dan konden ze dat weg halen

• 8Milu28-07-2015

Goed Hotel ,eten kon beter maar wat ben je gewend.

De kamers waren goed en werden iedere dag schoon gemaakt,personeel zeer vriendelijk,animatie team zeer goed voor kinderen.Vragen werden direct opgelost.Alleen voor 4 sterren kon voor het eten iets meer keuze zijn,maar wat er was was goed in onze periode. Zwembad werd iedere dag goed schoon gemaakt.

Je kunt er rustig naartoe gaan.

34 tips over Hotel Checkin Sirius

• Willem, 18-05-2014

Bootreis naar Tossa v.a. het strand. Trein naar Barcelona duurt circa 1 uur.

• chris23, 17-06-2012

Minder goed voor kinderen, die zouden er zich vervelen.

• mtm_berkers, 14-07-2013

neem de trein naar barcelona, goed te doen en goedkoop.

21 vragen over Hotel Checkin Sirius

• Dorine, 28-05-2019

welness

Moet je extra betalen voor de Welness?

• heidi, 19-12-2018

Drinken bij halfpension

Zit er ook drinken bij halfpension zoals koffie/thee /jus/melk bij ontbijt en avondeten water of iets dergelijks inbegrepen? Of moet je alles bijbetalen? Hoor het graag.

• Hans Jimmink, 18-08-2017

TV zender BVN ?

Zijn er ook Nederlandse zenders op de kamer ? BVN bijv. ?

Neel, 24-08-2017

Ja, alleen BVN verder geen nederlandse zenders

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen