Hotel Checkin Sirius

2008

Super goed hotel.

Lyss
16-9-2008

Heei ik was er een paar weken geleden met mn moeder. Ik ben zelf 13, maar er is echt genoeg te doen voor wat kleinere kinderen. Ook voor ouderen was het er denk ik ook goed. Het eten geef ik een 9, alles was helemaal goed en alles, maar ik lust zelf niet zo heel veel. Kamers zyn supermooi, groot balkon vergeleken by andere hotels. Supermooie badkamer vooral! Word elke dag erg goed schoongemaakt door zeer vriendelyke schoonmaaksters. Animatie was ook wel aardig, Anne was Nederlands dus was wel makkelyk praten. :P Elke avond was er veel te doen. (zoals flamingoshow, reptielenshow, salsa leren, iig 2 dingen op een avond) Was echt heeeeeel erg leuk we gaan volgend jaar weer :D

Gereisd Familie in september 2008

Super

Tony
31-8-2008

Voor de 2e keer na 2 jaar naar Hotel Sirius geweest met de hele familie. Wederom een zeer geslaagde vakantie. De kamers, service, ontbijt en avondeten is geweldig. Voor kinderen is animatie meer dan toereikend. Volgend jaar weer!!

leuk hotel

miriam
25-8-2008

Wij zijn terug van spanje.Was een leuk hotel en prima eten!!!!!.Wij lagen op de begane grond.En dan even een tip voor als je op de gegane grond ligt.Laat geen handdoeken over het balkon hangen,want dan ben je ze kwijt.Vooral als het goede badlakens zijn.Maar daar kon het hotel niks aan doen.

Gereisd Familie in Mon Aug 25 2008 22:50:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel

samaina
22-8-2008

ik vond het hotel super. ik was er met me ouders. alleen voor de kinderen is het niet echt kindvriendelijk.

Gereisd Familie in Fri Aug 22 2008 18:51:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed en schoon hotel

fam. Franssen
9-8-2008

Wij zijn op 5-8 terug gekomen van hotel Sirius. Een mooi, leuk en schoon hotel en voor de kids was er genoeg te doen. Leuk de spaansje jongen en Anne die uit Nederland komt. Ook altijd leuk voor de mannen vooral het volleyballen 's middags in het zwembad. Alleen 's morgens om 8.30 uur moest je al met je handdoek klaar staan om een ligbed te krijgen aan het zwembad, dat zouden ze anders kunnen doen. Nadeel: het onbijt, broodjes niet lang genoeg gebakken waardoor ze taai waren. Avondeten, vlees vaak niet goed gaar, vooral het vlees dat gegrild werd. 's Avonds altijd wat te doen, leuk om te zien de reptielen show en de papagaaien show! Kamers altijd goed schoongemaakt, vriendelijk personeel. Ligging van het hotel is perfect!!

Gereisd Familie in juli 2008

super fijn hotel

fam wolters
7-8-2008

zeker de moeite waard om heen te gaan, gezellig,schoon,klein hotel. kamers superschoon,fijne bedden,en heerlijk eten.

ongelofelijk goed

van der Aa
6-8-2008

Wij zijn net terug van hotel Sirius. We hebben ongelofelijk genoten. We zijn met 2 volwassen en 2 kinderen van bijna 6 en bijna 4 jaar geweest. Er is echt van alles te doen en als je niks wilt doen ook prima. Het eten is ook geweldig. Van elk wat wils. Ook voor de kinderen was er altijd iets wat ze lusten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Animatie voor de kinderen is ook erg leuk. Kamers zijn er schoon en netjes iedere dag weer. Het is een rustig hotel en dat vonden wij erg prettig. Het hotel ligt overal dichtbij. Wij hebben gewoon een top vakantie gehad en ook al is het een 4 sterren hotel de prijzen vallen reuze mee. Een echte aanrader.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie gehad.

chantal, leon, liv en do
5-8-2008

we zijn van 3 aug 2008 terug gekomen met touroperator, heel goed gegaan in de bus.kids van 4 en 5jr ook erg goed gegaan. hotel was goed, goed eten, veel vis, werd ontzettend vaak 1/2 schalen eten weggedaan en nieuwe neergezet, altijd goed warm, personeel vriendelijk, kamers erg schoon, elke dag schone lakens,goed gepoetst, animatie was erg leuk voor jong en oud, leuke activiteiten. kortom het hotel is super goed, ideaal gelegen. animatie personeel die spaanse jongen was super met iedereen, had er echt plezier in.wij vonden het kleine zwembad fijn zo is het overzichtelijk ivm onze kleine kinderen, en er was genoeg plek voor iedereen. andere hotels hebben ook een klein zwembad, misschien iets groter maar hun hotels zijn vaker 2 tot 3 x zo groot dus, zwembad was goed. wij waren super tevreden. en willen zeker nog eens terug.

Gereisd Familie in Tue Aug 05 2008 22:33:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

verbruggen
5-8-2008

een leuk klein en rustig hotel, zwembad wat klein maar goed vertoeven, vriendelijk personeel, kamers zijn zeer netjes en worden elke dag goed schoongemaakt, de animatie doen hun uiterste best, vooral Anjol en Anna, alleen het eten, het ontbijt is wel ok, maar het avondeten vond ik maar niks, snap niet dat er mensen zijn die het eten een 10 geven, wij zijn meer gaan uiteten (wat wel lekker was) dan in het hotel (trouwens meerdere mensen vonden het avondeten maar niks), voor de rest niks op aan te merken, alleen de stoelendans smorgens bij het zwembad, dat is 10 keer niks, volgende keer kijken we toch eens bij de buren (florida park), maar prijs/kwaliteit verhouding is goed

Gereisd Familie in juli 2008

leuk

morris moonen
3-8-2008

goede ligging, gezellig, veel te doen, voldoende activiteiten, slecht personeel!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Checkin Sirius in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Checkin Sirius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.