21 vragen over Hotel Checkin Sirius

• Dorine, 28-05-2019

welness

Moet je extra betalen voor de Welness?

• heidi, 19-12-2018

Drinken bij halfpension

Zit er ook drinken bij halfpension zoals koffie/thee /jus/melk bij ontbijt en avondeten water of iets dergelijks inbegrepen? Of moet je alles bijbetalen? Hoor het graag.

• Hans Jimmink, 18-08-2017

TV zender BVN ?

Zijn er ook Nederlandse zenders op de kamer ? BVN bijv. ?

Neel, 24-08-2017

Ja, alleen BVN verder geen nederlandse zenders

• Josevillier, 14-08-2017

Drank hoyel

Hoeveel kost wijn of bier bij het eten

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Sirius voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Tjingo
    Tjingo

• Ineke Zondervan, 21-10-2016

Betaalkaart

Zijn er in dit hotel betaal kaarten waarmee de drankjes afgerekend kunnen worden.

• j.v.B, 14-08-2016

Badhandoeken service voor zwembad

Is er in het hotel badhanddoeken service aanwezig? En zijn er kosten /borg aan verbonden?

BVD j.v.B

• Karin, 13-06-2016

Hallo vakantie gangers ,kan iemand me informatie geven over de Wifi in Hotel . Dank jullie

Karin , 19-06-2016

Dank je wel voor de informatie,!!

Receptie Hotel Sirius, 15-06-2016

Hallo Karin, de wifi is per dag 5 euro, per 3 dagen 10 euro en per week 20 euro voor op de kamer. Bij de bar op de 2de verdieping en bij de bar op de 3de verdieping is de wifi gratis. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben!

Noor koumans, 27-06-2017

In 2017 is de WiFi gratis ook op de kamer

• Fitri, 04-09-2014

Het weer

Hoi vakantie gangers...weet je misschien de temperatuur in september ? ik vertrek op 22 sept met boosten reizen. laat je mij ff weten. dank je weel.

maria verhoeven, 12-09-2014

was er afgelopen weken 28-29 graden

Juline, 14-09-2015

Wij zijn van 5 t/m 12 september in hotel Sirius in Malgrat geweest en hebben op 1 dag met regen na, heerlijk weer gehad. Deze week zou het ook weer mooi worden, kijk anders even op Weerplaza

• Wim, 28-08-2014

winkel,

Bij Sirius is er een winkel, wat voor winkel is dat?? Zijn daar ook levensmiddelen???

Corrie, 01-09-2014

Ze hebben wel drank en water en de krant. Achter het hotel ca. 5 minuten lopen is een hele grote supermarkt.

Wim, 01-09-2014

Bedank Corrie, die supermarkt is dat een Carrefour.

Corrie, 02-09-2014

Ja, een hele grote, met nog andere winkels erbij. En is echt op loop afstand.

• van looy, 22-08-2014

ontbijt

kan je bij aankomst smorgens on,tbijten in het hotel ook als je half pension hebt/?

Hinse, 23-08-2014

Ik weet niet via welke reisorganisatie je geboekt hebt. Maar Solmar zegt dit op de website; •Bij aankomst krijgt u een gratis ontbijt aangeboden.

En de kans is dus groot dat je ook gewoon als je niet gratis krijgt. Een ticket kan kopen voor ontbijt. Want ze zeggen zelf dit op hun website: Mogelijkheid om te kopen "tickets buffet." Voor klanten en / of buitenstaanders (http://www.sirius-hotel.com/restaurant.php?idm=nl)