Hotel Caprici

Hotel Caprici
8,1

5 tips over Hotel Caprici

Gerrit van Ree, 3-6-2015

Probeer eens Wok Now. Gelegen bij carrefour. 15 minuten lopen.

Wanneer de zon het laat afweten een bezoekje aan botanische tuinen in Blanes.

Ed en Hetty, 31-5-2014
Op Dinsdag een hele grote markt tegen over station en Hotel.
wh.zaaiman_1, 30-8-2013

Eten bij het Schweinske in een zijstraat van de Boulevard, niet ver van Q-K Discotheek, de 1e zijstaart links als je naar Malgrat Loopt.

Manneke met baard heeft een extreem grappige lach, simpele bediening, maar heerlijke schnitsels, niet duur, ook het aanbod van goedkope Sangria en Bier in eigen Tap aan tafel, erg orgineel. Heerlijk relaxed onder de bomen. Voor mij geweldig.

We hebben een aantal aanbieders voor Caprici voor je op een rij gezet:

Marigato, 6-3-2012

1. Bezoek Barcelona.

2. High speed boot naar Tossa del mar uitzicht over rotsachtige kust, mooi sfeervol dorpje.

3. Trein naar Blanes, neem dan de bus naar centrum en het touristenbusje naar 3 botanische tuinen, vooral de botanische tuin en italiaanse tuin zijn mooi.

4. De beste paella en vis van de streek eet in Blanes bij Can Flores aan de voet van de berg naar de eerste botanische tuin. Het busje stopt er.

W.H.Zaaiman, 9-10-2011
Kies een andere plek uit om lekker te gaan eten, bijv. Lisa's, ook niet duur en erg lekker, Ed ga zo door. Zaaiman

We hebben een aantal aanbieders voor Caprici voor je op een rij gezet: