Hotel Caprici Verd

Hotel Caprici Verd
7,7

10 tips over Hotel Caprici Verd

Sliepen, 10-8-2014
Makkelijk met de trein naar Barcelona. Enige nadeel is het aantal stops, maar het is goed te doen. Ook leuk is naar de Markt in Tordera. Doe dit ook met de trein dan ben je er voor een paar euro. Ga dus niet georganiseerd want dan ben je met de taxi nog goedkoper uit.
fam vankeirsbilck, 26-7-2014
wat we gingen leuk vinden was een infomap nederlandstalig met info over omgeving , markten, enz....
nessieyo, 12-7-2014
Buffet en ontbijt is vrij uitgebreid, sommige gerechten worden rechtstreeks van de pan op je bord gelegd (voldoende warm dus). Andere gerechten kunnen eventueel in de microgolf opgewarmd worden. Drankprijzen zijn normaal (cola kost 1,95, mojito 6,50). All in-klanten krijgen korting op deze prijzen. Lang verhaal kort : prima prijs-kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor Caprici Verd voor je op een rij gezet:

Ellen, 13-8-2013
Het strand is niet geschikt voor kleinere kinderen. Het loopt binnen 2-3 meter heel snel af zodat volwassenen daar ook al niet meer kunnen staan. Veel stenen en rotsen voor de kust, dus wel mooi om te snorkelen.
Rene, 9-8-2013

Probeer kamer aan zwembadkant te krijgen, schitterend uitzicht en qua lawaai vanuit de animatie valt reuze mee.

Op dag van aankomst of vertrek kun je handdoeken huren en gebruik maken van een aparte ruimte waar je kunt douchen. Koffers en handbagage kun je kwijt in aparte bagagekluizen, prima,

Paul, 30-8-2012
Aanrader is met de boot naar Tossa de Mar. Je doet bijna alle stranden aan tussen Santa Susanna en Tossa de Mar. Je hebt genoeg tijd om door Tossa te lopen (ook een leuk plaatsje) en de boot heeft een open en overdekt dek.

angelique, 27-8-2012
bij de lig bedjes bij het zwembad heb 2 soorten stoelen die met de ligkussens kan je niet langer dan 20 minuten van je bedje weg blijven want dan haalt de badjuf/meester de handdoeken eraf en word je plek weg gegeven.
Luc, 3-7-2012
Zorg dat er voor de keiharde en ongemakkelijke plastic ligstoelen bij het zwembad VOLDOENDE MATRASSEN beschikbaar zijn en dat er OVERAL PARASOLS geplaatst kunnen worden! Kost wel iets natuurlijk, maar peanuts in verhouding tot de omzet! Laat staan tot het genieten in zon.. We komen niet naar Spanje om tweede- of derdegraads verbrandingen en stijve ledematen op te lopen..
francine baggen, 30-4-2012

Er wordt volop gewaarschuwd voor zakkenrollers en hoor je het ook redelijk vaak!! Dat was voor ons een van de redenen om niet het tunneltje naar het strand te nemen (weg oversteken is niet mogelijk) maar om in Malgrat naar het prachtige en brede strand te gaan.

Zoals Monique al aangaf, de trein stopt voor het hotel. Naar Blanes, Malgrat of naar het zuiden zijn er legio mogelijkheden. Goedkoop en snel!

Monique, 30-4-2012
Voor € 8.60 per persoon retour (!!!) ben je in iets langer dan een uur met de trein midden in Barcelona

We hebben een aantal aanbieders voor Caprici Verd voor je op een rij gezet: