Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only ****

Review geschreven door J.J. Vredenburg

Tot volgend jaar - Super

J.J. Vredenburg,
3-10-2018

In Malgrat de Mar iedere avond bij diversen hotels langs de boulevard feestjes gehad, heel veel gedanst. Veel Nederlandse zangers, en gezellige spaanse zangers. Daarom is Malgrat de Mar nu onze vaste bestemming. Het Aquahotel Silhouette & Spa komen wij al jaren. Voorheen Bella Playa. Een beoordeling is niet nodig, want dit jaar zijn wij er vier maal geweest. Zegt al genoeg. Kluisje, koelkast, internet, badhanddoeken, één dag Spa allemaal Gratis. Hotel is toegang vanaf 16 jaar. (is wel heerlijk rustig hoor) Drie mooie zwembaden met Heel veel Goede ligbedden met Veel parrasols. Handdoeken vroeg neerleggen op de legbedden is hier echt niet nodig. Legbedden voldoende. Grote kamer met inloop douche en grote TV en een zeer breed bed. Het is voor ons thuis komen, personeel geweldig, aan de receptie Yvonne de Nederlandse dame, Fantastische dames, Tot volgend jaar.