Hotel Aqua Silhouette & Spa - Adults Only ****

Review geschreven door Van Schaijk

Mijn verwachtingen overtroffen!

Van Schaijk,
18-9-2018

Wat een onwijs mooi hotel! Echt net zo mooi als op de foto's of misschien nog wel mooier. Heel netjes en schoon in alle ruimtes.

We kregen bij aankomst de keuze om ons verblijf nog up te graden naar half pension dus dat hebben we gedaan. Het eten in het hotel was erg lekker en veelzijdig, ook gedacht aan suikervrije toetjes wat voor mij echt perfect was.

Bij het zwembad zijn genoeg ligbedden voor iedereen.

En een poolbar waar je gezellig kan drinken en heerlijk kunt eten.

Het personeel is super vriendelijk en vrolijk (ondanks het harde werken).

Je kunt handdoeken voor bij het zwembad lenen voor €10 borg die je aan het eind van de vakantie weer terug krijg, je kunt elke dag je handdoeken wisselen.

Alles bij elkaar hebben wij echt een top vakantie gehad! Echt een aanrader.

En voor de mensen die echt voor rust komen is dit helemaal fijn omdat het een adult only hotel is, dus lekker rustig.