Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°20°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Heerlijk hotel

Thijs
27-4-2014

Vriendelijk personeel, schone- en nette en kamers met goed bed. Kwalitatief goed en vers buffet met voldoende afwisseling en life-cooking. TIP: In het sfeervolle, Mexicaanse restaurantje aan het zwembad vindt u "de lekkerste koffie van de boulevard".

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

toppee

Ian
10-9-2013

mooi hotel met goede faciliteiten

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

vriendelijk personeel en leuke animatie

Marion
25-7-2013

We hebben het erg leuk gehad, zeer vriendelijk personeel die het de gasten goed naar de zin weten te maken en ontzettend leuke animatie voor alle leeftijden! Onze dochter van 15 was voor eerste keer zonder haar zus mee en heeft zich geen moment verveeld dankzij oa het animatieteam (Mozes, Lorenzo, Danny: veel dank aan hun!), heerlijk gevarieerd eten, mooie (vleugel)pianomuziek, leuke uitvoering van Michael Jackson enz. enz. dus goed aan te raden om er heen te gaan!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

100% megevallen

bernadette
24-7-2013

Net hotel,met goed uitzicht,rustig gelegen maar toch overal dicht bij. Gemakkelijke treinverbinding voor uitstap naar Barcelona. Over het personeel geen klagen, zeer vriendelijk en behulpzaam<; Prijs/kwaliteit prima. Eten in orde en gevarieerd.(vers fruitsap had top geweest) De kamers , we hadden een familiekamer, ruim en netjes. Schoonmaak verdiend een dikke plus. Kind vriendelijke animatie voor groot en klein. Wij gaan zeker nog een terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Schoon hotel met prima eten

Ton, Bianca en Joelle
22-8-2012

Keurig hotel met nette schone kamers. Het eten was prima. De winkeltjes en de wekelijkse markt zijn direct bij het hotel. de animatie is niet erg uitgebreid. Minpunt is dat het hotel eigenlijk niet berekend is op een volle bezetting (1000). Dit merk je bij het te kleine zwembad en in de eetzaal. Het beste is om later te gaan eten. In de dalperiodes is dit dan waarschijnlijk een topper.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het eten was top

Peter
21-8-2012

De ligging is heel goed, direct aan het strand en aan een station. Er worden ook vaak markten gehouden dicht bij de hotels. De eerste indruk als je binnenkomt: groot, prachtig. Maar als je buiten komt. Viel het een beetje tegen. Het zwembad is nogal klein, maar een pluspunt is dat het een beetje verwarmd is. Er zijn weinig ligstoelen tov het aantal personen. Wifi is 4 euro voor een dag en 12 euro voor een week. De kamers zijn heel groot en verzorgd, alleen spijtig dat als we op ons teras zitten, dat we dan direct over ons een ander hotel hebben. Het eten is heel goed; heel veel keuzes, zo'n 8 bufetten! En het personeel komt direct de bestelling opnemen en komt ook direct afruimen.

Grtjes

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Prima hotel.

H. Jansen
7-8-2012

De algemene indruk was meer dan goed. Rustig gelegen, aan het einde van de boulevard, en dicht bij het strand. Op loopafstand van de vele winkels en terrasjes. Het personeel was erg vriendelijk . (geen uitzondering) Het ontbijt en diner waren uitstekend en veel variatie. Mooi en schoon hotel. het enige wat we minder vonden was entertainment s'avonds.

super hotel

strfoeken
4-8-2012

eten erg lekker,vriendelijk personeel en goede service. voor herhaling vatbaar

Mooi goed verzorgd hotel

Danny
3-8-2012

Mooi verzorgd hotel dichtbij het strand van Santa Suzanna.Prima treinverbinding naar Barcelona,dinsdag marktdag Mooie verzorgde kamers met airco die elke dag worden schoongemaakt. Zeer vriendelijk personeel.Elke avond animatie. Grote keuze in het restaurant zowel voor het ontbijt als het avondeten,maar het eten was niet altijd even warm. Je bord wordt wel zeer snel afgeruimd.Wij hadden een premiumkamer geboekt en daar zat een gratis bezoek aan de spa in. We hadden geboekt voor 3 volwassenen omdat onze dochter 13 jaar was en ze was dus een volwassene volgens hun,maar toen we aan de entree van de spa onze opwachting maakte om binnen te gaan,mochten we er niet in,omdat onze dochter nog niet volwassen was,ze moest er 16 zijn om binnen te mogen op dat moment ;we moesten terugkomen om 14.00h als de kinderen erin mochten.Voor te betalen was ze een volwassene,maar om voor de middag in de spa te mogen was ze ineens weer een kind!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Goed hotel voor zijn prijs.

Ludo
24-7-2012

Hotel voor een zestal dagen geboekt afgaande op de commentaren in Zoover. Zeer goede prijs/kwaliteit. Alles is netjes. Hotel is gelegen aan het begin van een lange promenade met kraampjes en winkeltjes. Je kan in de buurt ook een bezoek brengen aan Marinaland (zwembaden en papegaaien-, zeeleeuwen- en dolfijnenshow). Tegenover het hotel is een "treinstation" (klein rond gebouwtje en één spoorlijn): je kunt niet missen, ofwel neem je richting Barcelona ofwel richting Blanes. Voor iets minder dan 9 euro ben je heen en weer naar Barcelona. De rit duurt wel 01:15 Hr. In Blanes kan je 's maandags naar de kleding- en sieradenmarkt. Eten in hotel is niet super, maar toch wel vrij goed en elke dag iets anders. Personeel is heel vriendelijk. 's Morgens is het, ondanks de vele ligstoelen, toch nog handdoekje leggen aan het zwembad. Elke avond is er een show tussen 22:00 Hr en 23:00 Hr. Premium-kamer genomen en is in orde, enkel de bedden zijn wat klein.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.