Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°17°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar !

Hans Schipper
14-1-2016

Een mooi en schoon hotel. Het personeel is allemaal even beleefd en aardig. Gelukkig waren we er niet in het hoogseizoen want dan is er waarschijnlijk maar weinig plek bij het zwembad.Tijdens ons verblijf met de Spanjaarden de Champions League finale tussen Barcelona en Juventus gekeken. Wel een leuke en speciale ervaring was dat toen ze wonnen ! Goed afdingen bij het kledingwinkeltje op een tenue is daar wel mogelijk. Het ontbijt en diner waren beide zeer goed verzorgd en uitgebreid. Zelfs bij ons vertrek om 04.00 uur stond er een ontbijtbuffet klaar. Super !

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Dure kamer

Fonske
23-8-2015

Boek geen Premium kamer !!!! Je betaald € 180,00 per week meer dan voor een standaard kamer. Hiervoor krijg je 4 sierkussentjes, gratis WiFi (kost los € 12,00 per week) en gratis strandlakenservice. Verder is de kamer exact hetzelfde als een standaardkamer. Nogal duur betaald. Als je een standaard kamer boekt met zwembadzicht, zit je net zo goed. Verder prima hotel met vriendelijk personeel (behalve de Belgische vrouwelijke manager van de receptie). Eten en ontbijt prima en kamers schoon. Wel een zeer slechte airco die ondanks 24u per dag draaien de kamer niet koel krijgt. Animatieteam zeer enthousiast, avondvertier in het hotel valt wel enorm tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Super goed!

Ellen
21-8-2015

Nog nooit zo'n goed hotel gehad! Zeer vriendelijk personeel die je overal bij wilt helpen. Eten is uitstekend, evenals de kamers. Zwembad is niet groot maar wel netjes en goed toegankelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

goed hotel

patricia
9-8-2015

Zeker een goed hotel, paar kleine puntjes. we hadden premium kamer op de vijfde verdieping. 1 bed van 140 cm, dag en nacht het geluid van de ventilatoren op het dak. Je hebt ook geen overdekt balkon, dus als het regent, regent ook het hele balkon nat met alle spullen en je kunt ook niet buiten zitten. kamer kan ook iets schoner, wel schone handdoeken iedere dag, maar de vloer wordt zeker niet elke dag gedaan, dus na het bezoek aan bv het strand liggen er kleine steentjes op de vloer en die blijven wel een tijdje liggen. Personeel wel vriendelijk, eten ook prima, keuze genoeg iedere avond. Wel druk hotel met ong 350 kamers, dus ook in de eetzaal..Zwembad is mooi en veel animatie voor iedereen, wel smorgens om 8 uur je handdoek weg leggen, anders weinig plaats. Omgeving druk, veel souvenirwinkeltjes, veel Nederlanders. prima vakantie gehad, maar volgend jaar ergens anders naartoe.

Geweldig hotel

karin029
3-8-2015

Mooi hotel, luxe uitstraling. Gelukkig niet overal ijskoude airco, maar wel voldoende gekoeld. Kamers zijn ruim genoeg, bedden iets aan de kleine kant voor 2x 2 personen. Maar op zich goed te doen. Eten was fantastisch. Elke dag voldoende keuze om iets naar je zin te eten. Het personeel rent zich een slag in de rondte om het iedereen naar de zin te maken. Jammer dat er mensen zijn die zoveel verspillen. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden, echter die zijn om 8 uur 's ochtends gereserveerd door mensen die er 's middags een keer gebruik van komen maken. Echt jammer. Voor mij mag het personeel daar wel op toezien dat dat niet gebeurt. Het strand een stukje verderop (via camping te bereiken) is fijner dan het strand vlakbij het hotel. Daar zijn ligbedden en parasols te huur. En douches en toiletten op het strand. Heerlijke vakantie gehad. Personeel is heel behulpzaam.

Zeer tevreden!

Debbie
24-7-2015

Wij zijn net terug na een heerlijke week in dit hotel. Prima kamer met twee tweepersoonsbedden ( we waren met zn drieën, ik mijn man en zoon van 14) kamer elke dag netjes gemaakt . Het eten is zeer goed verzorgd, zowel ontbijt en diner. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De weg oversteken en je staat op het strand echt ideaal! De prijzen van de drank in hotel zijn normaal niet duur.Bij het hotel zit een mexicaans restaurant waar je heerlijk kunt eten en het is niet duur.Met de trein die voor het hotel stopt kun je alle kanten op ook heel leuk om te doen, wij zijn naar Blanes en Barcelona geweest.Onze bus naar het vliegveld vertrok om 5;00 uur we konden gewoon nog lekker ontbijten voordat we weg gingen je moet dat wel een dag van tevoren aangeven als je er gebruik van wilt maken. Wij gaan nooit voor een tweede keer naar hetzelfde hotel maar we zijn nu toch in twijfel gebracht

2de keer

gerhard.norre
22-7-2015

ik kan hier geen verdere beoordeling over geven, is nog hetzelfde als vorig jaar. Zeer goed hotel, prachtig aan de boulevard.....veel te doen..laatste keer voor ons hier, volgende keer wel Sta Sussana maar ander hotel.....Dit enkel om nog wat te beteren.....Nu het blijft een top 5 hotel voor ons...

Hotel met zalig zwembad en lekker eten !

frieda_jonckheere
6-9-2014

We hadden een premium kamer met zeezicht geboekt. De ruime kamer bevond zich op de 2de verdieping met landzicht. Er was op dat moment geen oplossing. Als compensatie mochten we 3 nachten verblijven in een prachtige dubbele kamer met zee- en zwembadzicht en 2 dakterrassen. Het zwembad en het lekkere eten met variatie zullen me zeker bijblijven. Het is een zeer ruim zwembad en met bubbelbad. Dat deel is ruim, er is altijd plaats. De ligbedden bij het zwembad werden gelukkig niet vanaf 6 of 7 uur gereserveerd maar er zijn te weinig parasols. Er was een gezin die zowel handdoeken had gelegd op ligstoelen in de zon als op ligstoelen in de schaduw. Als iedereen zo zou beginnen ...! De wifi die gratis werd aangeboden bij de premium kamers werkte goed in de hall van het hotel maar onderbrekingen in de kamers. Het personeel van de Pergola is erg vriendelijk, het eten OK. Het binnenzwembad en wellness is betalend. Er is een treinspoor en 2 straten tot het strand maar er is een tunnel onder.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

LEUK HOTEL MAAR!

DOMINIQUE
20-8-2014

Zeer net hotel.rustig gelegen.verzorgde inkom en zeer vriendelijk personeel.aan het zwembad handdoek leggen ten laatste om 10 u.kamer rroper en vooral zeer goede bedden.eetzaal zeer net en ruim, goede organisatie maar maaltijden waren nooit goed warm,als het gebakken eitje er al lag s'morgens was het koud,de maaltijden in buffetvorm waren nooit warm genoeg,om 20u45 werd er al een buffet opgeruimd terwijl je s'avonds kon eten tot 21u30,niet alle dagen pannekoeken,geen vers fruitsap,het glaasje cava was er wel bij het ontbijt,deze opmerkingen vinden we een belangrijk punt voor een 4 sterren sup.behalve dat het eten niet warm genoeg was,was het wel lekker.toch een heel leuke vakantie gehad samen met de familie en een puberende dochter.het hotel is rustig gelegen vlak aan boulevard waar je na een tiental minuten stappen in het centrum bent,dichtbij treinstation,niet ver van strand.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Prima hotel

Marc Tetaert
6-8-2014

Voor de 2de maal geweest en opnieuw zeer meegevallen.
Waren met de trein vanuit Brugge (België) en zeer aan te raden. Vroeg genoeg boeken via de SNCF en met de beste prijs tot Barcelona. Dan nog een uurtje naar Santa Susanna met stoptrein (tot vlak bij het hotel). Kamer en zeker badkamer zijn inderdaad wat klein, maar worden elke dag grondig schoongemaakt. Zeer vriendelijk personeel en eten = meer dan genoeg, zeer uitgebreide keuze en zeer lekker. Vooral het ontbijt is gewoonweg fantastisch. Jammer van een aantal gasten (sorry, maar vaak Russen) die blijkbaar nog moeten leren dat je niet "smost" met eten. Echt leuk is dat je overdag (zeker kinderen) drank en eten kunt kopen in een hotelwinkeltje, en dat je dit mag nuttigen aan het zwembad. Ook een leuk schaduwrijk terras met net zoals overal in Santa Susanna goedkope prijzen. Animatie was iets minder (vooral 's avonds) maar er is genoeg te beleven langs de lange boulevard tot in Malgrat. Kortom: geld zeker waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.