Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°20°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Fijne sfeer, schoon en gezellig

Yvette
5-8-2017

Schoon hotel met grote kamer en heel fijn bed. Ideale ligging. Dicht bij het strand en de gezellige boulevard met winkeltjes en terrasjes. Het kleine station ligt tegenover het hotel, maar hier merk je niets van. Ideaal om een dagje te treinen naar b.v. Barcelona. Je komt dan in hartje Barcelona uit. Animatie is ook prima

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super

Cindy
4-8-2017

Wij komen al ruim 10 jaar naar dit hotel en het voelt telkens als thuiskomen, een zeer net hotel, heel vriendelijk personeel in het ganse hotel, het eten is uitstekend! Leuk dat het aan de boulevard ligt waar er elke avond braderie is. Op slecht 100 meter van het treinstation, maar daar heb je echt geen gehoor van. Op wandelafstand van het strand. Zeer zeker een aanrader.

Geweldig !

Diana
3-8-2017

Ik heb met mijn 2 kinderen (17 en 14 jaar) 2 weken mogen genieten van de gastvrijheid van de medewerkers van het hotel. Iedereen is ontzettend vriendelijk. Wij verbleven halfpension, het ontbijt en diner zijn heel erg goed en er is genoeg keuze.

Het hotel is heel mooi, de kamers zijn schoon en erg ruim. De ligging van het hotel echt perfect. Het hotel ligt aan de lange wandelboulevard, 's avonds is het er erg gezellig met kraampjes en op dinsdag is er markt.

Mijn kinderen vonden het zwembad in het begin wel een beetje koud, maar dat ging al snel over.

Op nog geen 10 minuten lopen van het hotel stopt de trein. De trein gaat rechtstreeks naar Barcelona, het duurt ongeveer een uur. Een retourtje kost ongeveer €10.

Het animatieteam werkt heel hard verzorgt leuke activiteiten en shows. Mijn kinderen vonden dat er voor tieners niet echt veel te doen is in het hotel.

Maar ondanks dat willen mijn kinderen en ik graag nog een keer terug naar hotel Onabrava. We hebben echt genoten !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gereisd Met oudere kinderen in september 2016

Zeer goed hotel

Danny
20-9-2016

Voor de tweede maal dit hotel geboekt en het was nog steeds in orde,alleen was één van de 2 liften tijdens ons verblijf kapot.De kamer was proper evenals de badkamer. Alleen spijtig dat de airco alle moeite heeft om te koelen. Het ontbijt en het avondeten zijn in orde. Er is afwisseling genoeg en keuze te over.Het hotel ligt aan een boulevard waar er 's avonds van alles te koop wordt aangeboden.Op dinsdag is er voor het hotel openbare markt. De trein naar Barcelona stopt bijwijze van spreken voor de deur.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fam. Wesche
17-9-2016

super mooi hotel, goed gevarieerd eten fijn zwembad en vriendelijk personeel. alles heel schoon en wordt ook elke dag heel goed bijgehouden. ontbijt ook super goed. wij gaan er zeer zeker terug.

Echt vakantie

bruintje37
16-9-2016

een super mooi hotel om echt vakantie gevoel te hebben, voor het hele gezin is er wat te doen en te beleven. Er is een geweldig animatie team voor jong en oud. Goed buffet restaurant, mooie lobby, game room, een mooi zwembad, gezellige bar, groot parkeer terrein. De kamers zijn goed onderhouden, ogen modern en zijn erg schoon. Het hotel leent zich prima om hier vandaan tripjes te maken naar Barcelona en Girona. Het strand is op loop afstand. 's avonds kun je heerlijk wandelen op de boulevard. Voor hotel loopt een spoorlijn langs, maar daar heb je totaal geen hinder van. Zeker een hotel waar we terug zouden komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goede prijs / kwaliteitverhouding

Patricia
23-8-2016

Net terug van 12 dagen vakantie met twee kinderen 14 en 16 jaar. Eten: Uitstekend. Iedere avond wat anders te eten. Eten is warm en gaar. Kamers: Wij hadden een standaardkamer. Bedden zijn smal en kort. Je moet in bad douchen. Zwembad: Water is zeer koud. Kinderen mogen niet met een bal,zwemband of luchtbed in het water. Vanaf acht uur handdoek leggen. (Als je Turkije gewend bent, valt dit tijdstip erg mee). Schoonmaak: Goed Service: Er waren in ons gedeelte twee liften, waarvan er 1 ruim een week kapot was. Personeel: zeer aardig. Overige: Het hotel heeft een eigen mini-supermarket. Personeel is erg aardig. Je koopt daar een half stokbrood met kaas of ham, sla en tomaat voor € 2.95. Het hotel ligt direct aan de boulevard. Zeer gezellig. Het station ligt tegenover het hotel. Hier heb je geen hinder van. Met de trein kan je makkelijk naar Barcelona. Zeker voor herhaling vatbaar.

3 derde keer en weer TOP

Gerhard
3-8-2016

Dit is en blijft een tophotel, we komen hier nu 3 jaar. De ligging is TOP, de service in ongelofelijk goed in het gehele hotel, restaurant en eten is fantastisch, als er mensen zijn die hier klagen is dat omdat ze het Spaanse regime niet kennen, wij doen al jaren Spaanse hotels, zie mijn andere beoordelingen. Dank u Onabrava om ons laatste gedeelte van het verlof terug goed te maken, Hotel Villa Romana in Salou was zeer goed maar daarna Hotel rosamar resort in Lloret was een serieuze tegenvaller. Waarschijnlijk tot volgend jaar...

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed hotel en alles brandschoon.

Fam. van der Drift
16-7-2016

Het is een mooi hotel. Alles wordt goed georganiseerd, ook in de eetzaal geen hectische taferelen. Je wordt netjes naar je tafel gebracht en er is goede kwaliteit eten, zeer gevarieerd. Personeel zeer vriendelijk. Nette gasten, van gezinnen tot stellen en oudere mensen. Beslist een aanrader. We zijn vandaag teruggekomen van een week topvakantie in dit hotel. Enige minpunt vonden wij dat we bij aankomst pas om 13.30 uur op de kamer konden. Dat kan even een opstartprobleem van het hoogseizoen zijn geweest.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.