Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°20°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,4

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

een van de beste hotels in santa susanna

koos
17-1-2016

de hotel kamers perfeckt het eten was erg goed de afstand naar het strant was maar 200meter een na deel het zwembad buiten is voor zo/n groot hotel erg klein maar dat is het enigste de rest perfeckt een aanrader......

heerlijk

knipping
21-9-2015

mooi hotel met een mooie rustige ligging dicht bij het strand. Met de trein snel in Barcelona.

Paul
5-9-2015

Hotel Aqua Onabrava in Santa Susanna (Spanje) is een prima hotel. Goede buffetten (je moet wel van vis houden, maar ook anders is er nog wel genoeg keuze). De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Ook het zwembad is prima. Het animatie team is erg actief en klantgericht. In onze periode werd er elke avond een show opgevoerd. Ook de omgeving is prima. Je zit op redelijke loopafstand van het uitgaanscentrum van Malgrat de Mar. Er is een station voor het hotel (geen overlast van) waarmee je makkelijk naar Barcelona (ruim 1 uur) of Blanes kunt komen.

Prima verblijf

Jan
4-8-2015

Wij komen al jaren in hotel Onabrava en ook big jaar was het opnieuw genieten. Prima service vriendelijk personeel goede bedden en het eten was gevarieerd, lekker en voldoende keus. Wat wil een mens nog meer tijdens vakantie.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

inge
1-8-2015

Zwembad is erg koud, naar mijn idee was de zee nog warmer... eten is matig maar op zich wel prima. Animatie is ook vrij matig, voor kinderen misschien wel beter. Wel een ideale ligging! Trein dichtbij voor bijv bezoek barcelona

Annemarie
29-7-2015

We hebben een heerlijke week gehad in hotel Onabrava. We hadden een ruime kamer met 2 twee-persoonsbedden en ook de badkamer was vrij groot. Het buffet was zowel met het ontbijt als met het diner prima verzorgd. We hebben geen geluidsoverlast gehad. Er is een ruim zwembad, waar elke dag ook activiteiten worden georganiseerd. Nadeel is wel dat alle ligbedden bij het zwembad voor 10.00 uur al gereserveerd zijn door handdoeken va gasten. Het hotel ligt vlakbij het station, waardoor je ook andere plaatsen kunt bezoeken. Retour Barcelona kost een tientje en reistijd is dan ongeveer een uur en een kwartier.

Top hotel!

Isabel van Huizen
23-7-2015

Goed hotel, geen last van lawaai, zeer ruime kamers en iedere dag werden de kamers schoongemaakt. Eten was ook zeer goed, op de dinsdag vrijdag en zaterdag sprak het eten ons niet aan en zijn we uit eten gegaan.. Maar wij zijn ook gewoon een beetje verwend. Rest van de avonden echt top, alles smaakte goed! Voor ieder wat wils, ook nederlandse frikandellen en kipcorns haha. Goed personeel, Kamers waren eigenlijk pas beschikbaar vanaf 14:00 maar om 10:30 zaten we al op de kamer. Gratis koelkast en airco op de kamer. Zwembad was ook goed, niet koud en niet te warm.

Prima plek voor gezinnen en stelletjes, toen wij naar malgrat de mar gingen en daar liepen werden we elke 50 meter aangesproken met flyers voor een restaurant of club. Dit is in Santa Susanna zelf absoluut niet. Je kunt heerlijk wandelen daar zonder aangesproken te worden!

Voor 8,90 heb je al een retourtje barcalona, treinstation zit er tegenover.

Fantastisch hotel!

Ralph
16-7-2015

We hebben 8 dagen kunnen genieten van dit hotel en de prachtige omgeving. De prijs/kwaliteitsverhouding is super. Ruime kamers, prima eten en een mooie ligging! Voor ons zou het absoluut geen straf zijn om nog eens dit hotel te boeken.

Mooi hotel

j.rauwerda
12-6-2015

Mooi hotel. Slecht werkende wifi, zowel free als betaald. Animatie is slecht. Het ontbijt is goed. Het diner is gevarieerd jammer dat er zoveel varkensvlees aanwezig is. Het personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn goed worden elke dag goed schoongemaakt door de lachende interieurverzorgsters. De omgeving is divers een aanrader neem een tienrittenkaart van de trein zo kan je elke dag een ander plaatsje aandoen. Voor ons de eerste keer maar niet de laatste.

Gereisd Met partner in Thu Jun 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Best te doen, rustig hotel

luc
27-5-2015

wij hebben genoten. De kamer was supergroot en proper. Het (zoute) water in de welness heerlijk warm.Spijtig van het eten dat nogal eentonig is en aan de vettige kant. Dat je moet betalen voor de welness is oké maar de entree voor het binnenzwembad mocht wel gratis zijn voor hotelgasten.

Gereisd Met partner in Tue May 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.