Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°19°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Fantastisch!

Jolanda
19-5-2017

Heerlijk verblijf in Onabrava. Mooie grote schone kamer. De bedden hadden zeer goede matrassen. Bij aankomst lagen er zelfs badlakens voor het zwembad. Ruim balkon met tafeltje en 2 verstelbare tuinstoelen en een ligbed. Het eten was prima en gevarieerd. Hotel ligt aan een gezellige boulevard met allerlei winkeltjes en eettentjes, ongeveer 10 minuten wandelen naar het drukkere centrum. Vanuit het hotel is het ongeveer 200 meter naar het kantoor van Renfe waar je de treinkaartjes koopt. Een retourtje Barcelona is nog geen 10 euro pp. Koop je een combiticket trein-hop on hop off bus, dan is de trein zelfs gratis! Ook kun je bijvoorbeeld de Hola Barcelona Card kopen op het metrostation. Dan kun je voor 14 euro 2 dagen onbeperkt gebruik maken van bus en metro. Ideaal. Ik zou zo weer dit hotel boeken.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

Patrick Janssen
13-4-2017

Super vakantie gehad. Hotel is weinig op aan te merken, erg luxe. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Het eten was erg goed en erg veel keus. Begeleiding naar je eigen tafeltje, goede service. Kamers zijn mooi. We verbleven op de bovenste etage, alleen last van de aan- en uitgaande airconditioning op het dak. Dat was eigenlijk het enige minpuntje.

Een echte aanrader dit hotel!

Gereisd Met partner in juni 2016

SUPER hotel

m oranje
9-1-2017

het hotel ligt bijna op het einde van de boulevard ik vond het perfect je loopt binnen 5 minuten naar de markt je zit binnen 10 minuten op het strand de trein en in het centrum het eten is er erg goed zeker voor de prijs die je betaald veel keuze zowel bij het ontbijt als diner services perfect iedereen is aardig en snel de kamers zijn netjes schoon en altijd uitzicht wij hebben er genoten tegen over het hotel zit een klein winkel centrum die is leuk goede winkels ongeveer 10 minuten lopen

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastisch!

B & S
29-12-2016

Mooi hotel,goede service,klantvriendelijk,goede kamers,geweldig restaurant. Wij verbleven hier in oktober 2016.Wij komen volgend jaar zeker terug!!!!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Als een warme dekken

Hein en cindy
14-10-2016

Ja, weer een heerlijke vakantie. Personeel super vriendelijk en warm en het maakt niet uit of het balie, restaurant,schoonmaak of animatie/zwembaden . Hotel en kamer schoon. Ontbijt super. Super lokatie voor dagje barcelona of gerona met de trein. Komen volgend jaar weer terug.

fantastich en erg mooi .

n.dodde
5-9-2016

als je van net heit houd en een perfeckte kamers en erg schoon en goed verzorgt ik kan niet bedenken wat er niet goed is als je al binnen komt dan word je al goed te woord gestaan en ga je naar de eetzaal dan word je netjes een tafel aangeboden waar je kunt gaan eten en je komt ogen te kort er is zoveel je kunt bijna niet kiezen perfeckt een goede kwaliteit bij deze hotel.

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooi hotel direct aan de boulevard

Vera
5-9-2016

Hotel Onabrava heeft alles op loopafstand. Van 2 minuten lopen naar het eerste restaurant tot 10 minuten lopen naar het brede gezellige strand. Mooie kamers met ruim balkon. Het eten viel ons wat tegen in het hotel, maar met de vele restaurants in de buurt was dat geen probleem!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super vakantie!

Mike
19-8-2016

Wat een top hotel! Alles is prima aan dit hotel. Alles is goed schoon, er loopt telkens een schoonmaakster rond. Het eten was prima. Erg gevarieërd. Ook voor mensen met een allergie wordt veel aandacht besteed. Bij elk gerecht staat bij wat het is en wat erin zit. Dit hotel is wel wat verder lopen naar het strand en naar malgrat maar dit vonden wij zeker niet erg. De animatie is top voor jong en oud.Je moest alleen wel zorgen dat je om 8 uur klaar staat voor de bedjes bij het zwembad, anders heb je geen bedje meer. (Maar dit is overal)

Gereisd Met partner in augustus 2016

super de lux alles was goed eten en verzorging ,

michel
26-6-2016

zou niet weten wat niet goed is

Gereisd Met partner in juni 2016

Super hotel

Jan
26-6-2016

Mooi gastvrij hotel met heerlijk gevarieerd eten. Strand vonden niet mooi.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.