Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• 2018
    9de Lang04-03-2018

Is altijd voor herhaling vatbaar

Het hele hotel straat klasse uit , kamers zijn heel schoon en goed en het eten is voortreffelijk. Wij komen hier al 7 jaar

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor u lieve woorden over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw terug te zien.

• 4Annetje Breukhorst24-02-2018

geen sfeer en koud

ik ben in november geweest met mijn man hennie en ik ben hier 6 dagen geweest (voor een veel te hoge prijs) en er hing geen leuke sfeer in het hotel en het eten was lauw en patat veel te slap. kamers waRen netjes maar ze mochten wel de kastjes afnemen minpunt dus. voor de deur is grote boulevard maar totaal niet fijn om te lopen. allemaal ombekende winkeltjes waar geen zak aan is. ik had een h&m verwacht maar die bleek er niet te zijn wat ik een enorm minpunt vond. bediening was afwezig en ze praatte geen woord nederlands. wij houden niet van hete zomer maar dit was echt alleen maar regen en het was koud bah. ik kom niet meer trug

• 8Marinus Petersen28-01-2018

Geweldig hotel met fantastische medewerkers

Alles was goed, begon al bij de receptie die meteen informeerde of de kamer al vrij was. Kwestie van minuten wachten. Vanaf dat moment een heerlijke vakantie gehad. Goede maaltijden, afwisselend en dagelijks verschillende nieuwe producten . Kamers zeer goed en koelkast aanwezig.

Geachte Klant,

Dank u wel voor het geven van uw mening over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen dat u een prettig verblijf heeft gehad in het Aqua Hotel Onabrava & Spa. Met vriendelijke groeten

• 8Iris toren13-01-2018

Mooi en top hotel

Eten en ligging van hotel is goed. Personeel aardig

Geachte Klant,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien in ons Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Met vrienden

• 2017
    9Olga06-10-2017

Goed hotel, wel erg druk in restaurant

We hadden een mooie superior kamer, k.443. Ruim, badkamer met bubbelbad, apart toilet en bidet, balkon, waarop 2 tuinstoelen, 1 tafel en 1 ligbad met uitzicht op o.a. zee. Rustig (hoewel dat ook veel te maken heeft met hoe andere gasten zich gedragen). Receptie: in algemeen aardig, vooral Marta. Personeel in restaurant ook aardig, moesten hard werken. We vonden het vaak erg druk in het restaurant. Ontbijtbuffet was prima. Avondbuffet in algemeen ook. Regelmatig was het eten lauw. Maar we hebben geen honger geleden. Drankjes bij diner waren niet duur. Bijv. 2,95 voor glas huiswijn, 1,55 flesje Spa rood. 's Avonds optredens. Sommige goed, andere niet. Vaak wat saai, vonden we. Treinstation lag schuin tegenover, 5 min. lopen. Vlakbij lag het informatiecentrum waar trein- en bustickets verkocht werden. Wij hadden daar een combiticket trein met hop on- hop off-bus gekocht voor 29,00 p.p. Ongeveer 5 kwartier naar Barcelona Placa Catalunya. Toeristentreintje in S. Susanna was ook leuk: 4,90 p.p. Je kunt rustig lopen naar Malgrat de Mar. Oversteken bij hotel, via trapje/tunneltje, dan liep je naar de zee. Hotel lag niet ver (15 min. lopen) van een Lidl en een Carrefour.

• 9michel24-09-2017

fantastich komer er vele jaren .

dat de mensen vriendelijk zijn en behulpzaam het eten zeeeeer goed is . en een proper hotelkamer . echt een 4 sterren hotel .

• 8Marion Traas14-09-2017

Geweldig

Hartstikke mooi hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Gewoon heel erg goed. Alleen was het water van het zwembad wel wat koud

• 9Tanja Heerkens07-09-2017

Super Hotel

Hotel super, personeel fantastisch , animatie geweldig goed, kamers ruim genoeg ,en eten genoeg voor ieder. VIs , vlees, brood het is er allemaal. Al met al geen opmerking in negatieve sfeer. Het enigste wat negatief is dat er geen bussen rijden elders heen maar alleen een trein rijd. Zeker een hotel om terug te gaan !!

Met oudere kinderen

• 9Ine Veeckmans06-09-2017

Fijne gezinsvakantie

Lekker eten Verzorgde accommodatie Ruime kamers Zeer toegewijde animatie

Met jonge kinderen

• 9Wendy03-09-2017

Heerlijk hotel

Heerlijke vakantie gehad. Einde van het zomerseizoen. De ligbedden aan het zwembad waren wel doorgezakt. En de obers waren zichtbaar vermoeid. Als je dan ziet dat ze na een dag van 13 uur werken alle tafels en stoelen na avond animatie moeten versjouwen snap je dat wel. Receptie animatie en kamerdames en restaurant personeel uiterst vriendelijk. Een ongelofelijk goed buffet.

Met oudere kinderen

26 tips over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Thijs, 27-04-2014

De lekkerste koffie van Santa Susanna krijg je in het Mexicaanse hotel-restaurantje aan het zwembad.

• Vera, 06-06-2013

pak een dag barcelona met trein en koop meteen met de treinkaart de kaarten voor de touristenbus dit is stuk goedkoper dan ze in barcelona te kopen.

• Mo, 28-08-2013

Barcelona met de trein is snel en goedkoop € 9,40 retour vergeet niet in te checken voor het instappen, uitstappen op placa de catalunya direct op de Ramblas. Treintje rondje Santa Susanna ook leuk IJsjes en gebakjes bij Stella Maris in Malgrat de beste

48 vragen over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Beau Snuvers, 17-07-2019

Zijn er sport veldjes of activiteiten voor sporten zoals voetbal?

• alofs, 16-01-2019

Roken

Kan iemand mij vertellen of je op het terras en op je balkon mag roken? Omdat er bij zoover staat nergens toegestaan.

• Romy, 26-07-2018

Kamer

Hola! Zeg ik vroeg me af.. weet iemand of er een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer is? En is er een koelkast? Is er wifi in het hotel? En hoeveel kost dit allemaal? Alvast bedankt!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald